Zelfs mijn vrienden die niet voor psv zijn kijken altijd naar de scheids voordat wij onze wedstrijden spelen. Zo is Nijhuis als aanstelling heel lang toegejuicht geweest. Ik kreeg dan steevast opmerkingen zoals "oh..Bassie fluit.. psv gaat punten laten liggen".
Ach , over menigeen wordt verschillend gedacht. Ik ben geen Makkelie fan.
Zo was ik niet vaak ontevreden met Nijhuis, omdat hij aan BEIDE kanten (soms te-) veel toeliet. Bij Danny klinkt er eerder een fluitsignaal tegen dan voor ons.

Ik geloof best dat de meesten zo objectief mogelijk willen zijn en meestal zijn, maar dat er hier en daar wel degelijk gerommeld wordt staat ook vast.
Kijk maar eens hoeveel arbitrale functionarissen er tijdens dit WK pro- Argentinie beslissingen genomen hebben, met fluit of achter het schermpje.

Met dat laatste te beginnen: dat kan dus wel. Ik zeg 2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk.

Maar dat je met alle tijd, alle beelden toch nog in 20% van de gevallen fout zit is wel een ongelofelijke foutmarge. De meeste werknemers zouden op staande voet ontslagen worden. En Pol van Boekel, notoire PSV-naaier.
Ach, het is net of ik de KNVB beter ken dan zijzelf.
Inderdaad, een volkomen belachelijke eis naar aanleiding van een ongelukje. Maar onverwacht, nou nee.

Terug
Bovenaan Onderaan