Alex BosIs het al bekend wie de scheidsrechter is voor aanstaande zaterdag, PSV-Fortuna Sittard?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Alex BosIs het al bekend wie de scheidsrechter is voor aanstaande zaterdag, PSV-Fortuna Sittard?
Ach , over menigeen wordt verschillend gedacht. Ik ben geen Makkelie fan.Zelfs mijn vrienden die niet voor psv zijn kijken altijd naar de scheids voordat wij onze wedstrijden spelen. Zo is Nijhuis als aanstelling heel lang toegejuicht geweest. Ik kreeg dan steevast opmerkingen zoals "oh..Bassie fluit.. psv gaat punten laten liggen".
Dan zijn we weer de klos.Alex Bos
Ach, het is net of ik de KNVB beter ken dan zijzelf.Met dat laatste te beginnen: dat kan dus wel. Ik zeg 2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk.
Maar dat je met alle tijd, alle beelden toch nog in 20% van de gevallen fout zit is wel een ongelofelijke foutmarge. De meeste werknemers zouden op staande voet ontslagen worden. En Pol van Boekel, notoire PSV-naaier.
Wie is jou top 5?Dan zijn we weer de klos
Waarschijnlijk:Wie is jou top 5?
Waarschijnlijk:
Frank Lammers
Theo Maassen
Guus Meeuwis
Michael van Gerwen
Klaas Dijkhoff
Stevie WonderWie is jouw top 5?
Jammer, had op mijn verre familielid Berdien Stenberg gehoopt, die kan wel een partijtje fluiten zogezegd.Stevie Wonder
Ray Charles
Andra Bocelli
Jules de Korte
Jules Deelder
Die zien samen meer dan elke Nederlandse scheidsrechter en er is er 1 bij die officieel wel kan zien.
![]()
Doet mij toch terugdenken aan het jaar dat Specsavers sponser van het korps was.Stevie Wonder
Ray Charles
Andra Bocelli
Jules de Korte
Jules Deelder
Die zien samen meer dan elke Nederlandse scheidsrechter en er is er 1 bij die officieel wel kan zien.
![]()
Dat hadden ze goed gezien.