Mikasa
Internationale Legende
Ach, ik kan me Mauro in de Kuip nog herinneren.Dat zou een schandalige penalty zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ach, ik kan me Mauro in de Kuip nog herinneren.Dat zou een schandalige penalty zijn.
Was ook schandalig toch? Dat soort penalties moeten we juist niet willen, dus goed dat hij hier niet gegeven is.Ach, ik kan me Mauro in de Kuip nog herinneren.
Eens hoor.Was ook schandalig toch? Dat soort penalties moeten we juist niet willen, dus goed dat hij hier niet gegeven is.
Opmerkelijk is een eufemisme voor blunders van scheidsrechter en/of VAR.Ik heb even de samenvattingen teruggekeken. Wel wat opmerkelijke momenten zeg.
PSV geen penalty na een duidelijke overtreding op S-E.
Twente wel een penalty bij arm langs het lichaam en buiten het strafschopgebied.
Twee Ajax penalty’s weggewuifd. Dat zien we niet vaak. Maar Weghorst die dan een overduidelijke rode kaart niet krijgt.
en supporters zijn subjectief
, vooral als ze niet meegaan met hun gedram.
extra regels tegen tijdrekken... voer gewoon zuivere speeltijd in. Werkt op de Ottencup ook goed![]()
VAR kan binnenkort mogelijk ingrijpen bij tweede gele kaart
De International Football Association Board (IFAB), die over de spelregels gaat, heeft tijdens een virtuele vergadering gesproken over enkele nieuwe regels. Zo kan de videoscheidsrechter in de toekomst mogelijk ingrijpen bij een tweede gele kaart en wordt er meer gedaan om tijdrekken tegen te gaan.www.vi.nl
Zou weer een stapje in de goede richting zijn!
Denk dat het o.a. niet haalbaar is met de uitzendtijd van de ESPN. Als je kijkt hoeveel minuten zuiver gespeeld worden per wedstrijd (tussen 50-60 minuten zegt ChatGPT), dan kom je geheel niet meer uit met het aantal vrije kanalen. Tel daarbij op de beveiliging en politie-inzet.extra regels tegen tijdrekken... voer gewoon zuivere speeltijd in. Werkt op de Ottencup ook goed
Zeker. Hoewel bij doeltrappen (niet uittrappen) het spel sowieso stil ligt dus waarom zou je daarbij de 8 seconden regel toepassen? Officieel telt dat niet als speeltijd.![]()
VAR kan binnenkort mogelijk ingrijpen bij tweede gele kaart
De International Football Association Board (IFAB), die over de spelregels gaat, heeft tijdens een virtuele vergadering gesproken over enkele nieuwe regels. Zo kan de videoscheidsrechter in de toekomst mogelijk ingrijpen bij een tweede gele kaart en wordt er meer gedaan om tijdrekken tegen te gaan.www.vi.nl
Zou weer een stapje in de goede richting zijn!
dus ga je naar 25 of 30min zuivere speeltijd, niet 45. Net zoals bij de Otten innovation cup al 2 edities getest is.Denk dat het o.a. niet haalbaar is met de uitzendtijd van de ESPN. Als je kijkt hoeveel minuten zuiver gespeeld worden per wedstrijd (tussen 50-60 minuten zegt ChatGPT), dan kom je geheel niet meer uit met het aantal vrije kanalen. Tel daarbij op de beveiliging en politie-inzet.
Eh, omdat het tijd kost?Zeker. Hoewel bij doeltrappen (niet uittrappen) het spel sowieso stil ligt dus waarom zou je daarbij de 8 seconden regel toepassen? Officieel telt dat niet als speeltijd.
Precies, de klok tikt gewoon door.Eh, omdat het tijd kost?
Antwoord: ja.Precies, de klok tikt gewoon door.
Ik ben voor. Wel de vraag wanneer de 8 seconden dan beginnen te lopen. Zodra de keeper de bal op de lijn legt / de speler de bal in z'n handen heeft een ingooi?
Dan kun je nog steeds lekker tijdrekken door heel lang te wachten voor je de bal pakt.Antwoord: ja.
Daarvoor krijg je gewoon de doodstraf.Dan kun je nog steeds lekker tijdrekken door heel lang te wachten voor je de bal pakt.

Als het goed is geen speeltijd omdat het spel stil ligtEh, omdat het tijd kost?
Maar er is toch geen scheidsrechter die voor die situaties tijd bijtelt? Bij mijn weten alleen voor wissels, VAR-momenten, blessurebehandelingen en eventuele incidenten met supporters.Als het goed is geen speeltijd omdat het spel stil ligt
Werken we dan al met zuivere speeltijd? Heb ik iets gemist?Als het goed is geen speeltijd omdat het spel stil ligt
Ik hou dat niet bij. Ik ga er maar vanuit dat dat wordt meegeteldMaar er is toch geen scheidsrechter die voor die situaties tijd bijtelt? Bij mijn weten alleen voor wissels, VAR-momenten, blessurebehandelingen en eventuele incidenten met supporters.
Effectief tikt de tijd dus gewoon verder tijdens uittrappen, corners, etc.