Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
571 elo op chess.com appZijn er toevallig psv supporters hier die online schaken?
citychess.nl

haha tof, daar zit ik ook op als ik niets te doen heb, voeg Valdo94G toe als je wil. Doen we een potje zonder rating.571 elo op chess.com app
Met psv en schaak kun je niet vroeg genoeg beginnen, leuk cadeau!Ik leer mijn dochter schaken.
Als verjaardagskado deze schaakzet van Den Haag gekocht. Die krijgt ze in augustus.
![]()
Den Haag City Chess Schaakset – Iconische bezienswaardigheden en premium design
Vier het erfgoed van Den Haag met de Den Haag City Chess Set, met bezienswaardigheden zoals het Binnenhof en het Vredespaleis. Hoogwaardige materialen met ingebouwde opbergruimte.citychess.nl
Heb je een verzoek gestuurdhaha tof, daar zit ik ook op als ik niets te doen heb, voeg Valdo94G toe als je wil. Doen we een potje zonder rating.
Wat is je ELO Valdo? Ik speel online.Zijn er toevallig psv supporters hier die online schaken?
Exact hetzelfde wat betreft Blitz, rapid stukje hoger. Dat belooft wat. Ik kan nu niet maar PM je wel wanneer wel. Mijn chess.com account is forzapsvTussen 1350-1500 zoiets, jij? En op welke site speel je?

Bullet is nog sneller. Dat kan mijn ongetrainde ‘oude’ 30 jarige brein niet aanJa jongens.. zo hoog met blitz.. Blitz is gelijk aan bullet toch?

Ah oke, bullet staat dan als snelschaak bij mij denk ik? 3-5 min? Bullet is mij ook te gek.Bullet is nog sneller. Dat kan mijn ongetrainde ‘oude’ 30 jarige brein niet aan![]()
Bullet is denk ik 1-2 minuten. Vóór mij praktisch gewoon een soort van gokspel. Blitz speel ik standaard op 5+5( dus 5 seconde extra per zet). Bullet is voor mij echt te snel.Ah oke, bullet staat dan als snelschaak bij mij denk ik? 3-5 min? Bullet is mij ook te gek.
Ruben Schaken was ook snelBullet is nog sneller. Dat kan mijn ongetrainde ‘oude’ 30 jarige brein niet aan![]()
Eens, 2x met de ogen knipperen en ik ben m'n koningin alweer kwijt bij bulletBullet is denk ik 1-2 minuten. Vóór mij praktisch gewoon een soort van gokspel. Blitz speel ik standaard op 5+5( dus 5 seconde extra per zet). Bullet is voor mij echt te snel.