Schaatsen

We hebbben nu bij de mannen alle 6 de wereldtitels veroverd, op de spelen gaan we niet meer dan 1/2 keer goud halen. Dat bedoel ik. Deze wereldtitels stellen in de rest van de wereld niet zo veel voor, die zijn al lang en breed bezig met de voorbereiding op de spelen en rijden dit soort wedstrijden als voorbereiding.

Volgens mij scoorde Nederland wel aardig op de laatste OS.
 
We hebbben nu bij de mannen alle 6 de wereldtitels veroverd, op de spelen gaan we niet meer dan 1/2 keer goud halen. Dat bedoel ik. Deze wereldtitels stellen in de rest van de wereld niet zo veel voor, die zijn al lang en breed bezig met de voorbereiding op de spelen en rijden dit soort wedstrijden als voorbereiding.

Volg jij het schaatsen een beetje?
Medaillespiegel schaatsen O.S.
 
Volgens mij waren we laatste O.S. zo aanwezig bij het schaatsen dat er stemmen opgingen om de opzet te veranderen
 
Jumbo volgt Lotto per 2019 op als hoofdsponsor schaats- en wielerploeg

https://www.nu.nl/schaatsen/5155661...als-hoofdsponsor-schaats--en-wielerploeg.html

Lotto trekt zich eind 2018 na vier jaar terug als hoofdsponsor van het schaats- en wielerteam Lotto-Jumbo. De rol van de Nederlandse loterij wordt volledig overgenomen door supermarktketen Jumbo. Het hoofdsponsorschap wordt per 1 januari 2019 dus overgenomen door Jumbo, dat door de promotie voor minimaal vijf jaar hoofdsponsor is van zowel de schaats- als wielerploeg.
 
Ben eigenlijk wel schaatsmoe. OS, dat was wel genoeg voor mij. Kan het zelf niet, misschien dat het ook daar aan ligt. En nee nooit overwogen om het te gaan leren. Volgens mij Friese collega's ben je dan niet goed geïntegreerd. Dan maar niet goed geïntegreerd. Bekijk het maar.
 
Ben eigenlijk wel schaatsmoe. OS, dat was wel genoeg voor mij. Kan het zelf niet, misschien dat het ook daar aan ligt. En nee nooit overwogen om het te gaan leren. Volgens mij Friese collega's ben je dan niet goed geïntegreerd. Dan maar niet goed geïntegreerd. Bekijk het maar.
D'r zijn ook Nederlanders die niet kunnen schaatsen...
 
Wat een klotesportweekend was voor mij, eindigt dan toch in een dikke plus.
De val van Pedersen.
Hij heeft pas écht een kloteweekend.
 
Ben eigenlijk wel schaatsmoe. OS, dat was wel genoeg voor mij. Kan het zelf niet, misschien dat het ook daar aan ligt. En nee nooit overwogen om het te gaan leren. Volgens mij Friese collega's ben je dan niet goed geïntegreerd. Dan maar niet goed geïntegreerd. Bekijk het maar.

Waarom denk je dat ik in het buitenland zit?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ben eigenlijk wel schaatsmoe. OS, dat was wel genoeg voor mij. Kan het zelf niet, misschien dat het ook daar aan ligt. En nee nooit overwogen om het te gaan leren. Volgens mij Friese collega's ben je dan niet goed geïntegreerd. Dan maar niet goed geïntegreerd. Bekijk het maar.

Jarenlang heb ik in het buitenland gewoond tussen niet-Nederlanders in een toeristenoord.
We hebben vaak op terrassen weddenschapjes gedaan (met buitenlanders) uit welk land de voorbijgangers kwamen. Als ze mogelijk uit Nederland kwamen stond ik op om ze aan te spreken. Maar dat hoefde vaak niet, omdat ze hen vergeleken met mijn uiterlijk en zagen dat ik toch ook wel gelijk had.
Het enige verschil was dat ik geen dutch stripes droeg (truien met brede horizontale banen, vaak in primaire kleuren).

Ik kan niet schaatsen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jarenlang heb ik in het buitenland gewoond tussen niet-Nederlanders in een toeristenoord.
We hebben vaak op terrassen weddenschapjes gedaan (met buitenlanders) uit welk land de voorbijgangers kwamen. Als ze mogelijk uit Nederland kwamen stond ik op om ze aan te spreken. Maar dat hoefde vaak niet, omdat ze hen vergeleken met mijn uiterlijk en zagen dat ik toch ook wel gelijk had.
Het enige verschil was dat ik geen dutch stripes droeg (truien met brede horizontale banen, vaak in primaire kleuren).

Ik kan niet schaatsen.

Je hoort ze vaak al...van ver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan