Schaatsen

Ik ben bang dat Kramer over zijn top is.
Jeetje die is geen schim meer van wie die was.

En een WK op een buitenbaan is 1 ding.
Maar dan in Amsterdam. WTF?
 
https://nos.nl/video/2265615-opstootje-tussen-hekman-en-schouten-op-schaatsbaan.html

Huh? En dan krijgt die gast in het groen de schuld?
Die in het blauw duikt naar binnen, die in het oranje heeft een misslag. En die blauwe en oranje zitten in dezelfde ploeg.

Slaat nergens op, maar ik ben wel ietwat bevooroordeeld. Alles wat Jilulert Anusma en zijn sekte betreft mag verliezen.

Schandalig inderdaad. Ook niet de eerste keer dat ze dit bij Hekman flikken. Schouten is er zelfs al eens voor geschorst.
 
Absoluut. Tragisch. Dan denk ik toch: “Er is geen god”
Ik sta er wat dat betreft in zoals de grote Christopher Hitchens. 'Why me? I made myself a candidate. Why not me?'

En dat kun je helaas niet zeggen van Van Deutekom. De sportvrouw die zij was, was geen kandidaat.
 
Toch vraag ik me dan af hoe je dat voor elkaar krijgt? En waarom neemt een topsporter zoveel risico? Eerst dat been en nu dit.
Hij was net hersteld van een blessure die hij ook al zo maar thuis was opgelopen, ook een onvoorzichtig impulsief moment. Ik vind dit heel erg voor hem maar heb al vaker hier gezegd dat er een steekje los zit bij die jongen.
 
Hij was net hersteld van een blessure die hij ook al zo maar thuis was opgelopen, ook een onvoorzichtig impulsief moment. Ik vind dit heel erg voor hem maar heb al vaker hier gezegd dat er een steekje los zit bij die jongen.

Dat klopt. Heel treurig allemaal, maar hij spoort niet.
 
Hij was net hersteld van een blessure die hij ook al zo maar thuis was opgelopen, ook een onvoorzichtig impulsief moment. Ik vind dit heel erg voor hem maar heb al vaker hier gezegd dat er een steekje los zit bij die jongen.

Ik vraag me inderdaad af hoe je dit voor elkaar krijgt met een houtkachel. Dan denk je toch bijna aan spiritus gebruiken o.i.d.
 
Ik vraag me inderdaad af hoe je dit voor elkaar krijgt met een houtkachel. Dan denk je toch bijna aan spiritus gebruiken o.i.d.
Of een zeer brandbare stof in je broek en een stomme actie bij het poken waarbij er een brandend stukje op de broek valt.
 
Of een zeer brandbare stof in je broek en een stomme actie bij het poken waarbij er een brandend stukje op de broek valt.

Toch, dan gaat dat eerst smeulen, en dan doof je dat met je hand. Voor mijn gevoel moet er toch meer gestunt zijn met brandbare vloeistof o.i.d. Maar dan nog gun je dat niemand (nou ja...)
 
Dit weekend weer zitten kijken naar shorttrack. Ik vind dat wel spectaculair. De resultaten bij shorttrack en het gewone schaatsen waren voor Nederland ook weer prima. Alleen jammer van de diskwalificatie van Nuis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan