Schaatsen

Ploegenartervolgingsgoud is voor de dames. Straks komen de heren op het ijs. Het is een mooi WK tot nu toe. Wel jammer van de van van Ntab.
 
Ploegenachtervolging mannen ook goud. 5 van de 6 gereden onderdelen goud voor Nederland.
 
Ook met een beetje geluk natuurlijk. Zuid Korea lag 2 ronden voor het einde 1,54 seconden voor maar in de voorlaatste ronde viel Seung-Hoon Lee.
 
Ik las trouwens dat Nieuw-Zeeland 2e was geworden op de ploegenachtervolging. Nieuw-Zeeland.... sinds wanneer kunnen die schaatsen?? :ai:
 
Traditioneel, een pre-olympisch jaar en de Nederlanders winnen alles wat los en vast zit. De anderen focussen zich (terecht) op de Olympische titels
 
Traditioneel, een pre-olympisch jaar en de Nederlanders winnen alles wat los en vast zit. De anderen focussen zich (terecht) op de Olympische titels

Nederlanders doen het op de spelen doorgaans ook heel aardig, dus ik begrijp niet goed wat je wilt zeggen?
 
Nederlanders doen het op de spelen doorgaans ook heel aardig, dus ik begrijp niet goed wat je wilt zeggen?

We hebbben nu bij de mannen alle 6 de wereldtitels veroverd, op de spelen gaan we niet meer dan 1/2 keer goud halen. Dat bedoel ik. Deze wereldtitels stellen in de rest van de wereld niet zo veel voor, die zijn al lang en breed bezig met de voorbereiding op de spelen en rijden dit soort wedstrijden als voorbereiding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan