SC Heerenveen

Larsson niet, St. Juste wel op teamfoto Heerenveen: "Hij wil niet op de foto"

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...foto-heerenveen-hij-wil-niet-op-de-foto-.html

Larsson heeft er zélf voor gekozen om niet op de gevoelige plaat te gaan. "Hij wil niet op de foto", laat trainer Jurgen Streppel desgevraagd weten aan FOX Sports. Technisch manager van Heerenveen Gerry Hamstra bevestigt dat Larsson 'geen zin' had. Op dit moment is er nog geen sprake van een akkoord tussen Heerenveen en een andere club.

:unsure:Dat zegt alles over de mentaliteit van Larsson. :re: :no:

Zo een trap je toch meteen buiten de selectie, walgelijk gedoe..
 
Gisteren nog een interview gezien met die Kik Pieri, ja wie?? van Heerenveen waarbij hij aangaf Ajax en daarna Feyenoord de enige unieke clubs van NL te vinden en een overstap naar PSV daarom niet echt waarschijnlijk was. Breek je been denk ik dan.
 
Gisteren nog een interview gezien met die Kik Pieri, ja wie?? van Heerenveen waarbij hij aangaf Ajax en daarna Feyenoord de enige unieke clubs van NL te vinden en een overstap naar PSV daarom niet echt waarschijnlijk was. Breek je been denk ik dan.

Mooi, die overschatte Heerenveen talentjes hebben we toch niet nodig.
 
Gisteren nog een interview gezien met die Kik Pieri, ja wie?? van Heerenveen waarbij hij aangaf Ajax en daarna Feyenoord de enige unieke clubs van NL te vinden en een overstap naar PSV daarom niet echt waarschijnlijk was. Breek je been denk ik dan.

Typische ajakskop. Ben blij dat ik die niet bij PSV hoef te zien.
 
Tsja, als die friese doorlopers zich nu eens tegen elke ploeg zo zouden kunnen opladen als tegen PSV...

Het is meer dat PSV altijd niet thuis geeft daar in Frieslan dan dat die ploeg zich alleen zo volledig geeft tegen PSV. PSV was en is altijd gewoon zo ontzettend zwak daar, zelfs als er totaal geen reden voor te bedenken is.
 
Gudmundsson maar verkopen dan? :unsure::D

Als het zo doorgaat met die 2 minuutjes van Cocu dan is hij volgend jaar of misschien in januari al vertrokken. Niet te begrijpen dat telkens weer zon eenheidsworst als Ramselaar er in komt voor Pereiro.
 
Als het zo doorgaat met die 2 minuutjes van Cocu dan is hij volgend jaar of misschien in januari al vertrokken. Niet te begrijpen dat telkens weer zon eenheidsworst als Ramselaar er in komt voor Pereiro.

Er zit wel een Ajax koppie op het joch, dus het zou me niets verbazen.
 
Heerenveen heeft met 8-2 verloren van Hoffenheim. :oops: Om nog naar eens pijnlijk aan te tonen hoe het met Nederlandse voetbal internationaal gesteld is.
Lekkere club waar Sam Lammers aan verhuurd is. ;)
 
Heerenveen heeft met 8-2 verloren van Hoffenheim. :oops: Om nog naar eens pijnlijk aan te tonen hoe het met Nederlandse voetbal internationaal gesteld is.
Lekkere club waar Sam Lammers aan verhuurd is. ;)
Lekkere club die een waardeloze speler als Sam Lammers huurt.
 
Sierlijke aanvaller die Lammers. Of hij PSV aankan weet ik niet maar een niveautje er onder kan hij nu al aan.
 
Sierlijke aanvaller die Lammers. Of hij PSV aankan weet ik niet maar een niveautje er onder kan hij nu al aan.
Vooralsnog kan hij het PSV niveau (structureel) niet aan. Niets mis mee. Bij Heerenveen kan hij alleen maar beter worden om dan later voor PSV van waarde te kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan