SC Heerenveen

Heerenveen wil wedstrijd van 1 oktober niet na 2 oktober verplaatsen.
Fijne mensen die friezen...
Voor straf voor niet minder dan 5 doelpunten gaan.

Alles in belang van het NL-voetbal.... o wacht.
Waarom is die wedstrijd überhaupt zaterdags gepland, de KNVB wist toch dat PSV CL speelt?
 
Alles in belang van het NL-voetbal.... o wacht.
Waarom is die wedstrijd überhaupt zaterdags gepland, de KNVB wist toch dat PSV CL speelt?



KNVB mensen zijn sukkels, maar dat wisten we al een hele tijd, toch flikken ze het elk jaar weer om een stapje verder te gaan. :wtf: :wtf: :slap: :slap:
 
Alles in belang van het NL-voetbal.... o wacht.
Waarom is die wedstrijd überhaupt zaterdags gepland, de KNVB wist toch dat PSV CL speelt?

Ik kan me vootstellen dat in het dorp de winkels op zondag gesloten zijn en de gemeente daarom liever de wedstrijd op zaterdag afhandelt. Aangezien t ondanks de reisafstand nog de eigen tijdzone is mag die ene dag niet t verschil maken.
 
Ik kan me vootstellen dat in het dorp de winkels op zondag gesloten zijn en de gemeente daarom liever de wedstrijd op zaterdag afhandelt. Aangezien t ondanks de reisafstand nog de eigen tijdzone is mag die ene dag niet t verschil maken.
Hier had de KNVB gewoon moeten zeggen, we verplaatsen het.
Heerenveen niks in te brengen, en klaar.
 
Ik kan me vootstellen dat in het dorp de winkels op zondag gesloten zijn en de gemeente daarom liever de wedstrijd op zaterdag afhandelt. Aangezien t ondanks de reisafstand nog de eigen tijdzone is mag die ene dag niet t verschil maken.

D'r zijn daar om 19.45 toch ook geen winkels meer open? Irritant clubje.
 
Ze kunnen de veiligheid niet waarborgen. Waar zijn ze bang voor dan? Dat die Friezen ineens met hun fierljepstokken naar het stadion komen?
Sowieso kan de KNVB hier wel zeggen dat het van hen mag, voor dit programma gemaakt werd was al duidelijk dat PSV CL speelde. Dan moet er gewoon de regel komen dat de wedstrijd, in de week na de CL, op zondag gespeeld moet worden.
 
Ze kunnen de veiligheid niet waarborgen. Waar zijn ze bang voor dan? Dat die Friezen ineens met hun fierljepstokken naar het stadion komen?
Sowieso kan de KNVB hier wel zeggen dat het van hen mag, voor dit programma gemaakt werd was al duidelijk dat PSV CL speelde. Dan moet er gewoon de regel komen dat de wedstrijd, in de week na de CL, op zondag gespeeld moet worden.

Precies. Er mag best een plan komen voor zo iets. Het is gewoon een feit dat je na een x aantal dagen nooit volledig hersteld kan zijn, ook al lijkt dit wel zo. Ja, men kan zeggen, voetballers, supporters zeur niet zo.. Maar niet 100% fit is niet 100% prestatie.
 
En straks verliezen die nep-Hollanders nog met 0-4 van Ajax, zoals ieder jaar eigenlijk. Walgelijke kut provincie met hun hinderlijke accent.
 
Hè, waar is GOD gebleven ? Ik mis zijn bijdragen op dit Forum....GOD, onder welke steen heb je je verstopt..?
 
Zij zijn ieder jaar alleen goed tegen psv en tegen ajax laten ze het gewoon lopen. En hun dialect is storend.

Helemaal waar. En ze zijn hypocriet. Zingen vooraf het Friese volkslied en breken even later het stadion af van vreugde als die andere club uit Friesland verliest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan