SC Heerenveen

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier SC Heerenveen.

03f53222a356f72a82b696c4a7a97f54.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Heerenveen ontvangt dreigbrief van harde kern. :rolleyes:

Waanzin. Dan laat ons maar met een paar man de spelersbus opvangen (vind ik ook al echt niets) of redelijk vreedzaam een training bezoeken en een paar rotjes afschieten. Waar gaan we toch naar toe?

Zal die mafkees van Feyenoord die zo tegen het glas stond te rammen tegen PSV wellicht in Heerenveen woonachtig zijn ? :unsure:
Onbegrijpelijk dit soort acties..
Dat je het niet eens bent met bepaalde zaken kan altijd maar dan kan dat veel en veel beter op een toch wat andere manier aangepakt worden..
Als het niet goed gaat bij je club dan is dat uiteraard zeer vervelend dat ervaren wij als PSV supporters ook maar dan ben ik nog steeds altijd voor een ludieke actie en niet zo'n brief.. had er dan op zijn minst een leuk sinterklaasgedicht van gemaakt.
 
Vind ik best logisch. Bij Heerenveen valt niet veel verbetering te verwachten, en Finnbogason zal in de zomer ook vertrekken. Hij lijkt zich nu wel tot een prima coach ontwikkeld te hebben, in plaats van de beginneling die volstrekt belachelijke keuzes maakte in zijn periode bij Oranje en Ajax.
 
Vind ik best logisch. Bij Heerenveen valt niet veel verbetering te verwachten, en Finnbogason zal in de zomer ook vertrekken. Hij lijkt zich nu wel tot een prima coach ontwikkeld te hebben, in plaats van de beginneling die volstrekt belachelijke keuzes maakte in zijn periode bij Oranje en Ajax.

Ruilen met Cocu die nu de belachelijke keuzes maakt. Zie Marco graag komen. Helaas gaat dat nooit gebeuren.
 
Ruilen met Cocu die nu de belachelijke keuzes maakt. Zie Marco graag komen. Helaas gaat dat nooit gebeuren.
Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet onder de indruk ben van Cocu als coach (als voetballer natuurlijk wel) maar om nou die faalhaas binnen te halen, neuhhh.Marco heeft zich destijds al compleet voor schut gezet met zijn keuzes voor Oranje (selecteerde de meest slechte spelers) en op onderstaande foto zette hij zichzelf nogmaals voor joker!

 
Dat laatste, de KNVB gaat de uitspraken van Lodeweges onderzoeken :braak: De trainer die nooit ik nooit negatieve dingen heb horen roepen moeten ze gelijk weer onderzoeken omdat hij iets over de scheidsrechtertjes zegt. Wat zielig zeg...
 
Dat laatste, de KNVB gaat de uitspraken van Lodeweges onderzoeken :braak: De trainer die nooit ik nooit negatieve dingen heb horen roepen moeten ze gelijk weer onderzoeken omdat hij iets over de scheidsrechtertjes zegt. Wat zielig zeg...

En hoe zit het met het vooronderzoek tegen Veltman, die eigenlijk Rood had moeten krijgen, maar niet bestraft werd?
Klasse-justitie?

PS El-Amadi van Feyenoord ontloopt ook al zijn dik verdiende schorsing, net nu de competitie-wedstrijd tegen ons gepland staat. Vreemd en PSV-er overkomt dat nooit, eerder een te zware straf voor een licht vergrijp tot niks, zeker als dergelijke wedstrijd op het programma staat.

Als PSV zo speelt als in Portugal is die fraude helemaal niet nodig, maar toch!
 
Laatst bewerkt:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Kl-76IAV0X8[/video]

:lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan