SC Heerenveen

Hier het hele filmpje. De tweede penalty van Standard is ook heel discutabel. De penalty van Heerenveen is lastig te zien en de eerste van Standard lijkt wel te verklaren.

[video]http://youtu.be/xrLn6r_w-V0[/video]
 
Ik moet toch wel heel eerlijk toegeven dat ik het alle vier keer geen penalty vind. Een is makkelijk gegeven, twee is aangeschoten, wat drie en vier zijn is mij nog altijd niet duidelijk want dat slaat nergens op.
 
Eigenlijk is dit helemaal niet om te lachen. Het is ziek dat zo'n pias het voetbal weer eens verkeerd op de kaart zet.

Nou ja, het is een oefenwedstrijd, ook voor de scheids. Coaches proberen in zulke wedstrijden eens een nieuwe speler uit, of een nieuw systeem, en de scheids hanteert een alternatieve regelset. I snap de commotie niet zo.
 
sc-heerenveen-voetbalshirts-2015-2016_700x466.jpg


Dat uitshirt :braak:
 
Ik vind het thuisshirt ook niet echt mooi. Rare dingen op de schouders.

Is dat een cape?

Trouwens, mooie presentatie, zo tussen die hekken, voor die "goedkoper hebben we ze niet deuren" en die mooie regenpijp en kabels.
Maar ja, in Friesland zal het heel wat zijn.
 
Is dat een cape?

Trouwens, mooie presentatie, zo tussen die hekken, voor die "goedkoper hebben we ze niet deuren" en die mooie regenpijp en kabels.
Maar ja, in Friesland zal het heel wat zijn.
Nou, met zulke moderne spullen ben je daar snel de baas..
Maar man man man, wat hebben wij het toch slecht met ons Umbro-shirt.
 

Jezus, de matroosjes.. :D

Ik ga dit seizoen wel Pelle van Amersfoort in de gaten houden. Een jonge spits die op het EK onder 19 zowel tegen Spanje als tegen Duitsland gescoord heeft. Dat is toch indrukwekkend, want Spanje en Duitsland hebben nou niet bepaald een slechte jeugdafdeling (over alle leeftijden). Wordt wel weer eens tijd voor een exceptionele spits.
 
Sportredactie LC@LC_Sport
Dwight Lodeweges stapt op als trainer van SC Heerenveen. Dat melden betrouwbare bronnen.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt dus nog gekker. Foppe wordt Interim-hoofdtrainer.

Heerenveen bevestigt: De Haan interim-coach

http://www.volkskrant.nl/sport/heerenveen-bevestigt-de-haan-interim-coach~a4167406/

'Er zit talent genoeg in de selectie. Ik hoop de jongens weer aan het voetballen te krijgen, ze hebben een schouderklopje nodig. Het is een mooie uitdaging', zo zei De Haan in gesprek met FOX Sports.

:eehh: In de rust met 0-5 achter staan tegen Feyenoord en de jongens hebben een schouderklopje nodig. :FP: :D
 
Het wordt dus nog gekker. Foppe wordt Interim-hoofdtrainer.

Heerenveen bevestigt: De Haan interim-coach

http://www.volkskrant.nl/sport/heerenveen-bevestigt-de-haan-interim-coach~a4167406/

'Er zit talent genoeg in de selectie. Ik hoop de jongens weer aan het voetballen te krijgen, ze hebben een schouderklopje nodig. Het is een mooie uitdaging', zo zei De Haan in gesprek met FOX Sports.

:eehh: In de rust met 0-5 achter staan tegen Feyenoord en de jongens hebben een schouderklopje nodig. :FP: :D
Foppe terug op de bank :eek: mij benieuwen of ie nog aansluiting vindt bij deze generatie
 
Het wordt dus nog gekker. Foppe wordt Interim-hoofdtrainer.

Heerenveen bevestigt: De Haan interim-coach

http://www.volkskrant.nl/sport/heerenveen-bevestigt-de-haan-interim-coach~a4167406/

'Er zit talent genoeg in de selectie. Ik hoop de jongens weer aan het voetballen te krijgen, ze hebben een schouderklopje nodig. Het is een mooie uitdaging', zo zei De Haan in gesprek met FOX Sports.

:eehh: In de rust met 0-5 achter staan tegen Feyenoord en de jongens hebben een schouderklopje nodig. :FP: :D

Heerenveen gaat vol voor de jeugd! Weliswaar de jeugd van voor de 2e wereldoorlog, maar een kniesoor die daarop let!
 
Ik snap nog steeds niet dat Foppe destijds geen contract voor het leven heeft getekend als bondscoach van Tuvalu. Dat is toch een droombaan? Eens per half jaar een wedstrijdje coachen van de amateurs, met een bootje naar wedstrijden op een ander tropisch eiland, en verder met het vrouwtje heerlijk genieten van lekker weer en de prachtige stranden. Nee, in het grauwe Friesland je laatste dagen verslijten. Top idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan