sc Heerenveen - PSV | Zondag 6 december | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
We treffen het wel he met al die lastige uitwedstrijden? Groningen, Heracles, Vitesse, Twente en nu Heerenveen. Tering.

Wat een week zou het zijn als je hier ook wint. Eigenlijk moet het ook want Ajax en Feyenooit hebben een makkelijke thuiswedstrijd en Vitesse zie ik geen punten morsen bij PEC. De angstgegner Heerenveen uit. Wel een schande hoor dat je 9 jaar geleden voor het laatst hebt gewonnen daar, wow.

Mvogo

Teze hopelijk Dumfries - Teze/Baumgartl - Boscagli - Max
Ihattaren - Rosario - Sangare - Gotze
Gakpo - Malen

Ik denk zoiets? Dumfries wordt een grote twijfelgeval. Zahavi en Madueke zullen er niet bij zijn denk ik. Hopelijk winnen we hier en mag Schmidt van mij Jong PSV opstellen tegen Omonia.
Lekkere jinxer :D

Wordt een moeilijke pot. Hopelijk doen ze alles eraan om dit te winnen, want dan staan we 2e en maar 1 punt achter Ajax! Dit moeten we niet verspelen, want dit is echt een mooie kans om in te lopen. Hopelijk kunnen 1 of 2 spelers morgen terugkeren van hun blessure, vooral Dumfries.

Hopelijk komen er geen nieuwe blessures bij, want we moeten in januari onze concurrenten wegspelen :PSV:

Wat een week zou dit zijn. Gewonnen tegen Granada + overwintering in de Europa League. Ajax verliest van Twente en bij winst sta je maar een puntje achter.
En Vitesse ook verloren. Dit is een prima kans om weer volledig aan te sluiten. Zo vaak komen deze treinen niet voorbij dus ik reken erop dat het elftal erop springt.

En Vitesse ook verloren. Dit is een prima kans om weer volledig aan te sluiten. Zo vaak komen deze treinen niet voorbij dus ik reken erop dat het elftal erop springt.
Als het elftal kan springen wel. Eerst maar eens kijken wie er mee kunnen doen. Zonder Denzel en Gotze gaat het onnoemelijk meer moeite kosten om een resultaat te halen

Heerenveen uit. Misschien wel de vervelendste wedstrijd van het seizoen. Geen puntverlies zou een geweldige prestatie zijn.

De laatste 3 wedstrijden van Heerenveen.

8-11 Heerenveen - AZ 0-3
22-11 RKC - Heerenveen 1-1
28-11 ADO Den Haag - Heerenveen 1-1

Hopelijk zijn ze vandaag ook nog in deze vorm.

Nergens, maar het is ook niet onwaarschijnlijk. Denzel is er geblesseerd vanaf gegaan en Gotze heeft donderdag een mega inspanning geleverd en is ook niet okselfris.
Als dat zo is aan Ihattaren om zijn kans te pakken. Verwacht een op het bot gemotiveerd elftal.

Had ergens wel al verwacht dat er geluiden waren gekomen dat spelers niet kunnen spelen (Dumfries, Zahavi en Madueke). Dus verwacht dat ze er bij zijn.

Nergens, maar het is ook niet onwaarschijnlijk. Denzel is er geblesseerd vanaf gegaan en Gotze heeft donderdag een mega inspanning geleverd en is ook niet okselfris.

Afgaande op Instagram Storys, zijn Denzel en Gotze er gewoon bij.

Jammer dat Nijhuis weer scheidsrechter is in een lastige uitwedstrijd. Zelfde scheidsrechter die nog een penalty in de laatste minuut terugdraaide tegen Vitesse.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan