sc Heerenveen - PSV | Zondag 6 december | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
wKrks87.jpg

77554_fullimage_ae_pre-match_018-sc-heerenveen---psv_20-21.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Nou, dat we hier maar eens gaan winnen. 1-3
Dat wordt inderdaad tijd. De laatste competitiezege in Heerenveen dateert van 18-12-2011 1-5. Dat is 9 jaar geleden. :eek: Daarna heeft PSV nog voor de beker 21-3-2012 met 1-3 gewonnen.
Verder 4 nederlagen en 3 gelijke spelen.
 
We treffen het wel he met al die lastige uitwedstrijden? Groningen, Heracles, Vitesse, Twente en nu Heerenveen. Tering.

Wat een week zou het zijn als je hier ook wint. Eigenlijk moet het ook want Ajax en Feyenooit hebben een makkelijke thuiswedstrijd en Vitesse zie ik geen punten morsen bij PEC. De angstgegner Heerenveen uit. Wel een schande hoor dat je 9 jaar geleden voor het laatst hebt gewonnen daar, wow.

Mvogo

Teze hopelijk Dumfries - Teze/Baumgartl - Boscagli - Max
Ihattaren - Rosario - Sangare - Gotze
Gakpo - Malen

Ik denk zoiets? Dumfries wordt een grote twijfelgeval. Zahavi en Madueke zullen er niet bij zijn denk ik. Hopelijk winnen we hier en mag Schmidt van mij Jong PSV opstellen tegen Omonia.
 
Het zou wel weer eens tijd worden. In de uitwedstrijd blijkt Heerenveen toch vaak een angstgegner te zijn voor PSV, hoe onnodig ook. Als de blessures meevallen moet het te doen zijn.
Als PSV compleet is, dan moet winst gewoon. Zonder de gisteren uitgevallen spelers, is het mogelijk, maar lastig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan