Silverbullit
Routinier
Onder Bosz kennen we geen angstgegners meer behalve onszelf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Een van de wedstrijden waar ik wel naar uitkijk omdat ik vaak heen kan.Een van de wedstrijden waar ik nooit naar uitkijk. Ik kan hem niet zien. Maar toch geloof ik in een overwinning vandaag.
Ik ben 1x uit naar Heerenveen geweest.... dat was tijdens Carnaval in Brabant. Gingen we in de polonaise door het supportershome van Heerenveen heen. Vrij grappig om die gezichten van die supporters te zien.Een van de wedstrijden waar ik wel naar uitkijk omdat ik vaak heen kan.
Vandaag voor het eerst met zoon en dochter naar deze wedstrijd!
Zijn beide al wel eens met mij in het Philips Stadion geweest.
Vak 22 vlak naast het uitbak.
Nog forumleden in het uitvak aanwezig?
Mauro ziek?![]()
Zonder Perišić en Mauro vandaag.
Hoe dan ook. Gewoon winnen PSV.
![]()
Ja helaas wel.Mauro ziek?
Beter ziek dan geblesseerd denk ik maarJa helaas wel.
(tenzij het TBC of zo is)Ik lees wel dat Boadu wederom geblesseerd is geraakt en tot de winterstop er niet bij zal zijn.
Tegen Volendam af en toe wat leuks gezien. Je ziet wel dat die jongen kan voetballen, moet alleen wat meer dwingend aanwezig gaan worden, dan zie ik het wel goedkomen.Ben benieuwd hoe Wanner het vandaag doet.
Gevalletje BoadoettnieDie kan beter een andere carrière uit gaan zoeken.
Eerder Boadon’tGevalletje Boadoettnie
Daar hebben we niks aan. Hopen dat plea toch wat sneller hersteldIk lees wel dat Boadu wederom geblesseerd is geraakt en tot de winterstop er niet bij zal zijn.