sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 16 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heerenveen draait qua punten niet erg lekker. Ik volg ze niet, maar hoe doen ze het voetbaltechnisch? lastig te bespelen?
 
Als PSV de lijn doorzet van de laatste 25 minuten tegen Utrecht, zie ik ze wel winnen. Doen ze dat niet, dan verwacht ik helaas een gelijkspel/nederlaag. Gelukkig scoort Luuk veel te laatste tijd. Hopelijk starten Koning Mo en Keizer Gakpo in de basis. Dat zou de kans op een zege van PSV, vergroten.

Als Heerenveen gaat voetballen moet het goed komen. Spel van de tegenstander bepaald het spel van PSV ook in grote mate.
 
Koning Mo lijkt me nog wat vroeg in de basis, laat Pereiro maar lekker staan, die was tegen Utrecht niet de slechtste. Mo's tijd komt nog wel.
Ik hoop inderdaad ook op Gakpo in de basis, alhoewel dat best wel een risico is. Dat heb je gezien aan Malen, prima als invaller, maar nog net tekort voor de basis. Het is natuurlijk wel lekker invallen als je helemaal fris erin mag komen tegen een Utrecht dat zich helemaal leeg geknokt heeft.

Inderdaad. Pereiro stichtte in de eerste helft ook het meeste gevaar.
 
Qua punten niet echt lekker inderdaad, maar wel 4-4 bij Ajax gespeeld. Wordt echt geen makkelijke partij denk ik..
 
Cijfer 5.5. van vi.nl

Tsja. Die hebben niet hetzelfde geavanceerde inzicht als ik.
Maar met die logica voldoet alleen De Jong en zijn de rest allemaal prutsers:
Zoet
5

Dumfries
5,5

Angeliño
5,5

Schwaab
5,5

Viergever
5,5

Pereiro
5
(72' Ihattaren)
-

Rosario
5,5

Hendrix
5

De Jong
7

Lozano
5
(69' Gakpo)
-

Bergwijn
5,5
 
Heerenveen draait qua punten niet erg lekker. Ik volg ze niet, maar hoe doen ze het voetbaltechnisch? lastig te bespelen?

De verdediging is een grote gatenkaas. Geef Vlap en Sam Lammers niet de gelegenheid om op goal te schieten en je wint de wedstrijd.
 
Heerenveen is geen schim meer van de technisch vaardige en aanvallende ploeg die het ooit was. 1-3, met een goal voor onze Lammers.
 
Het is wel duidelijk dat PSV juist in de openingsfase alert moet blijven. Vorig jaar bij Ajax durfde men niets, nu bij Feyenoord ook laf begonnen. Bij Utrecht ook in de eerste helft de kaas van het brood laten eten. Ze weten onderhand toch wel dat je de eerste fase goed moet doorkomen. PSV begint meestal bij een achterstand te voetballen. Begin daar nou eens mee en maak het jezelf niet zo moeilijk.
 
Het is wel duidelijk dat PSV juist in de openingsfase alert moet blijven. Vorig jaar bij Ajax durfde men niets, nu bij Feyenoord ook laf begonnen. Bij Utrecht ook in de eerste helft de kaas van het brood laten eten. Ze weten onderhand toch wel dat je de eerste fase goed moet doorkomen. PSV begint meestal bij een achterstand te voetballen. Begin daar nou eens mee en maak het jezelf niet zo moeilijk.

Ik roep dit al heel lang. Zullen ze het ooit leren?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan