sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 16 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Scoort ook de aansluitingstreffer en wordt als beloning gewisseld...

Het blijft bizar he. Vandaag nog een deel van de wedstrijd teruggekeken en speciaal op Pereiro gelet maar ik durf gerust te stellen dat hij de beste speler op het veld was. Ik begrijp dat hij daarmee ietwat uit de pas loopt maar om dat zo te corrigeren :)

Iemand iets gehoord van de staf waarom hij gewisseld is? Of is dat weer een vraag die in de categorie wasmachines en auto's gaat komen? Iets van, "soms moet je je banden wisselen na een aantal km's"?
 
Het blijft bizar he. Vandaag nog een deel van de wedstrijd teruggekeken en speciaal op Pereiro gelet maar ik durf gerust te stellen dat hij de beste speler op het veld was. Ik begrijp dat hij daarmee ietwat uit de pas loopt maar om dat zo te corrigeren :)

Iemand iets gehoord van de staf waarom hij gewisseld is? Of is dat weer een vraag die in de categorie wasmachines en auto's gaat komen? Iets van, "soms moet je je banden wisselen na een aantal km's"?

Die wissel begreep ik ook totaal niet. Hij was de meest dreigende speler van heel PSV. Helaas scoorden zijn medespelers niet.
Hij is gewoon een makkelijk 'doelwit' om gewisseld te worden. Maar hij mag wel iets meer credits krijgen, ondanks dat hij soms wandelt over het veld.
Pereiro kan gewoon zo beslissend zijn. Ik heb veel liever dat dat blok op het middenveld wat creativiteit gaat krijgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan