SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
PPHZnHe.jpg


34714_fullimage_13380804ez25766_620x413.jpg

Eerdere duels​

SC Cambuur - PSV0 - 6
Eredivisie, 12 september 2015
SC Cambuur - PSV1 - 2
Eredivisie, 24 januari 2015
SC Cambuur - PSV1 - 2
Eredivisie, 05 februari 2014
SC Cambuur - PSV0 - 1
Eredivisie, 21 november 1999
SC Cambuur - PSV1 - 1
Eredivisie, 22 augustus 1998

Informatie

We zouden het bijna vergeten, maar er moet ook nog even een titeltje gewonnen worden.
 
Zou mooi zijn. Toch een lekker gevoel voor Ajax 4 punten voorsprong met de wetenschap dat PSV nooit 5 wedstrijden op rij wint.
Die 4 punten zal ze wel een lekker gevoel geven, maar tussen de thuisnederlaag tegen AZ en het gelijkspel tegen Twente zaten toch echt 6 competitiewedstrijden die allemaal werden gewonnen. Dus ik sluit 5 overwinningen nog niet uit. En dan moet die :SC: het nog maar laten zien dat ze ondanks alle strubbelingen de druk aankunnen.
 
Die 4 punten zal ze wel een lekker gevoel geven, maar tussen de thuisnederlaag tegen AZ en het gelijkspel tegen Twente zaten toch echt 6 competitiewedstrijden die allemaal werden gewonnen. Dus ik sluit 5 overwinningen nog niet uit. En dan moet die :SC: het nog maar laten zien dat ze ondanks alle strubbelingen de druk aankunnen.
Als ze 5 punten (wanneer we niet met 0-27 winnen) weten te verprutsen dan zou dit voor de derde keer deze eeuw een wonder zijn (of geheel logisch want dan is het ook geen toeval meer). Moeten wij zorgen dat we alles winnen. Ik schat de kans op het kampioenschap heel klein..
 
Als ze 5 punten (wanneer we niet met 0-27 winnen) weten te verprutsen dan zou dit voor de derde keer deze eeuw een wonder zijn (of geheel logisch want dan is het ook geen toeval meer). Moeten wij zorgen dat we alles winnen. Ik schat de kans op het kampioenschap heel klein..
Een keer verliezen en een keer gelijk. De kans is klein, maar zoals Ajax de laatste weken door de eredivisie gaat ook weer niet onmogelijk.
 
Een keer verliezen en een keer gelijk. De kans is klein, maar zoals Ajax de laatste weken door de eredivisie gaat ook weer niet onmogelijk.
Sterker nog; zonder de penalties tegen RKC en Sparta onlangs hadden ze nu al geen voorsprong meer.
En dan laten we kromme zijlijnen nog buiten beschouwing. ;)
Iedereen heeft het wel over hun uitwedstrijden tegen AZ en Vitesse, maar ik denk dat het uitduel tegen NEC voor dit op hun
laatste benen lopende zootje al een groot probleem kan worden.
Vooral nu hun coach de weg helemaal kwijt is en Tadic, Klaassen en Blind het meer van praten dan van voetballen moeten hebben.
Blijft natuurlijk de opdracht aan onze in blakende mentale vorm verkerende bekerwinnaars om in Leeuwarden drie punten te pakken.
Moeilijker dan sommigen denken, maar het moet hoe dan ook.
Forza PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan