Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes


Wat ik in de meeste filmpjes van Savio zag was dat hij een speler was die zichzelf vaak dood loopt en net als Madueke vaak voor de dribbel kiest in plaats voor de pass. In dit filmpje krijg ik toch een heel ander beeld van hem. Echt het kijken waard! Denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven en dat Noni wel stappen moet gaan zetten om boven hem in de pikorde te blijven. Wat een speler!
 

Hoe veel hier van waar is en in hoeverre het aangedikt is weet ik natuurlijk niet, maar met het beeldmateriaal wel een geloofwaardig verhaal. Ietwat irritant geschreven maar wel erg leuk om te lezen. Lijkt mij een jongen die heel ver kan komen
 
Denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven en dat Noni wel stappen moet gaan zetten om boven hem in de pikorde te blijven. Wat een speler!

Thanks voor het filmpje.
Wat een mooie manier van trappen heeft hij, als zag ik het maar een keer of drie in dat filmpje. Eerste twee goals vooral. Beetje lepelen in het schot :)
Zal mij benieuwen hoeveel we kunnen genieten van deze gozer.
Eerste jaar zal wel lastig zijn, al zal hij vast wel wat speeltijd krijgen. Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Geld zullen we er wel niet aan overhouden, de jackpot alvast zeker niet.
 

Wat ik in de meeste filmpjes van Savio zag was dat hij een speler was die zichzelf vaak dood loopt en net als Madueke vaak voor de dribbel kiest in plaats voor de pass. In dit filmpje krijg ik toch een heel ander beeld van hem. Echt het kijken waard! Denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven en dat Noni wel stappen moet gaan zetten om boven hem in de pikorde te blijven. Wat een speler!
Ik.vind eerlijk gezegd zijn techniek toch weinig verfijnd. Ik lees dat hij in de voetsporen wil treden van Romario en Ronaldo, maar hij heeft niet de verfijning en de versnelling van Romario en ook niet het explosieve van Ronaldo. Nu heeft Madueke ook z'n beperkingen, dus kan wel interessante strijd worden.
 
Laatst bewerkt:
Hij kan wel heel snel schakelen op hoge snelheid; zeer benieuwd wat hij kan laten zien. Als je speelt bij kampioen van Brazilie dan moet je wel wat in je mars hebben. Maar hij zal ons vooral in de breedte versterken voorlopig. Geen basis met Gakpo voor em
 
Ik vond het bovendien niet eens indrukwekkend. Dit doen alle talentvolle jongens van 16 bij de plaatselijke voetbalclub.
Ben natuurlijk wel benieuwd naar zijn skills in de wedstrijd.
Klopt. Tiki Touzani doet dit terwijl-ie een tajine maaltijd bereidt voor 13 mensen. Ach, dit soort trucjes zeggen ook niks over hoe je speelt op een veld van 105x68 meter. Robben kan volgens mij nog geen drie keer een bal omhoog houden..
.
 
Na Romario en Ronaldo is het moeilijk bij PSV supporters geliefd te worden.
Ene Marcelo en Robert o.a. ondervonden dat enkele decennia terug al.
Als ons verwachtingspatroon niet onrealistisch wordt en deze goedwillende talentvolle jongen de tijd krijgt wordt het misschien wel een succes.
Hem beoordelen doe ik niet op een filmpje, maar pas als ik hem een aantal wedstrijden in actie heb gezien.
 
FYRaZkkXkAAQfj8


Vrolijk is hij wel. Hopelijk maakt hij ons ook vrolijk en blijven we vrolijk.
 
Na Romario en Ronaldo is het moeilijk bij PSV supporters geliefd te worden.
Ene Marcelo en Robert o.a. ondervonden dat enkele decennia terug al.
Als ons verwachtingspatroon niet onrealistisch wordt en deze goedwillende talentvolle jongen de tijd krijgt wordt het misschien wel een succes.
Hem beoordelen doe ik niet op een filmpje, maar pas als ik hem een aantal wedstrijden in actie heb gezien.
Robert kan nooit meer stuk natuurlijk :) Ene Mauro lukt het momenteel ook behoorlijk.
 
"Ja daar is Savinho!"

"Ster uit Rio de Janeiro" (denk ik)

"Hij kan draaien, hij kan kappen" (vermoed ik)

"Het is bijna niet te snappen" (Snapte?)

"Ja, die jongen steelt de show" (hopen we dan maar)

Update:

Hij komt uit São Mateús...
 
Laatst bewerkt:
"Ja daar is Savinho!"

"Ster uit Rio de Janeiro" (denk ik)

"Hij kan draaien, hij kan kappen" (vermoed ik)

"Het is bijna niet te snappen" (Snapte?)

"Ja, die jongen steelt de show" (hopen we dan maar)
En op welke melodie moet dit passen?
 
Dus onze nieuwe Ronaldo mag eindelijk spelen. Die rolt zaterdag Ajax in z'n eentje op. ;)

Bij elk talent die met veel bombarie wordt gehaald blijven we sceptisch. Wie weet is het een goede aanvulling. We gaan 't zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan