:braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak:

Is dat een nieuw streven ofzo, zoveel mogelijk oud PSV'ers? Smerige club
Het is allemaal onderdeel van het grote plan. Eerst allemaal leuke Ajacieden op het PSV-forum zodat jullie afstappen van het idee: Ajax/Ajacied = stom. Vervolgens allemaal PSV'ers aantrekken in de club en voor je het weet zijn jullie allemaal fan van Ons Aller Ajax! :star:
 
Santi is transfervrij en wordt aangeboden bij Ajax, waar ze duidelijk problemen hebben op rechtsback.

:speechless:
Dus na een hartpatiënt a la Blind nu een speler die al over de houdbaarheidsdatum heen is daar? De ambities van ajax zijn niet echt hoog dit seizoen 😁
 
Vinden Ajacieden zelf het ex-PSV gehalte niet wat hoog worden? Een van de speerpunten van de ajax-ideologie is focus op de eigen jeugd. 1 of 2 versterkingen met eredivisieverleden ophalen uit het buitenland lijkt me prima, maar er is toch een limiet.
 
Vinden Ajacieden zelf het ex-PSV gehalte niet wat hoog worden? Een van de speerpunten van de ajax-ideologie is focus op de eigen jeugd. 1 of 2 versterkingen met eredivisieverleden ophalen uit het buitenland lijkt me prima, maar er is toch een limiet.
Het wordt nu meer 1 of 2 spelers uit de eigen jeugd. Wat het overlijden van J.C. al niet kan bewerkstelligen.
 
Vinden Ajacieden zelf het ex-PSV gehalte niet wat hoog worden? Een van de speerpunten van de ajax-ideologie is focus op de eigen jeugd. 1 of 2 versterkingen met eredivisieverleden ophalen uit het buitenland lijkt me prima, maar er is toch een limiet.
Zodra de mammon om de hoek komt kijken verkoopt men eenvoudig de ziel om zich zo aan de roes van succes te kunnen blijven laven.
 
Santiago Arias, weer een speler met een mooi verleden bij ons. Echter, een behoorlijke blessure gehad en alweer wat ouder. Ik zie dan toch liever de huidige bezetting.

Sambo jaar verhuren lijkt mij overigens niet zo heel slecht. Goed voor zijn ontwikkeling om veel minuten te maken. Ik zie liever dit jaar Mwene een kans krijgen en Hoever op de bank.
 
Ik heb zo'n gevoel dat Mwene gewoon een heel goed seizoen gaat draaien. Die was in de laatste fase voor zijn blessure al best lekker bezig, namelijk.
Ik was er geen fan van in het begin maar zie vaker spelers zich ontwikkelen op de backpositie. Blijkbaar toch een rol waar je in kan groeien en Mwene doet het steeds beter. Wat mij ook opvalt is dat hij ook tweebenig aan het worden is? Of misschien is hij wel linksbenig en komt hij er nu pas achter.

Mwene - Sambo was wat mij betreft genoeg geweest dit seizoen en zag liever versterking op andere posities (CV/Spits) Met Hoever denk ik dat onze jeugdspeler weer kind van de rekening zal worden (onbegrijpelijk). Mij zegt het niet veel als Sambo een jaar goed draait bij Sparta, zie hem liever 15-20 wedstrijden spelen/invallen bij PSV. Als hij echt goed is komt dat dan ook bovendrijven.
 
Ik was er geen fan van in het begin maar zie vaker spelers zich ontwikkelen op de backpositie. Blijkbaar toch een rol waar je in kan groeien en Mwene doet het steeds beter. Wat mij ook opvalt is dat hij ook tweebenig aan het worden is? Of misschien is hij wel linksbenig en komt hij er nu pas achter.

Mwene - Sambo was wat mij betreft genoeg geweest dit seizoen en zag liever versterking op andere posities (CV/Spits) Met Hoever denk ik dat onze jeugdspeler weer kind van de rekening zal worden (onbegrijpelijk). Mij zegt het niet veel als Sambo een jaar goed draait bij Sparta, zie hem liever 15-20 wedstrijden spelen/invallen bij PSV. Als hij echt goed is komt dat dan ook bovendrijven.
Sambo natuurlijk wel lang eruit geweest, misschien toch te onzeker hoeveel wedstrijden hij kan spelen om hem als enige back up te hebben.
 
Ik was er geen fan van in het begin maar zie vaker spelers zich ontwikkelen op de backpositie. Blijkbaar toch een rol waar je in kan groeien en Mwene doet het steeds beter. Wat mij ook opvalt is dat hij ook tweebenig aan het worden is? Of misschien is hij wel linksbenig en komt hij er nu pas achter.

Mwene - Sambo was wat mij betreft genoeg geweest dit seizoen en zag liever versterking op andere posities (CV/Spits) Met Hoever denk ik dat onze jeugdspeler weer kind van de rekening zal worden (onbegrijpelijk). Mij zegt het niet veel als Sambo een jaar goed draait bij Sparta, zie hem liever 15-20 wedstrijden spelen/invallen bij PSV. Als hij echt goed is komt dat dan ook bovendrijven.
Ja, heb je gelijk in. Maar Mwene blijkt dus wel blessuregevoelig dus ik snap Hoever wel. Die moeten we ook wat tijd gunnen, vind ik hoor. Maar uiteindelijk moet wel veel gericht zijn op de ontwikkeling van Sambo, dat moet hoofddoel zijn. En over de linksbenigheid van Mwene, volgens mij haalde Schmidt hem vorig seizoen als backup voor zowel de RB als de LB-positie, dus dat was wel bekend volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan