Als PSV Porto kan aftroeven om Bruma, dan kunnen ze ook Benfica aftroeven om Arias. Maar waar moet hij spelen? We gaan Dumfries toch niet op de bank zetten of een dure speler halen voor de bank?
Edit: vind het overigens jammer dat een speler van PSV (opnieuw) niet slaagt in de top.

Precies, als er al een back moet terugkomen is dat wel Angelino; de RB positie heeft niet de prioriteit. Inderdaad erg vervelend dat hij niet geslaagd is daar. Zo krijgt PSV ook niet echt de leverage die het wil hebben aan de onderhandelingstafel. Er zijn vooralsnog maar bar weinig voorbeelden te noemen voor PSV van PSV'ers die bij topclubs geslaagd zijn. Maar goed, hetzelfde geldt natuurlijk voor AZ, waar op Moreno na bijna geen enkele speler een stap hogerop succesvol heeft gemaakt, maar die weten toch nog steeds telkens relatief de hoofdprijs te vangen voor hun spelers, dus met een capabele TD aan tafel moet het niet veel uitmaken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar hoeveel moet je er voor neerleggen? Inmiddels is hij toch al 27, dus als je hem een aantal seizoenen hebt zal de restwaarde niet heel hoog meer zijn, zeker nu de grootmachten niet meer zullen happen ongeacht prestaties. En dan loopt Dumfries hier ook nog rond.

Precies, als er al een back moet terugkomen is dat wel Angelino; de RB positie heeft niet de prioriteit. Inderdaad erg vervelend dat hij niet geslaagd is daar. Zo krijgt PSV ook niet echt de leverage die het wil hebben aan de onderhandelingstafel. Er zijn vooralsnog maar bar weinig voorbeelden te noemen voor PSV van PSV'ers die bij topclubs geslaagd zijn. Maar goed, hetzelfde geldt natuurlijk voor AZ, waar op Moreno na bijna geen enkele speler een stap hogerop succesvol heeft gemaakt, maar die weten toch nog steeds telkens relatief de hoofdprijs te vangen voor hun spelers, dus met een capabele TD aan tafel moet het niet veel uitmaken.

Dat kunnen wij inderdaad ook nog steeds. Malen zal voor heel veel geld weggaan als hij zijn goede vorm ook maar enigszins doortrekt en hetzelfde zal gelden voor Ihattaren. Beiden zullen naar alle waarschijnlijkheid naar het EK gaan. Ook Bergwijn zal als A-international en sterspeler van dit team gewoon veel opleveren. Hype zal talenten altijd duur houden, ook al floppen er een paar voorgangers. Zo werkt het nou eenmaal. Clubs willen nou eenmaal geld zien en grote clubs willen niet het risico lopen een groot talent mis te lopen.

Overigens ben ik helemaal voor om in de winterstop te kijken of Angelino te huur is. Terugkopen is onmogelijk met zijn contract en prijskaartje, maar als hij daar niet veel aan spelen toekomt zou het zomaar kunnen. Echter ben ik er bang voor, want Angelino is veel beter dan die Zinchenko (dat die daar uberhaupt zo veel gespeeld heeft) en die Mendy is constant geblesseerd. Hij speelde tegen Liverpool ook sterk. Het zou zomaar kunnen dat Angelino voor zijn kansen bij City zal blijven gaan.
 
Maar hoeveel moet je er voor neerleggen? Inmiddels is hij toch al 27, dus als je hem een aantal seizoenen hebt zal de restwaarde niet heel hoog meer zijn, zeker nu de grootmachten niet meer zullen happen ongeacht prestaties. En dan loopt Dumfries hier ook nog rond.
Maar je moet niet alleen aan doorverkoop denken maar ook aan ervaring met enigzinse kwaliteiten dat ontbreekt nu wel een beetje (schwaab viergever hendrix en Mitroglou vond ik nou geen kwaliteit al tonen vooral schwaab en viergever wel inzet)
 
De kans is klein maar mischief omdat hij veel aan psv te danken heeft
Hoop het iig wel
Ik kan het me niet voorstellen, eerlijk gezegd.
Hij zou natuurlijk meer dan welkom zijn (en dan gaan wij heel hard hopen dat hij zijn gebruikelijke slechte eerste seizoenshelft overslaat), maar ik denk dat hij veel liever nog eens lekker in Engeland kick & rush gaat spelen.
 
Laatst bewerkt:
Arias schijnt in de belangstelling te staan van Olympique Marseille
Het was al duidelijk dat hij het niet ging redden daar. Jammer dat weer een een speler van PSV niet slaagt in een topcompetitie. Maar die volgende stap en het slagen bij Marseille is hem gegund! Een echte team player die nooit zeurt of klaagt.
 
Het was al duidelijk dat hij het niet ging redden daar. Jammer dat weer een een speler van PSV niet slaagt in een topcompetitie. Maar die volgende stap en het slagen bij Marseille is hem gegund! Een echte team player die nooit zeurt of klaagt.
Kleine kanttekening, hij is ook niet helemaal af gegaan. Hij kwam toch tot 25 La Liga optredens in zijn eerste seizoen en Atletico Madrid is echt een hele grote club met hele grote verdedigers. Je hebt ook ex-PSVers die tot drie potjes komen of zo bij een subtopper dus dat Arias bij een veel betere club niet helemaal een vaste waarde is geworden, vind ik geen schande maar ik denk jij ook niet. Had Arias voor een subtopper of middenmotor gekozen dan had die plots wel in die "topcompetitie" geslaagd.
Daarom denk ik dat het goed is dat hij nu naar Leverkusen gaat, dan kan het alsnog.
Het is hem gegund.
 
Onze grote vriend is gisteravond uitgevallen met een 'horroblessure'. Veel van de andere veldspelers konden de aanblik van zijn linker enkel niet verdragen en liepen huilend over het veld. :(
Dan ga ik maar even niet naar de beelden zoeken. Wacht de tekstuele toelichting wel af.
 
Dan ga ik maar even niet naar de beelden zoeken. Wacht de tekstuele toelichting wel af.
"De rechterverdediger raakte al na een paar minuten na een duel met Darwin Machis om de bal zwaargeblesseerd aan zijn linkerenkel en verging van de pijn. Tal van spelers konden het aanzicht van de enkel niet verdragen en barstten in huilen uit.

Machis kreeg van de dienstdoende scheidsrechter een rode kaart, maar na inmenging van de VAR werd deze kaart ingetrokken. De verwachting is dat Arias vier tot zes maanden aan de kant zal staan, zo schrijven media in Colombia."
 
Dan ga ik maar even niet naar de beelden zoeken. Wacht de tekstuele toelichting wel af.

Voormalig PSV’er Santiago Arias (28) is afgelopen nacht zwaar geblesseerd geraakt, tijdens een interland tussen Colombia en Venezuela. Bij een tackle op de bal bleef zijn voet steken in het gras en brak Arias volgens Colombiaanse media zijn enkel. Het voorval vond al plaats na acht minuten. Op beelden is te zien dat hij het uitschreeuwt van de pijn en dat zijn Venezolaanse tegenstander Darwin Machis het aanzicht van de voet van Arias niet kan verdragen. Hij vroeg onmiddellijk om een blessurebehandeling. Arias werd direct naar het ziekenhuis gebracht, waar de breuk geconstateerd werd.
 
4 tot 6 maanden. Maar volgens mij wel iets waar je goed van kan herstellen toch?

Arias ligt er naar verwachting zeker een half jaar uit, zo zijn de eerste berichten vanuit Zuid-Amerika. Het ligt er natuurlijk aan hoe complex de breuk is en wat allemaal kapot is in het enkelgewricht.
Bij Marco van Basten was een enkelblessure einde carrière toen hij slechts 28 jaar oud was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan