aan het begin van het seizoen was er een aanpassingsfase en ergens is hij ook geblesseerd geweest dus zou kunnen ?
 
Ik vind het prima als Arias wil komen, goedkoop en tegen een NL salaris als hij inderdaad op beide flanken kan spelen is het een prima backup. En dat bedoel ik positief. Je kunt nog eens wat wisselen.
Dat is juist mijn punt. Arias komt niet als backup. Kan hij net zo goed in spanje blijven. Als hij in de basis staat is Dumfries naar cat kapitaalvernietiging verhuisd.
 
Dat is juist mijn punt. Arias komt niet als backup. Kan hij net zo goed in spanje blijven. Als hij in de basis staat is Dumfries naar cat kapitaalvernietiging verhuisd.
arias komt ni als back-up
als hij komt verdwijnt dumfries naar de bank
dat is opzich jammer want ook dumfries is een prima back
alleen arias is zeker weten beter
 
arias komt ni als back-up
als hij komt verdwijnt dumfries naar de bank
dat is opzich jammer want ook dumfries is een prima back
alleen arias is zeker weten beter

Ik vind Dumfries en Arias wel vergelijkbaar; Dumfries misschien verdedigend net iets beter, Arias aanvallend; allebei goede mentaliteit. Ook het gogme van Dumfries op het veld dat hij in de eerste seizoenshelft vertoonde stond me wel aan. Het zou zonde en geldverspilling zijn om 1 van die 2 op de bank te moeten zetten, dus ik zou het niet doen.
 
eens dus zolang dumfries hier speelt gaat arias ni komen helaas ?

Zijn tijd is geweest. Ik vind altijd dat een club vooruit moet kijken en niet achteruit wanneer het op spelers aankopen aankomt. De enige uitzondering daarop zou absolute wereldtop moeten zijn, zoals in het geval Robben dus. Voor dat niveau spelers moet je wel altijd een plekje vrij maken vind ik. Alles wat daaronder zit niet. Er moeten weer nieuwe legendes worden gezocht.
 
Zijn tijd is geweest. Ik vind altijd dat een club vooruit moet kijken en niet achteruit wanneer het op spelers aankopen aankomt. De enige uitzondering daarop zou absolute wereldtop moeten zijn, zoals in het geval Robben dus. Voor dat niveau spelers moet je wel altijd een plekje vrij maken vind ik. Alles wat daaronder zit niet. Er moeten weer nieuwe legendes worden gezocht.
misschien heb je gelijk
al zou ik als arias fan het echt niet erg vinden als hij terug zou komen
 
Liverpool schijnt interesse te hebben om Santiago Arias te kopen van Atletico Madrid.

link
Die gaat Alexander-Arnold nooit uit de basis spelen. Zou dom zijn van hem als ie er heen gaat. Ik zou kiezen voor een Everton/Westham oid. Gewoon zijn niveau.
 
Hij heeft afgelopen seizoen toch gewoon bijna alle wedstrijden gespeeld?

Voornamelijk door blessures van Juanfran, het merendeel van de laatste competitiewedstrijden zat hij op de bank. Nu Juanfran weg is maakt hij wel kans om de eerste keuze te worden, het schijnt echter dat ze Elseid Hysaj willen halen voor die positie als eerste keuze.
 
Santiago mag weg bij Atletico en Benfica zou geïnteresseerd zijn, zou hem graag weer in Eindhoven zien.
Als PSV Porto kan aftroeven om Bruma, dan kunnen ze ook Benfica aftroeven om Arias. Maar waar moet hij spelen? We gaan Dumfries toch niet op de bank zetten of een dure speler halen voor de bank?
Edit: vind het overigens jammer dat een speler van PSV (opnieuw) niet slaagt in de top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan