Als PSV het met jeugdige spelers wil gaan doen, dan zou je Arias moeten vergelijken met Brenet. Ik weet niet of Arias ten opzichte van Brenet een verbetering is. Daarvoor ken ik Arias niet goed genoeg. Misschien kan iemand, die de Portugese competitie meer volgt, ons dat vertellen.

PSV wil met eigen jeugd en aankopen spelen. Ik hoop niet dat ze ook nog eens jeugdige spelers gaan aantrekken. Een ervaren vervanger van Van Bommel, Marcelo en Bouma lijkt me wel wat.
 
PSV wil met eigen jeugd en aankopen spelen. Ik hoop niet dat ze ook nog eens jeugdige spelers gaan aantrekken. Een ervaren vervanger van Van Bommel, Marcelo en Bouma lijkt me wel wat.

Probleem is natuurlijk dat een goede ervaren cv of middenvelder een smak geld kost(tenminste als je kwaliteit wil).
Denk dat je toch moet zoeken bij een talent,dat niet aan spelen toe komt bij bijv Chelsea/man-united/bayern.
Beetje de Alex constructie. En dan hopen dat het uitpakt zoals bij alex.
 
Probleem is natuurlijk dat een goede ervaren cv of middenvelder een smak geld kost(tenminste als je kwaliteit wil).
Denk dat je toch moet zoeken bij een talent,dat niet aan spelen toe komt bij bijv Chelsea/man-united/bayern.
Beetje de Alex constructie. En dan hopen dat het uitpakt zoals bij alex.

Al is een eigen Alex aantrekken nog beter.
 
We moeten maar eens aan kloppen bij Lemic, sterker nog Lemic moet Tiny Sanders opvolgen.

Lemic? Reker nam ooit het moedige besluit om die lastpak buiten de deur te zetten, kposte wat het kost, en dan zouden we nun de rode loper uitleggen?
 
Hier kan ik niets anders dan minpunten voor geven...

Kronos, dat had ik al verwacht ... zie het maar als een wanhoops kreet. Natuurlijk is Lemic als voorzitter geen oplossing.
De man heeft wel een gouden netwerk. Iets wat wij bij PSV missen. Ten tijde van Lemic stonden er wel PSV waardige spelers
op het veld.
 
Kronos, dat had ik al verwacht ... zie het maar als een wanhoops kreet. Natuurlijk is Lemic als voorzitter geen oplossing.
De man heeft wel een gouden netwerk. Iets wat wij bij PSV missen. Ten tijde van Lemic stonden er wel PSV waardige spelers
op het veld.

Maar een goed netwerk hebben en een goede algemeen directeur zijn, zijn 2 totaal verschillende zaken. Je zou hem dan nog eerder als TD aanstellen, lijkt me (niet dat het van mij moet).
 
Kronos, dat had ik al verwacht ... zie het maar als een wanhoops kreet. Natuurlijk is Lemic als voorzitter geen oplossing.
De man heeft wel een gouden netwerk. Iets wat wij bij PSV missen. Ten tijde van Lemic stonden er wel PSV waardige spelers
op het veld.

Je bedoelde waarschijnlijk Brands.
 

Fijn dat iemand nog kan lachen op deze forum. Maar goed heeft met het wegvallen van Piet de Visser, Hans van der Zee en Lemic heeft PSV een dikke prijs betaald. We hebben alleen mindere goden binnengehaald en heeft PSV haar ogen gericht op een 2e elftal speler van Sporting. Dit gaat toch nergens meer over. Kampioenschap is niet meer heilig, maar op deze manier spelen wij straks nacompetitie (behoud eredivisie).
 
Fijn dat iemand nog kan lachen op deze forum. Maar goed heeft met het wegvallen van Piet de Visser, Hans van der Zee en Lemic heeft PSV een dikke prijs betaald. We hebben alleen mindere goden binnengehaald en heeft PSV haar ogen gericht op een 2e elftal speler van Sporting. Dit gaat toch nergens meer over. Kampioenschap is niet meer heilig, maar op deze manier spelen wij straks nacompetitie (behoud eredivisie).

Er zit misschien wel wat in dat je als club niet het braafste jongetje van de klas moet willen zijn om bij de top te horen. Financieel gezond, spelers opleiden, nette jongens op het veld.....maar de laatste jaren ook veel te licht voor Europa.
 
Er zit misschien wel wat in dat je als club niet het braafste jongetje van de klas moet willen zijn om bij de top te horen. Financieel gezond, spelers opleiden, nette jongens op het veld.....maar de laatste jaren ook veel te licht voor Europa.

Misschien moeten wel collecteren voor een afkoopsom voor Brands. Onder zijn bewind zit PSV opgescheept met een café elftal
maw PSV onwaardige spelers. De man heeft gewoon de lijn van Jan Reker doorgetrokken. Duurt minstens 3 jaar voor dat
PSV de zaken op orde heeft.

Iedere dag dat Brands op die stoel zit is één dag teveel. Om te beginnen moet hij de besluitvorming om spelers aan te trekken
bij iemand neerleggen. Maar ook de scouting van PSV gaat niet vrijuit. Het aantrekken van Manolev, Marcelo en Derrijck is toch
een gebrek aan inzicht. Eerlijk gezegd had ik gedacht dat Brands de eer aan zichzelf zou houden. Kennelijk niet.
 
Voor een club in financiële nood is die Arias overigens behoorlijk duur....
 
Ik ben het er mee eens dat we niet voor een 2e rangs speler van sporting moeten gaan. Gewoon goed Scouten, Daar hebben we lemic niet voor nodig.
 
Volgens mij is hij gewoon de Manolev van Sporting en weten ze daar ook dat ze hem aan het asfalt niet kwijt zullen raken. Trap er niet in Herr Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan