Retro
Assistent Coach
Scheelt dat we nog drie rechtsbuitens hebbenZo klinkt het wel. We gaan hem alleen de komende wedstrijden nog niet zien, als ik hoor dat hij eerst fit moet worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Scheelt dat we nog drie rechtsbuitens hebbenZo klinkt het wel. We gaan hem alleen de komende wedstrijden nog niet zien, als ik hoor dat hij eerst fit moet worden.
InderdaadScheelt dat we nog drie rechtsbuitens hebben

Dat hij dit bij PSV maar vaak laat zien.Ik weet dat je van iedereen een mooi filmpje kan maken, maar dit is toch wel lekker hoor. Ik kijk er naar uit om hem in een PSV-shirt te zien.
Op tijd gekocht. Feyenoord verkoopt Hadj Moussa voor 30 miljoen morgen denk ik dus deze kunnen ze al niet meer halen.Ik weet dat je van iedereen een mooi filmpje kan maken, maar dit is toch wel lekker hoor. Ik kijk er naar uit om hem in een PSV-shirt te zien.
Nee toch? Hebben ze hem nu verkocht? Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Dan houden ze echt nul creativiteit meer over.Op tijd gekocht. Feyenoord verkoopt Hadj Moussa voor 30 miljoen morgen denk ik dus deze kunnen ze al niet meer halen.
Na Read kunnen ze geen tweede bod van 30 miljoen weigeren lijkt mij. Wanneer ze een lijstje hebben kunnen ze 3 spelers er van halen. Zal meteen Önal halen en een leuke spits.Nee toch? Hebben ze hem nu verkocht? Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Dan houden ze echt nul creativiteit meer over.
Na Read kunnen ze geen tweede bod van 30 miljoen weigeren lijkt mij. Wanneer ze een lijstje hebben kunnen ze 3 spelers er van halen. Zal meteen Önal halen en een leuke spits.
Ouaisa is lekker van ons. Moet wanneer fit ook meteen spelen. Beetje afwisselen met Perisic, al zie ik die ook graag op de plek van Til. Maar Ouaisa dus gaat na Saibari onze nieuwe recordtransfer worden.
Aah dacht morgen ook nog.Önal is al naar Lille, en ze hebben nog 4 uur om nieuwe spelers voor de Eredivisie in te schrijven. Gaan ze dus nooit doen.
Van Santos is het niet geluktIk weet dat je van iedereen een mooi filmpje kan maken, maar dit is toch wel lekker hoor. Ik kijk er naar uit om hem in een PSV-shirt te zien.