Sam Lammers (A)

Gevalletje precies op tijd vertrokken voor ons. Een gat in de lucht gesprongen toen er een club een paar miljoen voor deze ongekende middelmaat wilde betalen. Softie die nergens in uitblinkt.

Wens hem al het goeds, maar hoger dan het niveau AZ gaat dit natuurlijk nooit worden.
Ik vind het helemaal prima als hij in de vergetelheid raakt, door de achterdeur bij PSV vertrokken.
 
Gevalletje precies op tijd vertrokken voor ons. Een gat in de lucht gesprongen toen er een club een paar miljoen voor deze ongekende middelmaat wilde betalen. Softie die nergens in uitblinkt.

Wens hem al het goeds, maar hoger dan het niveau AZ gaat dit natuurlijk nooit worden.

Eens, wel jammer da hij niet geslaagd is. De zoveelste PSV-er die niets brengt na een transfer richting buitenland. Niet goed voor de reputatie van PSV.
 
Ook de zoveelste speler die denkt vroeg het te kunnen maken in het buitenland. Lekker op de bank zitten, terwijl die vorig jaar echt wel zijn kans had gekregen.
Dat vooral. Zie dat hij 2 goals heeft in 347 minuten. Een gemiddelde vergelijkbaar met Sebastián Haller. :unsure:
 
Ook de zoveelste speler die denkt vroeg het te kunnen maken in het buitenland. Lekker op de bank zitten, terwijl die vorig jaar echt wel zijn kans had gekregen.
Ja dit.
Je zult je toch echt eerst moeten bewijzen in NL voordat je de volgende stap kunt maken (enkeling daargelaten). Lammers had zich nauwelijks bewezen, heeft een belabberd seizoen gespeeld, niet veel geleerd en mag nu weg. Dat betekent dus op een lager niveau je proberen waar te maken, iets wat niet altijd gemakkelijk is.
PSV heeft er in ieder geval een aardig bedrag aan overgehouden. Voor de rest kan hij over 10 jaar roepen:: had ik niet moeten doen.
 
Ben duidelijk een van de weinige hier, maar ik had altijd hoge verwachtingen van Lammers. Hij heeft het duidelijk niet waargemaakt in Italie, maar weet zeker dat als hij terug naar PSV zou komen het waar zou maken.
 
Ben duidelijk een van de weinige hier, maar ik had altijd hoge verwachtingen van Lammers. Hij heeft het duidelijk niet waargemaakt in Italie, maar weet zeker dat als hij terug naar PSV zou komen het waar zou maken.
Die hoop is in ieder geval niet gestoeld op prestaties uit het verleden. Ik heb er weinig vertrouwen in, naast het feit dat hij zelf niet bij PSV wilde blijven.
 
Ben duidelijk een van de weinige hier, maar ik had altijd hoge verwachtingen van Lammers. Hij heeft het duidelijk niet waargemaakt in Italie, maar weet zeker dat als hij terug naar PSV zou komen het waar zou maken.
Allereerst, denk je aan koop of huur? Koop is voor mij een no-go, jongen heeft nog te weinig gepresteerd om hem definitief deze kant op te halen.

Wat huur betreft, het is risicovol, Lammers zal (bij een deel van) de fans, onder een vergrootglas liggen, de kans dat na een paar slechte wedstrijden het sentiment tegen hem keert is aanwezig. Maar mocht JDJ m halen dan mag hij wat mij betreft de kans gewoon krijgen om zich te bewijzen.
 
Als Sam Lammer en serieuze optie is voor PSV dan verspeelt JdJ werkelijk alle krediet. Wat een farce zou dat zijn zeg.

"Och jongen toch. Lukt het niet? Kom dan maar weer lekker bij ons een beetje kullen. Gemoedelijk en zo."

Hou op alsjeblieft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan