Sam Lammers (A)

15 wedstrijden meegedaan in alle competities tot nu toe, 2 goals. Zou hij spijt hebben? Bij PSV had hij nu 30/35 wedstrijden gespeeld.. vraag me af waar hij beter van was geworden.
 
15 wedstrijden meegedaan in alle competities tot nu toe, 2 goals. Zou hij spijt hebben? Bij PSV had hij nu 30/35 wedstrijden gespeeld.. vraag me af waar hij beter van was geworden.
Dat is 1 wedstrijd meer dan Pereiro, die volgens velen hier een sensatie zou worden in de Seri A. Sam heeft ook nog veel meer minuten gemaakt dan Gaston (301 om 231).
 
Dat is 1 wedstrijd meer dan Pereiro, die volgens velen hier een sensatie zou worden in de Seri A. Sam heeft ook nog veel meer minuten gemaakt dan Gaston (301 om 231).

Iedereen met een beetje verstand (sorry fanclub) wist dat Pereiro niets zou worden, als je al te lui bent voor de eredivisie dan ben je dat ook voor grotere competities.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat is 1 wedstrijd meer dan Pereiro, die volgens velen hier een sensatie zou worden in de Seri A. Sam heeft ook nog veel meer minuten gemaakt dan Gaston (301 om 231).
Nou, Calcio pakt de meeste punten als Pereiro op de bank zit. Dat doet hij dan wel goed. ;)
 
15 wedstrijden meegedaan in alle competities tot nu toe, 2 goals. Zou hij spijt hebben? Bij PSV had hij nu 30/35 wedstrijden gespeeld.. vraag me af waar hij beter van was geworden.

Sorry, maar ik moet hier echt om lachen. Onze student dacht dat hij het na een jaartje Heerenveen wel meteen kon gaan maken in het buitenland. Even naar een club vertrekken waar ze al 3 betere spitsen hebben rondlopen.
 
Sorry, maar ik moet hier echt om lachen. Onze student dacht dat hij het na een jaartje Heerenveen wel meteen kon gaan maken in het buitenland. Even naar een club vertrekken waar ze al 3 betere spitsen hebben rondlopen.
Was nog lang niet uitgeleerd in de Eredivisie. Voor een studentje een niet al te slimme move.
 
Toch apart. Vond hem, zeker de tweede helft bij Heerenveen, gewoon echt heel goed spelen. Haast het vermoeden dat ookn hier een stukje mentaliteit meespeelt some how.
Ik had het wel willen zien, Lammers op het middenveld, spelend achter Malen. Dan had PSV wel die scorende middenvelder gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan