Sam Lammers (A)

Maar bullshit verkondigen en feiten verdraaien (liegen dus) wordt wel allemaal lekker getolereerd?






Jij ziet dus liever dit soort posts die niks toevoegen aan de discussie en zonder enige onderbouwing? Hebben we lekker veel aan. Vind ik prima hoor, maar dan kan je het forum net zo goed opdoeken.
Wat zeg ik daar verkeerd? Ik vind jou mening prima over Lammers, maar ik ben het er niet mee eens. Dat mag toch?
 
Sam Lammers (Tilburg, 30 april 1997) is een Nederlands voetballer die doorgaans als aanvaller speelt.[1] Hij stroomde in 2015 door vanuit de jeugd van PSV.
Het moderator bloed stroomt nog steeds door je aderen, zoveel is duidelijk.:HB:

On topic we go!
 
Sjonge. Ik kom 1 dagje niet online en het Lammers topic ontploft. Zul je net zien.

Maar goed, ik heb zeker wel vertrouwen in Lammers. Goeie techniek, tweebenig en ook prima neusje voor de goal. Erg jammer dat hij algelopen seizoen geblesseerd raakte. Voorlopig nog niet afgeschreven wmb, zeker niet als je bedenkt dat je in corona tijd wat minder te willen hebt. Of hij PSV1 materiaal is, bankzitter of basisplaats, moet nog blijken. Maar voorlopig schaar ik hem bij de betere helft van de selectie.
 
Als hij niet een PSV'er was dan had men hem zooo zwaaaaaar afgeschreven, dat is het enige zekere aan deze discussie :ROFL:
Gelukkig blijft alles opgeslagen hier dus we gaan het over paar jaar zien, ik blijf er bij dat hij vroeg of laat via de achteruitgang en onopgemerkt PSV gaat verlaten
 
Als hij niet een PSV'er was dan had men hem zooo zwaaaaaar afgeschreven, dat is het enige zekere aan deze discussie :ROFL:
Gelukkig blijft alles opgeslagen hier dus we gaan het over paar jaar zien, ik blijf er bij dat hij vroeg of laat via de achteruitgang en onopgemerkt PSV gaat verlaten

Het zou kunnen, maar ik blijf erbij dat PSV beter komend seizoen met hem door kan gaan, al is het als stand-in/rotatie, en hem zodoende een heel seizoen de kans geeft. Er zijn wat transfers betreft gewoonweg andere prioriteiten. Ik heb al mijn twijfels of PSV de huidige pijnpunten in de selectie (centraal middenveld, lb, cv en eventueel keeper) gaat oplossen deze transferperiode, laat staan als er ook nog een nieuwe spits van gewenst niveau moet bijkomen. Dan huren we straks weer een 31-jarige, aftakelende spits van een Europese subtopper die zsm van dat salaris afwil. Over een jaar kun je een beter oordeel over Lammers vellen.
 
Laatst bewerkt:
Als hij niet een PSV'er was dan had men hem zooo zwaaaaaar afgeschreven, dat is het enige zekere aan deze discussie :ROFL:
Gelukkig blijft alles opgeslagen hier dus we gaan het over paar jaar zien, ik blijf er bij dat hij vroeg of laat via de achteruitgang en onopgemerkt PSV gaat verlaten

Als je alles en iedereen afzeikt zul je vast een keer gelijk hebben
 
Als je terugleest zie je ook dat een groot gedeelte Gini te licht vindt. Wel leuk om het opportunisme van de specifieke tijd te zien.
Ik was ook helemaal geen fan van Gini. Zijn laatste seizoen heeft hij mijn ongelijk bewezen.
De mooiste reden om toe te moeten geven dat ik ongelijk had...
 
Verschillende media melden het gerucht dat Atalanta interesse zou hebben in Lammers.

Sam Lammers is op de radar verschenen van Atalanta. PSV houdt circa zeven miljoen euro over aan een eventuele verkoop van de aanvaller, die in Eindhoven nog een seizoen vastligt. (Calcio Atalanta)

Weet niet of Lammers het echt gaat maken bij PSV maar op dit moment zou ik niet zomaar afscheid nemen, een alternatief binnen de selectie is er volgens mij in ieder geval niet.
 
PSV houdt 7 miljoen over omdat de rest geïnvesteerd wordt in een centrale verdediger en een middenvelder?
Of omdat hij geruild wordt tegen De Roon?
 
Verschillende media melden het gerucht dat Atalanta interesse zou hebben in Lammers.



Weet niet of Lammers het echt gaat maken bij PSV maar op dit moment zou ik niet zomaar afscheid nemen, een alternatief binnen de selectie is er volgens mij in ieder geval niet.
Maxi en Madueke. Ook Gakpo zou als tweede spits kunnen spelen. Misschien is het kern van waarheid dat die Zahavi wordt gehaald..
zou zonde zijn wat betreft Lammers. Gun het hem en ons dat hij toch doorbreekt.
 
7 miljoen is veel te weinig voor een speler die beoogd basisspeler is. Minimaal het dubbele en dan pas praten.

Inderdaad, dan pas praten. Over hoeveel er nog bij moet om ook een handtekening op het shirtje te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan