Sam Lammers (A)

20% omdat Heerenveen zo vriendelijk was hem van ons te huren?? Welke achterlijke prutser gaat met zoiets akkoord (retorisch)?

Hoe gaat zo'n gesprek dan? Iets als:
"Beste Heerenveen, willen jullie pleeeeeaaaaaseeee Sam Lammers huren??"
"Niet? Oh..."
"Wat nou als we jullie 20% van een toekomstige transfer geven?"
"Dan wel? Mooi!"

:FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP:

Overigens lijkt me dat dit op het conto van Brands zit en niet De Jong.

Of zoiets:

"Wij zoeken een club om Lammers voor een seizoen te stallen. Zijn jullie geïnteresseerd?"
"Lammers? Jazeker."
"Hij dient dan echter wel een gegarandeerde basisplaats te krijgen bij jullie."
"Een basisplaats kunnen wij geen enkele speler garanderen, sorry."
"Wat als we er iets tegenover zetten? Wat dacht je van 20% van de eventuele winst bij doorverkoop van Lammers?"
*verslikt zich in zijn koffie*
"Moment alstublieft."
*op de achtergrond* hé jongens, moet je luisteren: die kneus van PSV biedt ons gewoon 20% van de doorverkoop!!! Mwahaha, wat een ongelooflijke sukkel!*
"Uhm, hallo, 20%? Wij dachten eigenlijk meer aan 30%"
"Oh, dat moet ik even aan papa vragen, momentje..... Hallo, nee, papa zegt dat het niet mag."
"Oké, dan matsen we je wel, omdat je zo aardig bent, en doen we het voor 20% van de winst."
"Echt? Oh top, hiep hoi! Doei!"
"Doei!"

Maar effe serieus, ik heb hier gewoon geen woorden voor zo achterlijk als ik het vind. IPF , Retro Willems, kom er maar in.

:FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP:
 
Of zoiets:

"Wij zoeken een club om Lammers voor een seizoen te stallen. Zijn jullie geïnteresseerd?"
"Lammers? Jazeker."
"Hij dient dan echter wel een gegarandeerde basisplaats te krijgen bij jullie."
"Een basisplaats kunnen wij geen enkele speler garanderen, sorry."
"Wat als we er iets tegenover zetten? Wat dacht je van 20% van de eventuele winst bij doorverkoop van Lammers?"
*verslikt zich in zijn koffie*
"Moment alstublieft."
*op de achtergrond* hé jongens, moet je luisteren: die kneus van PSV biedt ons gewoon 20% van de doorverkoop!!! Mwahaha, wat een ongelooflijke sukkel!*
"Uhm, hallo, 20%? Wij dachten eigenlijk meer aan 30%"
"Oh, dat moet ik even aan papa vragen, momentje..... Hallo, nee, papa zegt dat het niet mag."
"Oké, dan matsen we je wel, omdat je zo aardig bent, en doen we het voor 20% van de winst."
"Echt? Oh top, hiep hoi! Doei!"
"Doei!"

Maar effe serieus, ik heb hier gewoon geen woorden voor zo achterlijk als ik het vind. IPF , Retro Willems, kom er maar in.

:FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP:
Retro begon hem nog te idealiseren laatst...
ik heb hier gewoon geen woorden voor. Een slechter TD maar ook algemeen directeur kan ik gewoon niet bedenken. Brands heeft eerst een cultuur neergezet hier van de verwaarlozing van de achterste linie. Daarna met dure Eredivisie aankopen. Toen allerlei clausules en afspraken met spelers ( je weet wel, anders komen ze niet). Dan weer allerlei miskopen zoals Romero en Bruma die ik ook eigenlijk zijn aankoop vind. En nu dit.
En later verklaarde hij nog dat Bergwijn niet duurder dan 35 miljoen mag zijn.
Hopelijk degradeert Everton en wordt Brands ontslagen.
 
Retro begon hem nog te idealiseren laatst...
ik heb hier gewoon geen woorden voor. Een slechter TD maar ook algemeen directeur kan ik gewoon niet bedenken. Brands heeft eerst een cultuur neergezet hier van de verwaarlozing van de achterste linie. Daarna met dure Eredivisie aankopen. Toen allerlei clausules en afspraken met spelers ( je weet wel, anders komen ze niet). Dan weer allerlei miskopen zoals Romero en Bruma die ik ook eigenlijk zijn aankoop vind. En nu dit.
En later verklaarde hij nog dat Bergwijn niet duurder dan 35 miljoen mag zijn.
Hopelijk degradeert Everton en wordt Brands ontslagen.

Heerlijke post; dank u vriendelijk :)
 

Aldus Rik. Even verdere tweets lezen en er lijkt sprake van een deal wanneer hij na dit of vorig seizoen zou vertrekken, wat niet het geval lijkt.

Nog steeds is Brands een lulhannes eerste klas, maar gelukkig zijn wij in het geval Lammers 'veilig'. Rik heeft het meestal wel aan het rechte eind ten minste..
Kortom, bij directe verkoop afgelopen zomer had H'veen flink geld gekregen, ook nog n vreemde constructie.
 
Kortom, bij directe verkoop afgelopen zomer had H'veen flink geld gekregen, ook nog n vreemde constructie.
Zelfs dan was het een belachelijke constructie geweest! Je verhuurt een speler en je wil wat je in bruikleen had afgestaan terug maar eigenlijk zegt de tegenpartij: nee sorry eerst wat afspreken met elkaar en dan krijg je het terug. Pardon? Leefde Brands in het land van ooit??
 
Zelfs dan was het een belachelijke constructie geweest! Je verhuurt een speler en je wil wat je in bruikleen had afgestaan terug maar eigenlijk zegt de tegenpartij: nee sorry eerst wat afspreken met elkaar en dan krijg je het terug. Pardon? Leefde Brands in het land van ooit??

Aan de ene kant blij dat we er ons niet meer druk over hoeven te maken, maar dat ze ooit tot zo'n constructie zijn gekomen biedt weinig goeds voor de toekomst. En dit ligt nu natuurlijk weer op straat, en reken maar dat andere clubs (zeker in NL) dit gaan onthouden. PSV heeft wederom haar onderhandelingspositie ondermijnd, en die was al gammel. Zoals altijd sluit ik maar weer af "Misschien ligt het toch allemaal iets genuanceerder dan wij nu weten", maar man man man.
 
Aan de ene kant blij dat we er ons niet meer druk over hoeven te maken, maar dat ze ooit tot zo'n constructie zijn gekomen biedt weinig goeds voor de toekomst. En dit ligt nu natuurlijk weer op straat, en reken maar dat andere clubs (zeker in NL) dit gaan onthouden. PSV heeft wederom haar onderhandelingspositie ondermijnd, en die was al gammel. Zoals altijd sluit ik maar weer af "Misschien ligt het toch allemaal iets genuanceerder dan wij nu weten", maar man man man.
Gerbrands en RvC zitten al heel lang te slapen. Alle macht lag bij Brands en niemand die zich druk maakte om wat er gaande was.
 
Zelfs dan was het een belachelijke constructie geweest! Je verhuurt een speler en je wil wat je in bruikleen had afgestaan terug maar eigenlijk zegt de tegenpartij: nee sorry eerst wat afspreken met elkaar en dan krijg je het terug. Pardon? Leefde Brands in het land van ooit??
Dat is een constructie die hoogstens past bij tribunespelers die je kwijt wilt, maar Lammers was dat zeker niet.
 
Kort interview met Lammers en Van Osch.

Heeft de training dus hervat (gedeeltelijk). Eer dat we weer spelen zijn er weer drie weken verstreken en zit hij dus hopelijk nog dichter tegen zijn rentree aan. Lammers is inmiddels toch al 22 zonder nog een seizoen veel voor PSV gespeeld te hebben, ondanks dat ik nog altijd wel behoorlijk wat potentie in hem zie. Het wordt nu toch wel een keer tijd.
 
Ik verwacht Lammers pas begin februari weer helemaal wedstrijdfit voor de competitie....dus, helaas niet eerder
 
Ik verwacht Lammers pas begin februari weer helemaal wedstrijdfit voor de competitie....dus, helaas niet eerder

Als hij nog een paar maanden mee kan pakken zou dat al mooi zijn. Malen krijg je toch niet meer terug voor hoogstens de laatste weken van het seizoen.
 
Als hij blessurevrij blijft kan Lammers zomaar nog een mooie carrière tegemoet gaan. Technisch begaafd en die tweebenigheid is een enorm voordeel. Opdat hij snel fit mag raken, want we kunnen hem meer dan goed gebruiken.

traint mee met de groep (maar ja, dat doet Ibi ook al ff...)

Gelukkig is Lammers geen 33 en heeft hij tot een half jaar geleden nog gewoon gevoetbald.
 
Lekker de kans geven indien hij 100% fit is. 15 wedstrijden in de basis bij PSV dan weet je wel ongeveer wat je aan deze jongen hebt.

Ik heb goede hoop dat hij PSV-materiaal is. Begeleiding laten doen door v Nistelrooij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan