Sam Lammers (A)

Ik zocht eigenlijk naar wat meer info over welke blessure maar t forum blijkt (mede door privacy regels) aan de dunne kant.

Link lijkt erop te duiden dat n operatie aan de knie noodzakelijk was en dat de prognose maanden van herstel is. Ik vermoed dan een gescheurde of zelfs afgescheurde kruisband?

Afgescheurde kruisband duurt zeker een jaar. Dus dat is het niet denk ik.
 
Ook een voorstel tot contractverlenging gekregen las ik van de week.

Goed nieuws. Die jongen kan zowel in de spits als op het middenveld terecht. Ben er van overtuigd dat, als hij niet geblesseerd was geraakt, PSV er nu heel anders voor stond. Dan had je geen 11 punten achterstand gehad in de competitie, en was PSV al door geweest in de EL.
 
Hoop dat dit ook geen gevalletje 'Wet van het forum' is.

Ik geloof niet dat Lammers een superspeler is en schat hem niet hoger in dan Malen. Wel hadden we wellicht wat minder punten laten liggen, omdat hij bij absentie van Malen had kunnen spelen in de spits. Of dat deze hele crisis had voorkomen? Ik denk het niet, maar het had vast geholpen.
 
Ik geloof niet dat Lammers een superspeler is en schat hem niet hoger in dan Malen. Wel hadden we wellicht wat minder punten laten liggen, omdat hij bij absentie van Malen had kunnen spelen in de spits. Of dat deze hele crisis had voorkomen? Ik denk het niet, maar het had vast geholpen.

Ik had sterk het gevoel dat dit zijn jaar zou worden; een doorbraak lag in het verschiet, tot die blessure dus roet in het eten gooide. Puur technisch gezien schat ik Lammers stukken hoger in dan Malen, alleen mentaal (nog?) niet, en qua consistentie ook niet.

Ben wel heel blij dat hij weer op het veld staat. Als de aanvallers voor de rest van het seizoen nu gevrijwaard blijven van blessureleed, moeten zij, en een Unnerstall die zijn vorm heeft teruggevonden, wel in staat zijn om de achilleshiel van het elftal, de waardeloze verdediging (2 CV's plus linksback) te overstemmen.

Omdat je nu eenmaal moet roeien met de riemen die je hebt, zou ik het dan zo neerzetten:

.............................................Lammers
......................Malen....................................Bergwijn
.............................................Ihattaren

...................Thomas/Hendrix.............Rosario

1 van de 3....................................................Dumfries
.....................Viergever................Baumgartl

...................................Unnerstall


Een fatsoenlijke linksback en een fatsoenlijk centraal duo is dus duidelijk wenselijk, evenals versterking op de plekken van Hendrix en Rosario. Afellay op de plek van Thomas/Hendrix zou het meest ideale zijn, maar daar kunnen we niet vanuit gaan. In Thomas zit meer voetbal dan Hendrix, maar het is nog steeds niet duidelijk hoe hij is teruggekomen van die zware blessure. Nog even afwachten dus, al heb ik er niet super veel vertrouwen in dat hij ineens twee stappen voorwaarts gaat maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik had sterk het gevoel dat dit zijn jaar zou worden; een doorbraak lag in het verschiet, tot die blessure dus roet in het eten gooide. Puur technisch gezien schat ik Lammers stukken hoger in dan Malen, alleen mentaal (nog?) niet, en qua consistentie ook niet.

Ben wel heel blij dat hij weer op het veld staat. Als de aanvallers voor de rest van het seizoen nu gevrijwaard blijven van blessureleed, moeten zij, en een Unnerstall die zijn vorm heeft teruggevonden, wel in staat zijn om de achilleshiel van het elftal, de waardeloze verdediging (2 CV's plus linksback) te overstemmen.

Omdat je nu eenmaal moet roeien met de riemen die je hebt, zou ik het dan zo neerzetten:

.............................................Lammers
......................Malen....................................Bergwijn
.............................................Ihattaren

...................Thomas/Hendrix.............Rosario

1 van de 3....................................................Dumfries
.....................Viergever................Baumgartl

...................................Unnerstall


Een fatsoenlijke linksback en een fatsoenlijk centraal duo is dus duidelijk wenselijk, evenals versterking op de plekken van Hendrix en Rosario. Afellay op de plek van Thomas/Hendrix zou het meest ideale zijn, maar daar kunnen we niet vanuit gaan. In Thomas zit meer voetbal dan Hendrix, maar het is nog steeds niet duidelijk hoe hij is teruggekomen van die zware blessure. Nog even afwachten dus, al heb ik er niet super veel vertrouwen in dat hij ineens twee stappen voorwaarts gaat maken.
We zijn eruit, dit is de enige logische opstelling. Totdat Lammers echt wedstrijdfit is, Gakpo. En maar eens kijken of we in de winterstop niet nog een echte LB kunnen huren voor een half jaartje.
 
Ik geloof niet dat Lammers een superspeler is en schat hem niet hoger in dan Malen. Wel hadden we wellicht wat minder punten laten liggen, omdat hij bij absentie van Malen had kunnen spelen in de spits. Of dat deze hele crisis had voorkomen? Ik denk het niet, maar het had vast geholpen.

Je had dan een andere spits kunnen opstellen, ipv met Gakpo in de punt te spelen. Je had Utrecht-uit misschien verloren, maar andere potjes hadden waarschijnljik een andere uitslag gekregen, omdat je het elftal logischer kunt laten spelen.Niet dat Lammers een wereldspeler is, maar je hebt wel een eredivisiewaardige spits gehad. Die had in 5 wedstrijden zeker een doelpunt of 2-3 gemaakt.
 
Je had dan een andere spits kunnen opstellen, ipv met Gakpo in de punt te spelen. Je had Utrecht-uit misschien verloren, maar andere potjes hadden waarschijnljik een andere uitslag gekregen, omdat je het elftal logischer kunt laten spelen.Niet dat Lammers een wereldspeler is, maar je hebt wel een eredivisiewaardige spits gehad. Die had in 5 wedstrijden zeker een doelpunt of 2-3 gemaakt.

Was alweer vergeten dat we deze jongen ook nog hebben.

Zit wel kern van waarheid in. Deze jongen heeft zoveel techniek, redelijk snel, scoort makkelijk. Alleen fysiek is het nog wel een slappeling. Maar ik had deze jongen wel heel graag bij gehad in die periode dat Bergwijn en Malen geblesseerd waren. Ben er wel van overtuigt dat als Lammers gewoon 100% fit was, dan hadden we Mitroglou hier nooit gezien.
 
Was alweer vergeten dat we deze jongen ook nog hebben.

Zit wel kern van waarheid in. Deze jongen heeft zoveel techniek, redelijk snel, scoort makkelijk. Alleen fysiek is het nog wel een slappeling. Maar ik had deze jongen wel heel graag bij gehad in die periode dat Bergwijn en Malen geblesseerd waren. Ben er wel van overtuigt dat als Lammers gewoon 100% fit was, dan hadden we Mitroglou hier nooit gezien.
Dat was volgens mij ook de aanleiding dat ze Mitro gehaald hebben.
 

Zelfs als je spelers van ons huurt kun je nog een extra bak geld krijgen. We zijn verdomme net een stichting

20% omdat Heerenveen zo vriendelijk was hem van ons te huren?? Welke achterlijke prutser gaat met zoiets akkoord (retorisch)?

Hoe gaat zo'n gesprek dan? Iets als:
"Beste Heerenveen, willen jullie pleeeeeaaaaaseeee Sam Lammers huren??"
"Niet? Oh..."
"Wat nou als we jullie 20% van een toekomstige transfer geven?"
"Dan wel? Mooi!"

:FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP:

Overigens lijkt me dat dit op het conto van Brands zit en niet De Jong.
 
20% omdat Heerenveen zo vriendelijk was hem van ons te huren?? Welke achterlijke prutser gaat met zoiets akkoord (retorisch)?

Hoe gaat zo'n gesprek dan? Iets als:
"Beste Heerenveen, willen jullie pleeeeeaaaaaseeee Sam Lammers huren??"
"Niet? Oh..."
"Wat nou als we jullie 20% van een toekomstige transfer geven?"
"Dan wel? Mooi!"

:FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP::FP:

Overigens lijkt me dat dit op het conto van Brands zit en niet De Jong.

Ik wacht op de 'PSV moet 20% van transfersom Angelino betalen bij overstap naar Real Madrid'. Prutsers
 
Ik kan niet geloven wat ik lees, hier heb ik nog nooit van gehoord.

20% zou ook wel heel veel zijn. Brands mag dan weg zijn maar van mij mag Gerbrands hiervoor de verantwoordelijkheid nemen.

edit: wat verder teruglezen brengt me op deze link: Klik artikel VI
 
Ik kan niet geloven wat ik lees, hier heb ik nog nooit van gehoord.

20% zou ook wel heel veel zijn. Brands mag dan weg zijn maar van mij mag Gerbrands hiervoor de verantwoordelijkheid nemen.

edit: wat verder teruglezen brengt me op deze link: Klik artikel VI

Dat kan toch gewoon niet waar zijn. Zeg maar in het geval Luckassen kan ik me er iets bij voorstellen. Dan denk je als TD; speler gaat hier niet meer spelen, en als we in de huur zo'n clausule opnemen dan heeft de club wat meer motivatie om hem daadwerkelijk op te stellen.
Maar het lijkt me dat dat dan alleen geldt voor een verkoop vanuit de huurperiode.
Maar in dit geval: volslagen en kompleet debiel. Stel dat de verhuur PSV 1 miljoen oplevert, dan is de hele verhuurwinst al weg bij een transfer van 5 miljoen. En dat krijg je tegenwoordig al voor een spits in een rolstoel.
 
Dat kan toch gewoon niet waar zijn. Zeg maar in het geval Luckassen kan ik me er iets bij voorstellen. Dan denk je als TD; speler gaat hier niet meer spelen, en als we in de huur zo'n clausule opnemen dan heeft de club wat meer motivatie om hem daadwerkelijk op te stellen.
Maar het lijkt me dat dat dan alleen geldt voor een verkoop vanuit de huurperiode.
Maar in dit geval: volslagen en kompleet debiel. Stel dat de verhuur PSV 1 miljoen oplevert, dan is de hele verhuurwinst al weg bij een transfer van 5 miljoen. En dat krijg je tegenwoordig al voor een spits in een rolstoel.

Ik probeer heel hard hier een logische gedachtengang in te vinden, maar het lukt me nog niet echt. Het moet toch wel zo zijn dat iets essentieels nog niet bekend is, waardoor het veel logischer wordt? ... I hope?
 
Ik probeer heel hard hier een logische gedachtengang in te vinden, maar het lukt me nog niet echt. Het moet toch wel zo zijn dat iets essentieels nog niet bekend is, waardoor het veel logischer wordt? ... I hope?

Zoals ik dat verhaal vanuit Heerenveen lees zouden we die periode bij Heerenveen dan moeten zien als een opleidingsvergoeding. Als Lammers straks een groot bedrag oplevert, moet daar een deel van naar Heerenveen omdat zij hebben bijgedragen aan zijn ontwikkeling tot de speler die hij dan is. Als een soort opleidingsvergoeding. Totaal van de pot gerukt, maar dat lijkt dan de uitleg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan