Sam Lammers (A)

Na al die jaren van onzekerheid bij Jong PSV en verhuur, vind ik dat Sam Lammers eerst een serieuze kans moet krijgen van Mark bij de hoofdmacht van PSV. Alleen dan kan je hem eerlijk beoordelen. Dus, in de zomer Lammers terughalen binnen de selectie en hem voldoende speelminuten geven om zich eindelijk te bewijzen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofd...obeert-lammers-weg-te-kapen-bij-sc-heerenveen

Als dit waar is dan zijn ze bij Sampdoria echt van de pot gerukt. Lammers is van ons, van PSV en dus moeten ze bij PSV aankloppen en niet bij Heerenveen.
Dat staat ook in het oorspronkelijke Italiaanse artikel, dat hij van PSV is. Er staat ook niet in dat ze bij Heerenveen aankloppen, maar alleen dat ze vandaag wilden beginnen met de onderhandelingen. Voor wat het waard is.
 
Na al die jaren van onzekerheid bij Jong PSV en verhuur, vind ik dat Sam Lammers eerst een serieuze kans moet krijgen van Mark bij de hoofdmacht van PSV. Alleen dan kan je hem eerlijk beoordelen. Dus, in de zomer Lammers terughalen binnen de selectie en hem voldoende speelminuten geven om zich eindelijk te bewijzen.
Als Luuk de Jong niet verkocht dan kan je Lammers afschrijven in de zomer, want die gaan dan nooit een eerlijke kans krijgen onder v. Bommel. Daarnaast is het ook wel nodig, want anders is hetzelfde verhaal met Romero.
 
Dat eerste zal vast meespelen. Ik zie graag een spits die zelf door middel van een passeerbeweging een goal kan maken. Vergeet niet dat ik ben opgegroeid met Romario, en Ronaldo, en later uiteraard van Nistelrooij. Ook Kezman was mijn spits niet. In Nederland meer dan oke, maar Europees op die ene wanhoopsknal tegen ManU na, waardeloos. Alles wat daarna komt is uhhh heel wat minder. Ben wel blij dat we een de Jong hebben en geen Stef Nijland :)

Eens, maar De Jong meten met 3 van de beste spitsen ter wereld ooit, is niet fair, zeker niet na de financiële aardverschuiving die de afgelopen 10-15 jaar plaats heeft gevonden.
 
Lammers scoort er op los bij Heerenveen....volgend seizoen moet hij beslist een eerlijke kans krijgen bij PSV, maar dat kan alleen als Luuk er niet meer is, dus Luuk zeker verkopen en Lammers op de positie van Luuk voor volgend seizoen.
 
Lammers scoort er op los bij Heerenveen....volgend seizoen moet hij beslist een eerlijke kans krijgen bij PSV, maar dat kan alleen als Luuk er niet meer is, dus Luuk zeker verkopen en Lammers op de positie van Luuk voor volgend seizoen.
Op zich mee eens maar ik weet alleen niet of hij ook het gat dat de persoonlijkheid en het karakter van Luuk achterlaat, kan opvullen. En in de selectie zie ik in 1,2,3 ook geen andere spelers die dezelfde impact kunnen bewerkstelligen. Schwaab en Viergever zouden dat kwa leeftijd kunnen maar beide zijn twee grijze muizen en bovendien kwa niveau niet goed genoeg om de leider bij PSV te zijn. Als leider bij een topclub moet je zelf ook uitstekende cijfers neerleggen.
 
Sammers (;)) zal geen leider zijn volgend seizoen, maar dat mag natuurlijk geen argument zijn om terug te keren. Hij laat zeker goede dingen zien bij Heerenveen.
 
Sammers (;)) zal geen leider zijn volgend seizoen, maar dat mag natuurlijk geen argument zijn om terug te keren. Hij laat zeker goede dingen zien bij Heerenveen.
Het ging er meer om of hij op de plek van Luuk zou moeten staan of niet.
 
Kweenie, moeilijk te zeggen. Maar daar mag dat leiderschap dus geen onderdeel van zijn. Lammers en Romero. Ik kan me voorstellen dat PSV daar volgend seizoen mee speelt.

Ja ik ook hoor, en dan heb je meer garantie op goals bij Lammers denk ik dan met Romero. Van hem is het vooral nog afwachten.. (eigenlijk weten we niets eens of hij kan voetballen).

Als ik ook zie hoe hij bij die laatste goal lekker de keeper omspeelt, dat ga je onze Luuk gewoon nooit zien doen omdat hij daarvoor de techniek mist. Verder dat tweebenige spreekt me enorm aan bij een aanvaller, schieten met zowel links als rechts is gewoon een unieke kwaliteit en lastig te verdedigen.

Nee ik verwacht geen tweede van Nistelrooij, maar 80% daarvan is ook voldoende. Lammers moet er bij PSV met gemak 30 kunnen maken in een seizoen.
 
Weer een prima pot gespeeld dit weekend met een mooie assist en twee goals. Blijft indruk maken met zijn spel.
 
Sam heeft alles behalve de juiste uitstraling. En hij is nog te lief en te beschaafd. In het topvoetbal moet je vaker dan niet een klootzak zijn op het veld tenzij je zo begaafd bent dat je dat niet nodig hebt.
 
Sam heeft alles behalve de juiste uitstraling. En hij is nog te lief en te beschaafd. In het topvoetbal moet je vaker dan niet een klootzak zijn op het veld tenzij je zo begaafd bent dat je dat niet nodig hebt.
Paar lessen van van Bommel en dan moet dat aspect er toch ook wel inzitten. En een beetje restylen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sam heeft alles behalve de juiste uitstraling. En hij is nog te lief en te beschaafd. In het topvoetbal moet je vaker dan niet een klootzak zijn op het veld tenzij je zo begaafd bent dat je dat niet nodig hebt.
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Ik geloof nooit dat hij er meteen volgend seizoen zou staan. Eeen killerspits is hij absoluut (nog) niet.
 
Lammers scoort er op los bij Heerenveen....volgend seizoen moet hij beslist een eerlijke kans krijgen bij PSV, maar dat kan alleen als Luuk er niet meer is, dus Luuk zeker verkopen en Lammers op de positie van Luuk voor volgend seizoen.
Eensch. Dat geeft bovendien ook Piroe perspectief.

Niet onaardig bedoeld jegens Luuk, maar net als voor Hendrix en Zoet geldt dat hij verder zou moeten kijken. Van dat geldt een geweldige CV en rechtervleugel halen.

Lammers moet de positie, niet de rol van Luuk over te nemen, dat moeten andere jongens gaan doen.
 
Sam heeft alles behalve de juiste uitstraling. En hij is nog te lief en te beschaafd. In het topvoetbal moet je vaker dan niet een klootzak zijn op het veld tenzij je zo begaafd bent dat je dat niet nodig hebt.

Bla, bla, bla. Je kunt zo aanschuiven bij Voetbal inside met hun voetbaltaal. Wat moet hij dan doen als zgn klootzak; iemand op zijn gezicht slaan, iemand vastpakken of zoiets. Afgezien van het feit dat dit tegenwoordig met de VAR al niet meer ongestraft gaat is het ook gewoon gelul. Ik kan 100-en spelers noemen die geen klootzak zijn of waren en het in de top hebben gered. Maar kennelijk is het maken van doelpunten en het geven van assists niet voldoende..... Laten we het er maar ophouden dat PSV hem uitleende om hem beter te maken en daar lijkt het van te komen en laten we verder klootzakken als Henk Spaan maar links laten liggen. Lammers moet volgend jaar een kans krijgen in PSV1!
 
Terug
Bovenaan Onderaan