Sam Lammers (A)

Retro

Assistent Coach
Ik dacht het is bijna kerst, laat ik hem een kado doen: een eigen topic op het officiële PSV-forum, want die had hij nog niet :D

Die jongen is al tijdje 20 jaar. Heeft al behoorlijk wat kilometer erop zitten bij Jong. Wordt het geen tijd dat hij eindelijk verhuurd wordt? Er lijkt niet echt een plan met hem te liggen. Zonde. Ik denk dat hij uiteindelijk te licht is voor PSV. Maar ik zie hem zich ook wel heel verrassend ontwikkelen bij een Heerenveen of Utrecht, zoals Vincent Janssen uit het niets bij AZ zich ontpopte tot goede spits in de eredivisie. Maar deze jongen heeft genoeg gespeeld in de Jupiler League. Valt daar niet meer zoveel te leren.
 
Ik dacht het is bijna kerst, laat ik hem een kado doen: een eigen topic op het officiële PSV-forum, want die had hij nog niet :D

Die jongen is al tijdje 20 jaar. Heeft al behoorlijk wat kilometer erop zitten bij Jong. Wordt het geen tijd dat hij eindelijk verhuurd wordt? Er lijkt niet echt een plan met hem te liggen. Zonde. Ik denk dat hij uiteindelijk te licht is voor PSV. Maar ik zie hem zich ook wel heel verrassend ontwikkelen bij een Heerenveen of Utrecht, zoals Vincent Janssen uit het niets bij AZ zich ontpopte tot goede spits in de eredivisie. Maar deze jongen heeft genoeg gespeeld in de Jupiler League. Valt daar niet meer zoveel te leren.

In de periode dat Locadia geblesseerd was en Luuk de Jong er geen bal inschoot heeft Sam Lammers nauwelijks de kans gekregen. In die periode was er gelegenheid genoeg hem voor de leeuwen te gooien.
 
In de periode dat Locadia geblesseerd was en Luuk de Jong er geen bal inschoot heeft Sam Lammers nauwelijks de kans gekregen. In die periode was er gelegenheid genoeg hem voor de leeuwen te gooien.

Die periode is pas 3 dagen bezig, ongeduldige :mad:
 
Eigen jeugd, dus ik hoop dat het wat wordt. Soms laat hij echt wel aardige dingen zien.
 
Drie keer niks. Laat De Jong maar staan als dit het alternatief is.
 
Drie keer niks. Laat De Jong maar staan als dit het alternatief is.

Haha, jouw mening over hem is bekend. Ik ben ook niet echt gecharmeerd van hem. Is wel tijdje heel productief geweest bij Jong. Op spaarzame momenten laat hij ook wel iets van klasse zien. Maar wat mij betreft veel te wisselvallig. Is ook niet erg. Tijd terug was het uberhaupt te vraag of hij een nieuw contract zou krijgen bij PSV. Stond nooit te boek als groot talent. PSV nam bijna afscheid van hem. Totdat hij in de spits ging voetballen en de goals aaneen reeg. Maar uiteindelijk blijkt het toch middelmaat te zijn. Vind wel dat een speler is die interessant kan zijn voor clubs in de eredivisie. Hoop dan ook dat we er wel wat voor vangen en een doorverkooppercentage bedingen.
 
Sparta is geïnteresseerd in Lammers.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...v-er-vallen-pas-in-loop-januari-besluit-.html

Met het huidige aantal kansen op speeltijd, vind ik het niet zo'n gek idee om hem half jaar te verhuren met optie voor nog een jaar. Die Argentijn komt en als zowel De Jong als Locadia verkocht worden, dan keert Lammers terug in de zomer. Als De Jong of Locadia blijft, en Lammers' kansen op speeltijd blijven als huidig, dan kun je hem beter nóg een jaar verhuren.
 
Sparta is geïnteresseerd in Lammers.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...v-er-vallen-pas-in-loop-januari-besluit-.html

Met het huidige aantal kansen op speeltijd, vind ik het niet zo'n gek idee om hem half jaar te verhuren met optie voor nog een jaar. Die Argentijn komt en als zowel De Jong als Locadia verkocht worden, dan keert Lammers terug in de zomer. Als De Jong of Locadia blijft, en Lammers' kansen op speeltijd blijven als huidig, dan kun je hem beter nóg een jaar verhuren.

:unsure:Als hij maar niet de winnende goal maakt tegen PSV. :re:
 
Sparta is geïnteresseerd in Lammers.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...v-er-vallen-pas-in-loop-januari-besluit-.html

Met het huidige aantal kansen op speeltijd, vind ik het niet zo'n gek idee om hem half jaar te verhuren met optie voor nog een jaar. Die Argentijn komt en als zowel De Jong als Locadia verkocht worden, dan keert Lammers terug in de zomer. Als De Jong of Locadia blijft, en Lammers' kansen op speeltijd blijven als huidig, dan kun je hem beter nóg een jaar verhuren.

Precies. Zo kunnen we ook wat meer van zijn kwaliteiten zien als er daadwerkelijk weerstand is, ipv wedstrijden tegen Jong Utrecht.

Ik kan dit alleen maar toejuichen. Wat ik tot nu toe heb gezien heeft mij verre van overtuigd, maar hey: hij is een jaar ouder en kan het nu op respectabel niveau laten zien.

(hopen dat hij niet scoort tegen PSV :D)
 
Sparta is geïnteresseerd in Lammers.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...v-er-vallen-pas-in-loop-januari-besluit-.html

Met het huidige aantal kansen op speeltijd, vind ik het niet zo'n gek idee om hem half jaar te verhuren met optie voor nog een jaar. Die Argentijn komt en als zowel De Jong als Locadia verkocht worden, dan keert Lammers terug in de zomer. Als De Jong of Locadia blijft, en Lammers' kansen op speeltijd blijven als huidig, dan kun je hem beter nóg een jaar verhuren.

Goed voor de ontwikkeling van deze jongen, bij PSV komt hij niet aan de bak. Of dat aan zijn kwaliteiten of aan het starre wisselbeleid van Cocu ligt, laat ik dan in het midden. Als hij er bij Sparta 8 inschiet in een half seizoen, dan doet hij het prima.
 
Sparta is geïnteresseerd in Lammers.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...v-er-vallen-pas-in-loop-januari-besluit-.html

Met het huidige aantal kansen op speeltijd, vind ik het niet zo'n gek idee om hem half jaar te verhuren met optie voor nog een jaar. Die Argentijn komt en als zowel De Jong als Locadia verkocht worden, dan keert Lammers terug in de zomer. Als De Jong of Locadia blijft, en Lammers' kansen op speeltijd blijven als huidig, dan kun je hem beter nóg een jaar verhuren.

Helemaal eens. Speeltijd in de eredivisie is erg belangrijk voor jonge talenten. Hopen dat hij een half jaartje verhuurt gaat worden
 
Wij hebben met Gudmundsson, Malen en Mauro genoeg jonge benen die we in kunnen brengen voorin. Laat hem maar een halfjaartje onder Dick zitten, lijkt mij uitstekend.
 
Precies. Zo kunnen we ook wat meer van zijn kwaliteiten zien als er daadwerkelijk weerstand is, ipv wedstrijden tegen Jong Utrecht.

Ik kan dit alleen maar toejuichen. Wat ik tot nu toe heb gezien heeft mij verre van overtuigd, maar hey: hij is een jaar ouder en kan het nu op respectabel niveau laten zien.

(hopen dat hij niet scoort tegen PSV :D)

Klopt ja. In de JL doet hij het uitstekend, niet alleen qua resultaat (doelpunten), maar ook voetballend. In zijn invalsbeurten in PSV1 heeft hij mij ook nog niet kunnen overtuigen. Ik had verwacht dat hij het wel wat beter zou doen, maar heb nog wel vertrouwen in hem. D.w.z.: ik zie nog wel kans dat hij zich doorontwikkelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan