Sam Lammers (A)

Ach, destijds 9m gehad voor een spits die in principe subtop Eredivisie niveau is ;) En nu als 3e spits voor 2 seizoentjes. Prima. De bedoeling is niet dat hij heel veel gaat spelen. Aan de bal kan hij zeker in de Eredivisie, in een druk schema en tegen de kleintjes nog behoorlijk nuttig zijn. Voor Twente vorig seizoen toch 6 goals en 8 assists, waarbij je dus vooral wel ziet dat hij aan de bal een toevoegde waarde kan zijn. Die smaak hebben we niet in de spits, want Pepi is puur een afmaker en Plea (fysiek) onbetrouwbaar.

We kondigen vanavond ook nog de nieuwe Haaland aan, komt goed ;)
Hij moet het krachthonk in. Spieren kweken.

was niet blij met z’n komst, maar moet zeggen nu ik al die PSV posts zie op insta en alle throwbacks van hem in de jeugd vind ik het toch wel geinig.

Wel echt een jongen van de club.

Ach, destijds 9m gehad voor een spits die in principe subtop Eredivisie niveau is ;) En nu als 3e spits voor 2 seizoentjes. Prima. De bedoeling is niet dat hij heel veel gaat spelen. Aan de bal kan hij zeker in de Eredivisie, in een druk schema en tegen de kleintjes nog behoorlijk nuttig zijn. Voor Twente vorig seizoen toch 6 goals en 8 assists, waarbij je dus vooral wel ziet dat hij aan de bal een toevoegde waarde kan zijn. Die smaak hebben we niet in de spits, want Pepi is puur een afmaker en Plea (fysiek) onbetrouwbaar.

Tja..
Supporter zijn is vooral een emotionele aangelegenheid. Betekent ook dat t voor iedereen net anders kan voelen.
En Lammers... Nee... dat geeft geen goed gevoel.
Staat dus los van de technische aspecten en logica mbt blessures Plea.

We kondigen vanavond ook nog de nieuwe Haaland aan, komt goed ;)

Zeer benieuwd naar!

In zijn interviews blijf je je toch weer verwonderen over wat voor 'n slappe zak het is, maargoed, hij zal toch niet heel veel aan spelen komen.

Ja, zoals gezegd niet positief over deze transfer, dat gezemel over een meevoetballende spits, leuk en aardig, maar er zijn vast wel meer voetballende spitsen in de wereld, en vast ook wel eentje die wel kan scoren of een beetje consistent is. Maar goed, ik denk ook dat ze het doen om Pepi niet het idee te geven dat hij echt een concurrent heeft, en Plea de ruimte geven om terug te komen (hopelijk lukt dat nog).

Terug
Bovenaan Onderaan