Sam Lammers (A)

Is Lammers nu echt historie om in deze topic te verdwijnen? Ik bedoel, is het echt officieel bevestigd door de clubleiding?
Hij is naar Italië om de laatste plooien glad te strijken in zijn eigen contract. Clubs zijn er uit.
Van uitstel komt afstel.
Het is bevestigd door de NOS. Zodra zij rectificeren doen wij het ook.

Hij heeft alleen een mondelinge overeenkomst met Atalanta Bergamo. Zijn zaakwaarnemer zorgt er wel voor dat het contract pas getekend wordt in 2030. :cautious:
 
Zo verschikkelijk jammer dat hij nu al vertrekt. Had echt hele grote verwachtingen van hem.

Als je de manier waarop in ogenschouw neemt is het maar goed dat hij weg is. :bye:
Het zou alleen maar problemen opleveren. Wellicht krijgt hij nog spijt als hij in Bergamo voornamelijk op de bank zit.
 
Zo verschikkelijk jammer dat hij nu al vertrekt. Had echt hele grote verwachtingen van hem.
Ik had dat juist helemaal niet. Er was eigenlijk nooit iets bijzonders te ontdekken in zijn spel. Hij heeft mij geen moment overtuigd, dus ik ben er ook niet bepaald rouwig om dat hij vertrokken is. En dat we er dan ook nog eens 10 miljoen voor krijgen is in mijn ogen helemáál prachtig. (Puntje voor JdJ!)
 
Zo verschikkelijk jammer dat hij nu al vertrekt. Had echt hele grote verwachtingen van hem.

Ik niet. Prima voetballer, nuttig, maar toch een beetje dat studentje dat eindelijk een one-night stand te pakken krijgt en z'n pistool al na 5 minuten laat afgaan om vervolgens te glunderen en tegen het meisje van dienst te zeggen dat het een geweldige nacht was.
 
Zo verschikkelijk jammer dat hij nu al vertrekt. Had echt hele grote verwachtingen van hem.

Dat heeft men met hem sinds zijn 16de al.. Nu op zijn 23ste is het nog steeds een talentje wat knokt en er nog lang niet is :ROFL:
Ik heb er geen seconde slechter van geslapen dat die gaat, anders zaten we straks met een 27jarig talent wat er nog niet was opgescheept
 
We gaan het zien of hij het gaat waarmaken in Italie. Maar ik denk dat hij velen positief gaat verrassen.
 
Atalanta is met een beperkt budget doorgedrongen tot de top van de Serie A. Dat hebben ze niet bereikt door willekeurig miljoenen uit te geven aan nietsnutten. Ze hebben de scouting prima op orde en slagen erin bij hun aankopen onderliggende kwaliteiten naar voren te laten komen. Ik denk dat Lammers een prima toekomst tegemoet gaat dankzij deze transfer, hoewel ik hem dat allerminst meer gun na dit gekonkel.
 
Lammers is gewoon een goede speler. Doelgericht en schieten (en scoren) met links en rechts, dat doen er maar weinig.

Als hij niet geblesseerd raakt gaat hij het wel maken bij subtop, maar Atalanta is best een behoorlijk hoog niveau (2 treden hoger dan PSV). Dus of dat niet wat teveel gevraagd is, we gaan het inderdaad zien.
 
Duurt wel lang voordat het rond is. Hopelijk komt het nog rond, want je moet er niet aan denken dat het nog klapt en hij met knikkende knietjes terugkomt, op de bank wegkwijnt en PSV er geen geld aan over houdt, terwijl er met de kosten van Zahavi wel gespeculeerd is op deze transfer.
 
Duurt wel lang voordat het rond is. Hopelijk komt het nog rond, want je moet er niet aan denken dat het nog klapt en hij met knikkende knietjes terugkomt, op de bank wegkwijnt en PSV er geen geld aan over houdt, terwijl er met de kosten van Zahavi wel gespeculeerd is op deze transfer.

Hij heeft een naam hoog te houden. Mondeling overeenstemming bereiken en heel lang wachten met ondertekenen van het contract. :cautious:
 
Blijf het een hele slechte zaak vinden. Ervan uitgaande dat een tweebenige, technisch vaardige spits van zijn niveau met een langlopend contract zeker 20 miljoen waard is, loopt PSV hier gewoon 10 miljoen mis. Dat verdwijnt over een jaartje of twee in Italiaanse klauwtjes, en een fors deel in de handjes van die Iraanse paradijsvogel.
Die Israëliër peert er vast 25 in - maar levert natuurlijk geen cent op.
 
Blijf het een hele slechte zaak vinden. Ervan uitgaande dat een tweebenige, technisch vaardige spits van zijn niveau met een langlopend contract zeker 20 miljoen waard is, loopt PSV hier gewoon 10 miljoen mis. Dat verdwijnt over een jaartje of twee in Italiaanse klauwtjes, en een fors deel in de handjes van die Iraanse paradijsvogel.
Die Israëliër peert er vast 25 in - maar levert natuurlijk geen cent op.
Als hij PSV naar de CL schiet is dat wel een ander verhaal lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan