Sam Lammers (A)

Heel veel succes voor Sam gewenst, dat 'ie er maar heul veel tegen Ajax mag scoren
Ha ha dat zowieso, ik hoop dat hij een geweldige ontwikkeling daar door gaat maken zodat PSV in de toekomst een uitstekende spits heeft.
Zijn techniek is geweldig nu nog aan zijn fysiek werken alsmede zijn geldingsdrang verbeteren.Killermentaliteit, daar schort het nog aan. Nog te timide allemaal.
 
Heerenveen blij met Lammers: 'Geen platte huurconstructie'

link

Wanneer Lammers via een periode in het Abe Lenstra Stadion doorbreekt in Eindhoven, staat daar voor Heerenveen een financiële impuls tegenover. Wanneer Lammers na zijn Friese huurjaar uiteindelijk géén kans maakt op een doorbraak in Eindhoven, liggen er ook afspraken tussen beide clubs.
 
Er zijn afspraken gemaakt als Lammers doorbreekt bij Heerenveen. Wat een onzin. En hoe meet je dat? Aantal doelpunten? Hebben wij dan ook korting gekregen op dumfries?
 
Heerenveen blij met Lammers: 'Geen platte huurconstructie'

link

Wanneer Lammers via een periode in het Abe Lenstra Stadion doorbreekt in Eindhoven, staat daar voor Heerenveen een financiële impuls tegenover. Wanneer Lammers na zijn Friese huurjaar uiteindelijk géén kans maakt op een doorbraak in Eindhoven, liggen er ook afspraken tussen beide clubs.
Wat een onzin zeg. Psv is gewoon gek dat ze dat doen. Er zijn meer clubs die hem willen huren. Heeft hij dan ook speelgarantie? Doorbreken na 1 jaar en dan al flink cashen? En ook als hij niet doorbreekt. Dus Heerenveen casht hoe dan ook.. Lekker dan.
 
Heerenveen blij met Lammers: 'Geen platte huurconstructie'

link

Wanneer Lammers via een periode in het Abe Lenstra Stadion doorbreekt in Eindhoven, staat daar voor Heerenveen een financiële impuls tegenover. Wanneer Lammers na zijn Friese huurjaar uiteindelijk géén kans maakt op een doorbraak in Eindhoven, liggen er ook afspraken tussen beide clubs.
Zo bij Heerenveen weten ze wel wat echt onderhandelen is. Zoveel onzin bij een huur heeft nog geen enkele club kunnen afdwingen.
 
We weten toch niet om welke bedragen het gaat.
Financiële impuls voor Heerenveen? Hoezo? Omdat hij een jaartje daar gaat spelen en later een keer bij PSV doorbreekt? Het lijkt alsof niet PSV maar Heerenveen deze jongen heeft opgeleid.... Nog nooit zoiets gezien.
En ook nog een tweede voorwaarden. Wie is nou hier de “eigenaar” en wie heeft iets in “bruikleen@??
 
Financiële impuls voor Heerenveen? Hoezo? Omdat hij een jaartje daar gaat spelen en later een keer bij PSV doorbreekt? Het lijkt alsof niet PSV maar Heerenveen deze jongen heeft opgeleid.... Nog nooit zoiets gezien.
En ook nog een tweede voorwaarden. Wie is nou hier de “eigenaar” en wie heeft iets in “bruikleen@??

Dat is allemaal politieke praat van de directeur van Heerenveen. Zolang ik de inhoud niet weet en het verhaal van PSV heb gehoord neem ik het met een kilo-tje zout. :cautious:
 
Dat is allemaal politieke praat van de directeur van Heerenveen. Zolang ik de inhoud niet weet en het verhaal van PSV heb gehoord neem ik het met een kilo-tje zout. :cautious:
Mag je doen. Ik kijk wel uit. Onze lieve directie heeft wat dat betreft te vaak zich laten opnaaien door de clubs uit de Eredivisie....
 
Ben heel erg benieuwd hoe Lammers het gaat doen bij Heerenveen. Zou zomaar de revelatie kunnen worden van de eredivisie, maar hij kan ook verzuipen en op de bank zitten. Ben heel erg benieuwd welke van de twee we krijgen.
 
Waar het nu om gaat. Hij moet zoveel mogelijk spelen. Bij PSV zou hij niet veel aan spelen toekomen. Naar mijn mening kan hij zich bij Heerenveen goed ontwikkelen. In mijn optiek lijkt dit een win win situatie te kunnen worden. Sam Lammers heeft het in zich om een hele goede spits te kunnen worden. Hopelijk gaat ie veel scoren en inderdaad veel tegen Ajakkes
 
Graag wel met twee totale off-days. En dan niet traditioneel tegen ajaks, maar eens een keer tegen PSV.

De week voor ze bij ons komen spelen ze de derby uit tegen Groningen. Traditioneel gezien n wedstrijd waar wel ns n kaart kan vallen.
 
Lammers lijkt komende weken het vertrouwen van de trainer te krijgen, staat in de basis vanavond in Zwolle tegen PEC.
 
Lammers lijkt komende weken het vertrouwen van de trainer te krijgen, staat in de basis vanavond in Zwolle tegen PEC.

Is ook niet meer dan logisch. Henk Veerman is weg en dan hebben ze alleen nog Sam Lammers en Jizz Hornkamp ( die overgekomen is van Jong Heerenveen) als centrumspits.
 
Is ook niet meer dan logisch. Henk Veerman is weg en dan hebben ze alleen nog Sam Lammers en Jizz Hornkamp ( die overgekomen is van Jong Heerenveen) als centrumspits.

Als die jizz dan maar niet gaat zorgen voor een anticlimax bij Sam ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan