Sam Lammers (A)

Wat we weten is dat er een mondeling akkoord is, maar dat PSV een schriftelijk contract voor heeft geschoteld is puur gebaseerd op aannames. En iemand veroordelen op aannames is niet echt the way to go imo.

Als PSV in deze situatie degene is die maar geen schriftelijk contract neerlegt kan ik me best voorstellen dat Lammers op een gegeven moment verder gaat kijken. Andersom geef ik jullie gelijk dat het een naaistreek is. Maar welke van de twee het is, weten we niet.

PSV en Lammers zien toekomst in elkaar
26 feb 2020
link


PSV is zeer goed te spreken over de ontwikkeling van Sam Lammers. De club heeft de spits enige tijd geleden al een verbeterd en verlengd contract voorgeschoteld. Inmiddels is een akkoord dichtbij.
Er zijn inmiddels meerdere gespreksronden geweest tussen PSV en Lammers' zaakwaarnemer Reza Fazeli. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken om samen verder te gaan door middel van een nieuw langjarig contract. De ondertekening daarvan zal niet lang meer op zich laten wachten, is de verwachting in Eindhoven.

Tsja welke aannames? :rolleyes:
 
PSV en Lammers zien toekomst in elkaar
26 feb 2020
link


PSV is zeer goed te spreken over de ontwikkeling van Sam Lammers. De club heeft de spits enige tijd geleden al een verbeterd en verlengd contract voorgeschoteld. Inmiddels is een akkoord dichtbij.
Er zijn inmiddels meerdere gespreksronden geweest tussen PSV en Lammers' zaakwaarnemer Reza Fazeli. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken om samen verder te gaan door middel van een nieuw langjarig contract. De ondertekening daarvan zal niet lang meer op zich laten wachten, is de verwachting in Eindhoven.

Tsja welke aannames? :rolleyes:
Tja, ik als bronzeikerd kan hier weinig tegenin brengen :ROFL:
 
PSV en Lammers zien toekomst in elkaar
26 feb 2020
link


PSV is zeer goed te spreken over de ontwikkeling van Sam Lammers. De club heeft de spits enige tijd geleden al een verbeterd en verlengd contract voorgeschoteld. Inmiddels is een akkoord dichtbij.
Er zijn inmiddels meerdere gespreksronden geweest tussen PSV en Lammers' zaakwaarnemer Reza Fazeli. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken om samen verder te gaan door middel van een nieuw langjarig contract. De ondertekening daarvan zal niet lang meer op zich laten wachten, is de verwachting in Eindhoven.

Tsja welke aannames? :rolleyes:
Dat heb ik gemist en in de laatste berichtgeving ook niet voorbij zien komen. Excuus
 
Dat heb ik gemist en in de laatste berichtgeving ook niet voorbij zien komen. Excuus

images

(Y)
 
Artikel is van februari.
PSV moet het dan toch ook opgevallen zijn dat Lammers niet tekende en argwaan krijgen. Vind het te makkelijk dat ze na 6 maanden waar er een ongetekend contract ligt, zeggen dat ze nu verrast worden.
 
Artikel is van februari.
PSV moet het dan toch ook opgevallen zijn dat Lammers niet tekende en argwaan krijgen. Vind het te makkelijk dat ze na 6 maanden waar er een ongetekend contract ligt, zeggen dat ze nu verrast worden.
Wat ik al zei; moeten ze dan melden dat ze dit wel aan zagen komen? Zolang je geen maffiapraktijken gebruikt is het moeilijk een speler te dwingen te tekenen.
 
Wat ik al zei; moeten ze dan melden dat ze dit wel aan zagen komen? Zolang je geen maffiapraktijken gebruikt is het moeilijk een speler te dwingen te tekenen.

Je kunt op zijn minst naar de reden vragen waarom het contract niet getekend wordt en daaruit je conclusies trekken. Niet zomaar ervan uitgaan dat het wel goed komt.
Psst :horen::zwijgen: :zwijgen: ... Het is de "voetbalwereld" !!! "Daar beure rare dingen." :sneaky: :maniac:
 
Je kunt op zijn minst naar de reden vragen waarom het contract niet getekend wordt en daaruit je conclusies trekken. Niet zomaar ervan uitgaan dat het wel goed komt.
Psst :horen::zwijgen: :zwijgen: ... Het is de "voetbalwereld" !!! "Daar beure rare dingen." :sneaky: :maniac:
"Ja, dat weet ik niet. Dat moet je aan mijn zaakwaarnemer vragen"

"Guten Tag. Sie sind mit dem Anschluss der International Soccer Management verbunden. Leider erreichen Sie uns im Augenblick nicht persönlich. Bitte hinterlassen Sie uns Ihre Nachricht und wir rufen Sie baldmöglichst zurück. Danke."
 
"Ja, dat weet ik niet. Dat moet je aan mijn zaakwaarnemer vragen"

"Guten Tag. Sie sind mit dem Anschluss der International Soccer Management verbunden. Leider erreichen Sie uns im Augenblick nicht persönlich. Bitte hinterlassen Sie uns Ihre Nachricht und wir rufen Sie baldmöglichst zurück. Danke."

"Hier finden sie unsere nachricht": :poop: :braak:
"Und jetzt wird noch heute dieser Vertrag unterschrieben und sonst wirst du wieder etwas erleben." :fb:
 
Als Lammers een speler was geweest bij een ander club hadden we hier allemaal staan lachen, 10 of meer miljoen voor een 23jarige die niks heeft laten zien en alleen de stempel talent draagt op zijn voorhoofd.. :bye:

Italianen denken al dat ze hem hebben, ik wens ze alvast succes met de miskoop. Over 5 jaar is het een bijna 30jarig talent :sneeze:
04c2b6fdb85e56229ffb75ff966b6823.png
 
Van mij mag het wel officieel worden; dit moet vooral niet te lang dooretteren. 10 mln is een prachtig bedrag voor een onbewezen speler. Wij blij en Lammers blij.

Graag bij grotere talenten wel iets meer aandacht voor de handtekening en je niet laten piepelen
 
Van mij mag het wel officieel worden; dit moet vooral niet te lang dooretteren. 10 mln is een prachtig bedrag voor een onbewezen speler. Wij blij en Lammers blij.

Graag bij grotere talenten wel iets meer aandacht voor de handtekening en je niet laten piepelen
Hoe dan? Wat hadden ze, voor zover wij kunnen weten, anders kunnen doen.
 
Huh, ze willen de hashtag #lammersnaarvoren kopen? Prima. Die hashtag mogen ze hebben.
 
Hoe dan? Wat hadden ze, voor zover wij kunnen weten, anders kunnen doen.

Laten tekenen direct na het mondeling akkoord en als dat niet gebeurt en er wordt geen reden gegeven hem direct te koop zetten voor € 10 miljoen en doorschakelen naar een nieuwe spits.
Je niet aan het lijntje laten houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan