Sam Lammers (A)

Ook goed. Paar miljoen extra doe ik niet moeilijk over.

Vooral blij als we middelmaat door kunnen sorteren. Eerst al Zoet en Doan weg, nu wellicht Lammers en Hendrix. Doe zo een Bruma, Viergever en Baumgattl erbij en er komt daadwerkelijk ruimte om de selectie van kwaliteit te voorzien.

Viergever zie ik graag ook nog vertrekken als we spreken over een goede CV. Je hebt Teze daar die zou ook op RB kunnen spelen maar hoop op speeltijd voor hem. Maar hoop dat we deze week duidelijkheid krijgen over hoe selectie eruit gaan zien. Anders wordt het wel heel laat zeker met oog op EL.
 
In FM heb je zo'n knoppie dat je een speler vraagt zijn zaakwaarnemer te ontslaan. Waar zit dat knoppie in het echte leven?

Die krijg je vaak alleen als een zaakwaarnemer om een verbeterd contract komt jengelen. De speler reageert nagenoeg altijd met ''Grappig dat je dat zegt, ik zat daar zelf ook al aan te denken!''. Dachten ze er in het echt leven ook maar zo over :maniac:
 
Die krijg je vaak alleen als een zaakwaarnemer om een verbeterd contract komt jengelen. De speler reageert nagenoeg altijd met ''Grappig dat je dat zegt, ik zat daar zelf ook al aan te denken!''. Dachten ze er in het echt leven ook maar zo over :maniac:
Haha precies. Heeft mij best wel wat gedonder bespaard.
 
JDJ : 9 miljoen euro voor Lammers, exclusief bonussen, waardoor het totaalbedrag kan oplopen tot 10 miljoen euro of zelfs iets meer dan dat...!
 
Ben benieuwd hoe lang ze dit spelletje voort kunnen zetten.

Italianen: Wij willen Lammers. 7 miljoen?
JDJ: Nee, is niet genoeg
Italianen: 8 miljoen?
JDJ: Nee, is niet genoed
Italianen: 9 miljoen?

Als die Italianen er bij iedere afwijzing een miljoen bovenop doen, en ongeveer 5 dagen nodig hebben om een nieuw bod uit te brengen, kan er tot het eind van de transferwindow nog mooi 4 miljoen bij.
 
Maar ja...1 seizoen Lammers tot je beschikking hebben of 8 miljoen. Misschien dan toch die 8 miljoen pakken? En misschien een goede spits halen?
 
Dit gaat om meer dan het geld, dit is een signaal naar de buitenwereld dat we t niet meer doen voor een appel en een ei.

Of dit dan het moment is om dat te laten zien? Het lijkt erop dat ze Hendrix (in ieder geval nog een nuttige speler) voor een schijntje laten gaan. En dan is 8 miljoen voor Lammers niet genoeg? Vervolgens gaat Hendrix voor pakweg 2 miljoen omdat het hem zo gegund is. Tsja.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met Hendrix lagen daar al afspraken over. Lammers wil doodleuk aan het einde van de voorbereiding, terwijl hem een belangrijke rol in het elftal wordt toegedicht, plotsklaps vertrekken. Dat lijkt me nogal een andere situatie. Ik snap dat de leiding daar anders in staat
 
Voor 8 miljoen haal je ook geen goede spits.

Ik hoop nog altijd op iets uit de scouting (in mijn naïviteit). Geen spits uit een topcompetitie, nee. Maar bijv. Kezman kwam ook niet uit een topcompetitie en kostte eerst ook niet heel veel. Andere tijd, ik weet het. Maar je zou toch zeggen dat het mogelijk is.
Maar sowieso hebben we het hier toch niet over de eerste keus? We hebben Malen, en Romero zou nu toch ook een kans moeten krijgen?
 
Ik hoop nog altijd op iets uit de scouting (in mijn naïviteit). Geen spits uit een topcompetitie, nee. Maar bijv. Kezman kwam ook niet uit een topcompetitie en kostte eerst ook niet heel veel. Andere tijd, ik weet het. Maar je zou toch zeggen dat het mogelijk is.
Maar sowieso hebben we het hier toch niet over de eerste keus? We hebben Malen, en Romero zou nu toch ook een kans moeten krijgen?
Die hoop heb ik opgegeven. Leuk vriendenclubje.
 
Heb je dan niet 13 milj te pakken ( zoet, Hendrikx en Lammers) zou je kunnen proberen Berghuis weg te halen. Weet niet of die dat wilt of Feynoord maar verzwak je concurrentie en volgens mij wordt te zelf er nog beter van.
 
Ik hoop nog altijd op iets uit de scouting (in mijn naïviteit). Geen spits uit een topcompetitie, nee. Maar bijv. Kezman kwam ook niet uit een topcompetitie en kostte eerst ook niet heel veel. Andere tijd, ik weet het. Maar je zou toch zeggen dat het mogelijk is.
Maar sowieso hebben we het hier toch niet over de eerste keus? We hebben Malen, en Romero zou nu toch ook een kans moeten krijgen?
Kezman koste toch 14 miljoen euro? Was gewoon een grote aankoop.
 
Poot stijf houden. Maffiafiguren moeten plaatselijke middenstand nog maar voor een paar miljoen extra afpersen, en minimaal met 10 miljoen komen. Ze kunnen Lammers over seizoen of 2 makkelijk voor 20 miljoen doorverkopen.

Daarna de naam 'Sam Lammers" officieel verbieden en zijn nakomelingen tot in de zevende generatie vervloeken. Als ooit een nazaat van Sam Lammers het Philips Stadion betreedt, moet hij ter plekke in as veranderen. Je herkent nazaten aan rode wangen en juffertjesgedrag.
 
Heb je dan niet 13 milj te pakken ( zoet, Hendrikx en Lammers) zou je kunnen proberen Berghuis weg te halen. Weet niet of die dat wilt of Feynoord maar verzwak je concurrentie en volgens mij wordt te zelf er nog beter van.

Hm, die had toch al een keer nee gezegd? Nee, echt goede speler, maar laat maar zitten. Investeer liever in een middenvelder. Daar zit nog het grootste probleem.
 
Poot stijf houden. Maffiafiguren moeten plaatselijke middenstand nog maar voor een paar miljoen extra afpersen, en minimaal met 10 miljoen komen. Ze kunnen Lammers over seizoen of 2 makkelijk voor 20 miljoen doorverkopen.

Daarna de naam 'Sam Lammers" officieel verbieden en zijn nakomelingen tot in de zevende generatie vervloeken. Als ooit een nazaat van Sam Lammers het Philips Stadion betreedt, moet hij ter plekke in as veranderen. Je herkent nazaten aan rode wangen en juffertjesgedrag.
Het is niet gek ook. Komt al van Willem II, en dan nog eens uitgeleend aan Heerenveen. Dat is als dat je met een longontsteking Corona oploopt. Daar helpt niets meer tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan