Sam Lammers (A)

Over 50 min bericht dat Lammers de tijd kŕijgt om zijn transfer af te ronden en niet bij de selectie zit.. zou me niks verbazen

Hij krijgt precies een uur de tijd om Atalanta Bergamo te bewegen om € 10 miljoen over te boeken en anders gaat het feest niet door. :fb:
 
Is 'ie al weg?

7 miljoen is een prachtig bod voor een 23-jarig talent dat nergens in uitblinkt, nog niets heeft laten zien in ons shirt en nog maar 9 maanden op de loonlijst staat.
 
Zeg dat nu niet. :zwijgen: Atalanta moet € 10 miljoen betalen. :)
Ook goed. Paar miljoen extra doe ik niet moeilijk over.

Vooral blij als we middelmaat door kunnen sorteren. Eerst al Zoet en Doan weg, nu wellicht Lammers en Hendrix. Doe zo een Bruma, Viergever en Baumgattl erbij en er komt daadwerkelijk ruimte om de selectie van kwaliteit te voorzien.
 
Ook goed. Paar miljoen extra doe ik niet moeilijk over.

Vooral blij als we middelmaat door kunnen sorteren. Eerst al Zoet en Doan weg, nu wellicht Lammers en Hendrix. Doe zo een Bruma, Viergever en Baumgattl erbij en er komt daadwerkelijk ruimte om de selectie van kwaliteit te voorzien.

Dan wordt de tijd wel heel krap om andere spelers te halen. :cautious:
 
Ook goed. Paar miljoen extra doe ik niet moeilijk over.

Vooral blij als we middelmaat door kunnen sorteren. Eerst al Zoet en Doan weg, nu wellicht Lammers en Hendrix. Doe zo een Bruma, Viergever en Baumgattl erbij en er komt daadwerkelijk ruimte om de selectie van kwaliteit te voorzien.

En toch he.. die Bruma. Zal me niks verbazen als Schmidt ook hem aan de praat krijgt.
 
Loopt er in de KKD niet een veelscorend spitsje rond die je kan inbrengen als het even niet loopt? Die zijn vaak niet zo duur.
Kay de Rooij van Fc Eindhoven....er wordt 7 ton voor gevraagd en PSV had slechts 2 ton geboden, zelfs minder dan NAC die 3 ton geboden had. Als PSV nu 5 ton biedt, dan zit je in ieder geval om de tafel met de club en de zaakwaarnemer van De Rooij, die een enorm groot talent schijnt te zijn in de KKD....dus waarom geen gokje wagen voor een half miljoen euro...??
 
8 Miljoen ook afgewezen, volgens het ED.

Nou, begint er eindelijk op te lijken. Niet knakken totdat ze die 10 + doorverkoop percentage aantikken. Heeft Atalanta alsnog een goeie deal aan.
Als JDJ 8 miljoen euro afgewezen heeft, dan hoop ik wel dat PSV akkoord gaat met 9 miljoen euro, want anders verlegt Atalanta zijn aandacht straks naar een andere speler en dan zit PSV opgescheept met een minder gemotiveerde speler voor de rest van het seizoen. En eerlijk gezegd, 9 miljoen euro voor een speler met een contract voor nog maar 9 maanden, dat is meer dan welkom....!
 
"PSV wil Lammers in principe niet verkopen, maar een beter bod vanuit Italië zal helpen om een andere afweging te maken. De komende dagen zal overleg met de entourage van Lammers plaatsvinden om te kijken hoe het verder moet."

Er hoeft niet overlegd te worden. Onder de € 10 miljoen geen verkoop. Daar is geen verder overleg voor nodig. Het is duidelijk. Take it or leave it. :fb:
 
Als JDJ 8 miljoen euro afgewezen heeft, dan hoop ik wel dat PSV akkoord gaat met 9 miljoen euro, want anders verlegt Atalanta zijn aandacht straks naar een andere speler en dan zit PSV opgescheept met een minder gemotiveerde speler voor de rest van het seizoen. En eerlijk gezegd, 9 miljoen euro voor een speler met een contract voor nog maar 9 maanden, dat is meer dan welkom....!
Zo kan een technisch manager het ook nooit goed doen, nou houdt hij zijn poot een keer stijf en moet hij een lager bod accepteren. Van mij mag hij zijn poot stijf houden, geeft hij hopelijk ook een signaal af dat je niet iedereen voor een habbekrats op kan halen.
 
Als JDJ 8 miljoen euro afgewezen heeft, dan hoop ik wel dat PSV akkoord gaat met 9 miljoen euro, want anders verlegt Atalanta zijn aandacht straks naar een andere speler en dan zit PSV opgescheept met een minder gemotiveerde speler voor de rest van het seizoen. En eerlijk gezegd, 9 miljoen euro voor een speler met een contract voor nog maar 9 maanden, dat is meer dan welkom....!
Als de deal niet doorgaat is Lammers komende zomer transfervrij en kan hij dus alsnog een stap maken dan. Als hij ongemotiveerd gaat lopen doen heeft hij alleen zichzelf ermee, want dan zal het kaliber clubs dat hem wil inlijven van een stuk lager niveau zijn dan Atalanta. Ik zie Schmidt er wel voor aan hem duidelijk te maken dat ie dan beter nog even zijn best kan doen, want dan zal hij ook een mooiere transfer maken in de zomer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan