Sam Lammers (A)

Zuur. Groot talent en sympathieke gast. Wens je niemand toe; zelfs de grote rivaal niet. Hoop dat hij er snel bovenop komt en zijn potentie alsnog weet waar te maken.

Hij doet me qua potentie een beetje denken aan Dolberg. Beiden hebben een mooie techniek, zijn goed in de kleine ruimte, zijn ondanks hun lengte redelijk snel en kunnen ook nog eens doelpunten maken. Een pluspunt van Lammers tov Dolberg vind ik dat Lammers ook nagenoeg tweebenig lijkt. Bijzondere speler vind ik het, net zoals onze Dollie. Toevallig vind ik ze beiden ook nog iets te lief op het veld. Vooral Dolberg mag veel meer een "klootzak" worden, maar volgens mij heeft Lammers dat ook wel een beetje.
 
Extra zuur dat het gebeurde in een wedstrijd die PSV eigenlijk helemaal niet had horen spelen. Ik lees hier allemaal over een of andere over-the-hill aanvaller aantrekken om het op te vullen, maar dat lijkt me pas geld over de balk. Het is toch al een tussenjaar, dus schuif gewoon tijdelijk even Piroe door naar de positie van Lammers, en als Lammers dan gaandeweg het seizoen weer aansluit kan die het stokje weer overnemen. Wie weet maakt Piroe wel ineens een grote ontwikkeling door. Gewoon lekker de jeugd ervaring op laten doen dit seizoen en je verlies nemen dus.
 
Extra zuur dat het gebeurde in een wedstrijd die PSV eigenlijk helemaal niet had horen spelen. Ik lees hier allemaal over een of andere over-the-hill aanvaller aantrekken om het op te vullen, maar dat lijkt me pas geld over de balk. Het is toch al een tussenjaar, dus schuif gewoon tijdelijk even Piroe door naar de positie van Lammers, en als Lammers dan gaandeweg het seizoen weer aansluit kan die het stokje weer overnemen. Wie weet maakt Piroe wel ineens een grote ontwikkeling door. Gewoon lekker de jeugd ervaring op laten doen dit seizoen en je verlies nemen dus.
Eens als we ergens een zak geld willen legen...dan niet voor de spitspositie...en bij Van Bommel was het toch opeens een nr10
 
Extra zuur dat het gebeurde in een wedstrijd die PSV eigenlijk helemaal niet had horen spelen. Ik lees hier allemaal over een of andere over-the-hill aanvaller aantrekken om het op te vullen, maar dat lijkt me pas geld over de balk. Het is toch al een tussenjaar, dus schuif gewoon tijdelijk even Piroe door naar de positie van Lammers, en als Lammers dan gaandeweg het seizoen weer aansluit kan die het stokje weer overnemen. Wie weet maakt Piroe wel ineens een grote ontwikkeling door. Gewoon lekker de jeugd ervaring op laten doen dit seizoen en je verlies nemen dus.

Als je bij voorbaat de handdoek in de ring gooit, is dat de juiste oplossing, ja.
 
Als je bij voorbaat de handdoek in de ring gooit, is dat de juiste oplossing, ja.

Anders ook, want je wil niet met een of ander b-keuze spitsen-aankoop komen te zitten die je eigenlijk alleen maar koopt om het ontstane gat tijdelijk op te vangen, terwijl zo'n spits ook helemaal geen garanties kan bieden. Dan kun je dus net zo goed de spits die je al achter de hand hebt naar voren schuiven.
 
Wie wil je halen?

Type Wilfred Bony voor de volle mep qua salaris?

Neuh geen Bony, maar er zijn genoeg transfervrije spitsen die je met een 2 jarig contract kan lokken. Ja het kost salaris maar je hebt hebt 2 spitsen over Malen en Piroe. Maar mochten Lozano en Bergwijn vertrekken zou Malen zo maar weer naar de flank moeten verhuizen.

Voorbeelden van transfervrije spitsen die ik wel graag zou zien komen (omdat Lammers maanden uitgeschakeld is)


https://www.transfermarkt.nl/branimir-hrgota/profil/spieler/171209

Branimir Hrgota, Zweeds, 26 jaar, ervaring in Bundeliga, genoeg gescoord in Zweedse competitie. Vond hem bij BMG echt een talent.

https://www.transfermarkt.nl/emmanuel-riviere/profil/spieler/61637

Emmanuel Rivière, Fransman, 29 jaar, ervaring in Premier League en Ligue1. Vond ik bij Monaco goed.
 
Zo zuur dat hij er zo lang uit is. IK dacht werkelijk dat hij de revelatie van de eredivisie zou worden dit jaar in de Spits. Ik weet dat ik een van de weinige hier ben (hoewel verschillende van mijn Ajax vrienden er ook zo over denken). maar hij is toch wel de beste keus in de Spits. Daarom zo zuur dat hij er lang uit is.
 
Zo zuur dat hij er zo lang uit is. IK dacht werkelijk dat hij de revelatie van de eredivisie zou worden dit jaar in de Spits. Ik weet dat ik een van de weinige hier ben (hoewel verschillende van mijn Ajax vrienden er ook zo over denken). maar hij is toch wel de beste keus in de Spits. Daarom zo zuur dat hij er lang uit is.

Wie had dat gedacht?
Van revelatie naar revalidatie.
 
Anders ook, want je wil niet met een of ander b-keuze spitsen-aankoop komen te zitten die je eigenlijk alleen maar koopt om het ontstane gat tijdelijk op te vangen, terwijl zo'n spits ook helemaal geen garanties kan bieden. Dan kun je dus net zo goed de spits die je al achter de hand hebt naar voren schuiven.

Als PSV geen tijdelijk buitenkansje kan vinden dan mogen ze wat mij betreft een grote aankoop doen. Dan moet Lammers als hij terug is maar de concurrentiestrijd aangaan. Om nou een halfjaar te wachten op een spits -van wie we niet eens weten of hij basiswaardig is- vind ik niet passen bij een topclub, zeker omdat PSV zelfs met Lammers al krap in de spitsen zit.
 
Als PSV geen tijdelijk buitenkansje kan vinden dan mogen ze wat mij betreft een grote aankoop doen. Dan moet Lammers als hij terug is maar de concurrentiestrijd aangaan. Om nou een halfjaar te wachten op een spits -van wie we niet eens weten of hij basiswaardig is- vind ik niet passen bij een topclub, zeker omdat PSV zelfs met Lammers al krap in de spitsen zit.

Het past ook niet bij een topclub om bij een vertrekkende verdediger zo lang te wachten bij het aantrekken van een nieuwe dat het te laat is en je daardoor de CL misloopt. En van zo'n aankoop weet je ook niet of ie basiswaardig gaat zijn. Prestaties uit het verleden etc. Dat kan net zo hard misgaan als een spits uit eigen opleiding doorschuiven. Dan is het beter om je geld op zak te houden. Lammers moet nu ook al de concurrentiestrijd aangaan met Malen, en als je Piroe doorschuift komt die er ook bij, alleen kost die niks. Lijkt me na het domme mislopen van de CL miljoenen wel van belang, en dat je niet met een speler komt te zitten die je in eerste instantie niet van plan was te halen.
 
Ik zocht eigenlijk naar wat meer info over welke blessure maar t forum blijkt (mede door privacy regels) aan de dunne kant.

Link lijkt erop te duiden dat n operatie aan de knie noodzakelijk was en dat de prognose maanden van herstel is. Ik vermoed dan een gescheurde of zelfs afgescheurde kruisband?
 
Ik zocht eigenlijk naar wat meer info over welke blessure maar t forum blijkt (mede door privacy regels) aan de dunne kant.

Link lijkt erop te duiden dat n operatie aan de knie noodzakelijk was en dat de prognose maanden van herstel is. Ik vermoed dan een gescheurde of zelfs afgescheurde kruisband?
Drama voor hem en ook wel een beetje voor ons.
Gelukkig kunnen we het verlies met gemak opvangen.
Ihattaren is zoals ik al eerder zei, op 10, 10-20 x beter dan Sam.
Beterschap kerel!
 
Drama voor hem en ook wel een beetje voor ons.
Gelukkig kunnen we het verlies met gemak opvangen.
Ihattaren is zoals ik al eerder zei, op 10, 10-20 x beter dan Sam.
Beterschap kerel!

Ik had toch graag Lammers in de spits gezien. Nu hebben we alleen Piroe nog als echte spits. Bergwijn Lammers Malen met Ihattaren erachter had ik graag willen zien. Helaas :(
 
Ik had toch graag Lammers in de spits gezien. Nu hebben we alleen Piroe nog als echte spits. Bergwijn Lammers Malen met Ihattaren erachter had ik graag willen zien. Helaas :(
Lammers op 9 is wél ok, maar op 10 is Ihattaren voor mij de absoluut 1e keus.
Als spits zou ik het eens met Piroe proberen als we leuk voorstaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan