Sam Lammers (A)


What's next:
Malen vertrekt
Bergwijn naar Ajax
Lozano naar Napoli
Gutierrez zegt contract op
John de Jong stapt op
Zoet huilt in een hoekje
Viergever jinxt titel
Hendrix ondertekend eeuwig durend contract

Wat een droevig nieuws zo net na de uitschakeling. Een langdurige uitschakeling al voordat de competitie is begonnen voelt als een groot verlies. En al helemaal als het zo'n jonge jongen betreft. Staat op het punt om nu door te groeien en wordt hierdoor flink geremd. Veel slechter kan het nu niet meer worden :sad:.
 
Heel zuur, had hem graag in actie gezien maar die zijn we minstens tot de kerst kwijt. Tja en Malen die nog altijd niet heeft bijgetekend, het volgende probleem is gecreëerd..
 
Alleen maar tegenslagen voor PSV in de afgelopen 12 maanden: Ryan Thomas, Lozano, nu Unnerstall en Lammers....balen...!!!
 
Heel sneu voor hem. Kan hij eindelijk voor zijn plekkie gaan vechten, dan dit. De concurrentiestrijd voor in de spits is nu ook wel beslist, en daar wordt Malen ook niet beter van. Zag het echt in Lammers zitten, fijne speler om naar te kijken die meer kan dan alleen intikkertjes scoren en goed lopen. Jammer.
 
Enorm k**, zowel voor hem als voor PSV.

Op Piroe na (maar geen idee of die mee kan in de Eredivisie), is er dan geen echte nummer 9 meer. Gelukkig wel 4 linksbuitens, waarvan er eentje ook als spits kan spelen en 5 keepers.
 
Ajax heeft voor de spitspositie: Dolberg, Tadic, Huntelaar, Traore. Dat is teveel, dat gaat problemen opleveren. Misschien willen ze Dolberg wel aan ons uitlenen, die zal anders vast niet veel aan spelen toekomen. Zou best een optie kunnen zijn voor ons.
 
Ik ook niet. Lache bekkie gaan ze niet verhuren.
Waarom niet. ze hebben er 1 teveel. Huntelaar, Tadic en Traore laten ze vast niet gaan. Dolberg vertegenwoordigde ooit 50 mio en dat bedrag willen ze denk ik graag weer terugzien als prijskaartje. Dat kan alleen als die speelt, vandaar dat ze hem nu steeds opstellen. zo kan die zich in de kijker spelen. dat kan bij ons ook. Lijkt mij een optie waar iedereen beter van wordt.
 
Waarom niet. ze hebben er 1 teveel. Huntelaar, Tadic en Traore laten ze vast niet gaan. Dolberg vertegenwoordigde ooit 50 mio en dat bedrag willen ze denk ik graag weer terugzien als prijskaartje. Dat kan alleen als die speelt, vandaar dat ze hem nu steeds opstellen. zo kan die zich in de kijker spelen. dat kan bij ons ook. Lijkt mij een optie waar iedereen beter van wordt.
Alleen is Ajax er niet bepaald bij gebaat dat wij er beter van worden...
 
Het is simpel. We hebben geen enkele spits meer in de selectie, oftewel, dat wordt kopen/huren.
 
Ajax heeft voor de spitspositie: Dolberg, Tadic, Huntelaar, Traore. Dat is teveel, dat gaat problemen opleveren. Misschien willen ze Dolberg wel aan ons uitlenen, die zal anders vast niet veel aan spelen toekomen. Zou best een optie kunnen zijn voor ons.

Bah, Dolberg. Doe maar niet.
 
Toch kan je malen en bergwijn beter op de flanken zetten.
Zoet,luckassen,sainsburry, rosario,Ramselaar,Hendrix, guttierez,pereiro allemaal middelmaat, konden die maar allemaal vertrekken en van dat geld opnieuw beginnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan