Sam Lammers (A)

Ik snap de suggestie, maar met iemand als Lammers die zich al heeft bewezen in de eredivisie, een duur Argentijns toptalent en een ander Nederlands toptalent uit eigen opleiding vind ik een pinchhitter too much. Misschien als Piroe verhuurd zou worden, maar anders blokkeer je die jongens m.i. teveel.

Dat is dan inderdaad ook wel zo. Zelf zou ik gaan voor een verhuur van piroe, daar heeft zo'n jongen toch meer aan denk ik.
 
Ben benieuwd wat Piroe zelf gaat doen. Contract loopt af en PSV lijkt geen haast te hebben om het open te breken. En dan moet je nog bekijken hoe die positie bezet is komend seizoen. Zou wel jammer zijn als hij transfervrij de deur uit gaat en het elders goed gaat doen. Zou ook wel enigzins des PSV's zijn trouwens.
Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Piroe heeft misschien nog wel meer potentie dan Lammers. Verlengen en Piroe de omgekeerde weg laten bewandelen: laten rijpen bij Heerenveen.
 
Ik snap de suggestie, maar met iemand als Lammers die zich al heeft bewezen in de eredivisie, een duur Argentijns toptalent en een ander Nederlands toptalent uit eigen opleiding vind ik een pinchhitter too much. Misschien als Piroe verhuurd zou worden, maar anders blokkeer je die jongens m.i. teveel.
Harry vd Laan scoorde ook 25 keer per seizoen voor Den Haag. Vd. Brom idem voor Vitesse. Dennis de Nooijer de topspits van Sparta. Nee, Lammers heeft zich echt nog niet bewezen.
 
Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Piroe heeft misschien nog wel meer potentie dan Lammers. Verlengen en Piroe de omgekeerde weg laten bewandelen: laten rijpen bij Heerenveen.

Technisch gezien zijn er weinig beter dan Lammers denk ik. Hij (Lammers) voetbalt gewoon zo makkelijk en is niet eenzijdig, dwz, niet afhankelijk van anderen om tot scoren te kunnen komen, maar kan zelf ook een mannetje uitspelen; dat is denk ik een enorm voordeel. Piroe en Romero zijn heel goed denk ik, maar wel typische afmakers, en hebben aanvoer nodig om te kunnen uitblinken. Lammer is daarnaast ook "twee-benig" (inb4 grapjes over dat iedere voetballer tweebenig is) en best groot, dus je kan als verdediger ook moeilijk vat op hem krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Piroe heeft misschien nog wel meer potentie dan Lammers. Verlengen en Piroe de omgekeerde weg laten bewandelen: laten rijpen bij Heerenveen.
Durf ik niet te zeggen, Lammers heeft een bijzonder fraaie techniek, tweebenig en lijkt me stabiel. Piroe daarentegen is wel een echte spits (dat ie snel bijtekent!). Wat ik wel zie is dat we aanvallend veel potentieel hebben, Want ik vind Maken, Aboukhal en Gakpo ook bijzonder getalenteerd
 
Harry vd Laan scoorde ook 25 keer per seizoen voor Den Haag. Vd. Brom idem voor Vitesse. Dennis de Nooijer de topspits van Sparta. Nee, Lammers heeft zich echt nog niet bewezen.

Bewezen in de eredivisie, dat is niet hetzelfde als bewezen bij PSV. Zo'n spits is überhaupt moeilijk haalbaar.
 
Lammers kan alleen onze nieuwe spits worden voor volgend seizoen, als Luuk vertrekt bij PSV. Zolang Luuk blijft, zal Lammers nooit een basisplaats krijgen, ook niet onder Van Bommel....
 
Lammers kan alleen onze nieuwe spits worden voor volgend seizoen, als Luuk vertrekt bij PSV. Zolang Luuk blijft, zal Lammers nooit een basisplaats krijgen, ook niet onder Van Bommel....
Zolang Luuk blijft, is er ook geen enkele reden om hem te passeren.
 
We hebben natuurlijk ook nog onze aankoop van 10 miljoen voor de spitspositie....
 
Ik hoop toch wat meer dan een luuk of Sam in de spits.

Misschien is Luuk niet je favoriete type spits, maar ik vind het eerlijk gezegd absurd om te roepen dat we op die plek beter moeten kunnen. Kijk de statistieken er eens op na, alleen op dat vlak is De Jong gewoon een klasbak op 9. Daarnaast een ervaren Nederlandse leider die voor een aanvaller een onvoorstelbare teamspeler is. Hopen op meer dan een Luuk is een droom die nooit meer zal uitkomen. Ik denk dat we onder de streep minder af zouden zijn met een echte goalgetter die er toevallig 10 meer per seizoen maakt dan De Jong, maar die zich verder niet met het spel of het team bemoeit.
 
Misschien is Luuk niet je favoriete type spits, maar ik vind het eerlijk gezegd absurd om te roepen dat we op die plek beter moeten kunnen. Kijk de statistieken er eens op na, alleen op dat vlak is De Jong gewoon een klasbak op 9. Daarnaast een ervaren Nederlandse leider die voor een aanvaller een onvoorstelbare teamspeler is. Hopen op meer dan een Luuk is een droom die nooit meer zal uitkomen. Ik denk dat we onder de streep minder af zouden zijn met een echte goalgetter die er toevallig 10 meer per seizoen maakt dan De Jong, maar die zich verder niet met het spel of het team bemoeit.
Denk je? Ik weet het niet.

Het zal haast niet meer haalbaar zijn, maar een nieuwe Romario/Ronaldo/Nilis/Van Nistelrooy/Kezman zou toch heel leuk zijn. Daar kan De Jong, ondanks zijn revival dit seizoen toch niet aan tippen. Vind ik.
 
Denk je? Ik weet het niet.

Het zal haast niet meer haalbaar zijn, maar een nieuwe Romario/Ronaldo/Nilis/Van Nistelrooy/Kezman zou toch heel leuk zijn. Daar kan De Jong, ondanks zijn revival dit seizoen toch niet aan tippen. Vind ik.

Ja, eens hoor. Maar precies wat je zegt, dat is niet meer haalbaar. Dus is het bijzonder onzinnig om daar maar op te blijven hopen en een geweldenaar als Luuk daar continue maar mee blijven vergelijken.
 
Misschien is Luuk niet je favoriete type spits, maar ik vind het eerlijk gezegd absurd om te roepen dat we op die plek beter moeten kunnen. Kijk de statistieken er eens op na, alleen op dat vlak is De Jong gewoon een klasbak op 9. Daarnaast een ervaren Nederlandse leider die voor een aanvaller een onvoorstelbare teamspeler is. Hopen op meer dan een Luuk is een droom die nooit meer zal uitkomen. Ik denk dat we onder de streep minder af zouden zijn met een echte goalgetter die er toevallig 10 meer per seizoen maakt dan De Jong, maar die zich verder niet met het spel of het team bemoeit.
Dat eerste zal vast meespelen. Ik zie graag een spits die zelf door middel van een passeerbeweging een goal kan maken. Vergeet niet dat ik ben opgegroeid met Romario, en Ronaldo, en later uiteraard van Nistelrooij. Ook Kezman was mijn spits niet. In Nederland meer dan oke, maar Europees op die ene wanhoopsknal tegen ManU na, waardeloos. Alles wat daarna komt is uhhh heel wat minder. Ben wel blij dat we een de Jong hebben en geen Stef Nijland :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan