Sam Lammers (A)

Ook mooi om te zien hoe hij beide keren bij de aanname zijn directe tegenstander in de luren legde. Vooral die acties getuigden van klasse. Mooie demarrage ook bij die eerste goal.
 
Wel heel raar overigens dat die kans van Heerenveen (Zenelli geloof ik) op de 4-5, 1 op 1 met de doelman, niet getoond werd. Leek me toch wel iets wat je in de samenvatting hoort te betrekken.
Ja, dat viel me ook al op. Dat moment zat gisteren ook al niet in de kortere samenvatting bij Fox Sports, maar het is natuurlijk helemaal bizar dat het ook niet in een samenvatting van bijna een kwartier zit.
 
Iedereen mekkert over Lamprou, maar bij 2 goals ziet wonderboy De Ligt er ook niet goed uit.
En dat is niet voor het eerst.

En ook helemaal niet zo erg, hij is nog piepjong, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar of hij nu al goed genoeg is om bij Barca of ManCity in de basis te spelen? daar mag je dit soort fouten natuurlijk niet maken.
 
Samba Sam speelde gisteren weer goed hoor. Voor de winterstop dacht ik dat hij het kwijt was en had ik ernstige twijfels of hij eerste spits bij PSV zou kunnen worden, maar gisteren liet hij weer zien te beschikken over exceptionele kwaliteiten. Zijn balbehandeling en spelinzicht aan de bal vind ik van de buitencategorie.
 
En dat is niet voor het eerst.

En ook helemaal niet zo erg, hij is nog piepjong, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar of hij nu al goed genoeg is om bij Barca of ManCity in de basis te spelen? daar mag je dit soort fouten natuurlijk niet maken.

Idem met Frenkie. Waar was die gisteren?

Natuurlijk wel erg lekker van Lammers, die laat zich uitstekend zien dit seizoen. Die moet volgend seizoen gewoon een echte kans krijgen op moment dat Luuk vertrekt. Positief denkende ga ik er ook nog steeds vanuit dat Romero aanhaakt (speelt nu in ieder geval bij Jong Argentinië), dan ben je voor die positie al voorzien. Pieroe komt ook nog door. Met die optelsom zou een aankoop voor 9 echt onzinnig zijn.
 
Idem met Frenkie. Waar was die gisteren?

Natuurlijk wel erg lekker van Lammers, die laat zich uitstekend zien dit seizoen. Die moet volgend seizoen gewoon een echte kans krijgen op moment dat Luuk vertrekt. Positief denkende ga ik er ook nog steeds vanuit dat Romero aanhaakt (speelt nu in ieder geval bij Jong Argentinië), dan ben je voor die positie al voorzien. Pieroe komt ook nog door. Met die optelsom zou een aankoop voor 9 echt onzinnig zijn.

Ben benieuwd wat Piroe zelf gaat doen. Contract loopt af en PSV lijkt geen haast te hebben om het open te breken. En dan moet je nog bekijken hoe die positie bezet is komend seizoen. Zou wel jammer zijn als hij transfervrij de deur uit gaat en het elders goed gaat doen. Zou ook wel enigzins des PSV's zijn trouwens.
 
Ben benieuwd wat Piroe zelf gaat doen. Contract loopt af en PSV lijkt geen haast te hebben om het open te breken. En dan moet je nog bekijken hoe die positie bezet is komend seizoen. Zou wel jammer zijn als hij transfervrij de deur uit gaat en het elders goed gaat doen. Zou ook wel enigzins des PSV's zijn trouwens.

Huntelaar-scenario..?
 
Idem met Frenkie. Waar was die gisteren?

Natuurlijk wel erg lekker van Lammers, die laat zich uitstekend zien dit seizoen. Die moet volgend seizoen gewoon een echte kans krijgen op moment dat Luuk vertrekt. Positief denkende ga ik er ook nog steeds vanuit dat Romero aanhaakt (speelt nu in ieder geval bij Jong Argentinië), dan ben je voor die positie al voorzien. Pieroe komt ook nog door. Met die optelsom zou een aankoop voor 9 echt onzinnig zijn.

Misschien een type vennegoor als pinchhitter/ervaren man achter de jonkies
 
Misschien een type vennegoor als pinchhitter/ervaren man achter de jonkies

Ik snap de suggestie, maar met iemand als Lammers die zich al heeft bewezen in de eredivisie, een duur Argentijns toptalent en een ander Nederlands toptalent uit eigen opleiding vind ik een pinchhitter too much. Misschien als Piroe verhuurd zou worden, maar anders blokkeer je die jongens m.i. teveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan