Sam Lammers (A)

Tja het bericht dat steeds meer mensen hun voornaam laten veranderen is zo wel logisch....
 
Pikt toch nog mooi zijn goaltjes mee en dat in zo'n frot team als Heerenveen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
De 1e was echt wel lekker ja, 2e een 'gewone' spitsengoal. Maar hij is goed bezig ja.

die eerste goal is waarom ik enthousiast was over Lammers. In de oefencampagne van de voorbereiding had hij ook al zo'n schitterende goal. Hij heeft zeker de techniek en is heel goed in de kleine ruimte, ondanks zijn behoorlijke lengte. Het is goed dat hij verhuurd is. Jammer dat ze Obispo niet ook verhuurd hebben. Die jongen staat zo wel heel lang stil in zijn ontwikkeling. Zo lang dat ik denk dat ze hem na dit seizoen wel af kunnen gaan schrijven.
 
Dat tweebenige is ook wel heerlijk; techniek in zowel links als rechts. Vandaag zag je echt momenten dat Luuk met links had kunnen vuren maar dat been is puur ter decoratie.
 
Die eerste was echt heerlijk. Ik hou nog steeds mijn twijfels voor hem, maar juich wel oprecht voor zijn goals.
 
Kreeg gisteren alle medewerking van de tegenstander, maar liet wel 2 mooie doelpunten zien, geen intikkers die elke boerenlul kan maken omdat ie er staat.
 
Lammers kreeg het hoogste cijfer van alle spelers in de eredivisie afgelopen week in de Telegraaf...

1538979090060.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan