Sam Lammers (A)

Nee joh, ook Piroe lekker houden.

Op de vleugels hebben we met Malen, Gakpo uitstekende vervangers. Aboukhlal daarachter.
In het centrum hebben we dan Lammers en Piroe. Eventueel kan Malen daar ook spelen.
Aanvallende middenvelders Ihattaren en Mauro.
Daarachter op het middenveld Rosario, Gutierrez, Sadilek. Afwachten of en hoe Thomas terugkeert.

PSV zou m.i. ervaring op de vleugel moeten halen om de aanvallers te helpen. Robben zou kunnen, maar ik heb altijd twijfels bij zijn coachende/leidinggevende capaciteiten. Maar verder klopt zijn profiel.

Robben zou een goeie rol kunnen vertolken als het team op sleeptouw genomen moet worden. Stel dat LdJ weggaat en Lammers in de spits komt, dan past Robben perfect. Volgend jaar zou ik sowieso niet teveel aankopen gaan doen. Onze jeugd is super. Die mogen het volgend jaar gaan doen met een paar sterkhouders erbij. Alleen 1 goeie CV erbij naast Schwaab en een goeie vervanger voor Dumfries/Angelino.
 
Het Huntelaar-scenario is dat er een spits van PSV is die er 35 inlegt in een seizoen die moet banken voor een spits die een seizoen bij een eerste divisieclub het aardig deed.
Het Huntelaar scenario is ook dat je je uitgeleende talenten verwaarloost, geen contacten onderhoudt met hen en hun zaakwaarnemers en je ze geen perspectieven in het vooruitzicht geeft. Huntelaar was al steeds uitgeleend en in het jaar waarin doorbraak in de Eredivisie bleef het stil aan de kant van PSV. In die tijd was eigen jeugd inpassen een vies woord binnen PSV...
 
Het Huntelaar scenario is ook dat je je uitgeleende talenten verwaarloost, geen contacten onderhoudt met hen en hun zaakwaarnemers en je ze geen perspectieven in het vooruitzicht geeft. Huntelaar was al steeds uitgeleend en in het jaar waarin doorbraak in de Eredivisie bleef het stil aan de kant van PSV. In die tijd was eigen jeugd inpassen een vies woord binnen PSV...

Zou kunnen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het in dat specifieke geval toch aan Klaas Jan Grashapper zelf lag, dat hij bij PSV weg is gegaan en er anti-PSV gevoelens aan overhield.
 
Het is van PSV (in het verleden) bekend dat ze hun uitgeleende spelers verwaarlozen en eigenlijk nooit in die periode met hen contacten onderhouden. Dat komt ook omdat de meeste verhuurde spelers eigenlijk nooit toptalenten waren. Ik hoop dat JdJ dit anders aanpakt zodat een Huntelaar-scenario voorkomen wordt.

Met Zoet viel dit destijds toch nog wel mee?
 
Zou kunnen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het in dat specifieke geval toch aan Klaas Jan Grashapper zelf lag, dat hij bij PSV weg is gegaan en er anti-PSV gevoelens aan overhield.
Is ook zo, maar IPF ziet het liever zo dat PSV gefaald heeft en ajaks gezegevierd.
 
Tja, van de meeste verhuurde PSVers werd niet verwacht dat ze zich nog bij PSV1 zouden aansluiten. Ik kan mij idd Zoet en Lammers herinneren.
 
Is ook zo, maar IPF ziet het liever zo dat PSV gefaald heeft en ajaks gezegevierd.
Kul-redenatie van je, en wanneer je te kort komt over de inhoud dan ga je zomaar persoonlijke motieven van mensen doorgronden??? Flauw!
En je bent hier diegene die gefixeerd is op Ajax: ik heb nergens ajax genoemd.
 
Inderdaad, en ten tijde van Klaas Jan was de concurrentie gewoon moordend.

In de tijd van KJ liep er ene Mateja Kezman rond, en die prikte er nogal wat in. KJ deed het prima bij Heerenveen, kwam terug en eiste een basisplek bij Guus, die -logisch- "nee" zei.
Het enige wat PSV fout heeft gedaan in, is afzien van een terugkoopclausule voor beperkt bedrag.
 
In de tijd van KJ liep er ene Mateja Kezman rond, en die prikte er nogal wat in. KJ deed het prima bij Heerenveen, kwam terug en eiste een basisplek bij Guus, die -logisch- "nee" zei.
Het enige wat PSV fout heeft gedaan in, is afzien van een terugkoopclausule voor beperkt bedrag.
dat bedoel ik, of een goed doorverkoop-percentage
 
Kul-redenatie van je, en wanneer je te kort komt over de inhoud dan ga je zomaar persoonlijke motieven van mensen doorgronden??? Flauw!
En je bent hier diegene die gefixeerd is op Ajax: ik heb nergens ajax genoemd.

Ah, joh, was maar een gebbetje! ;) Maar het probleem lag volgens mij meer bij Haas-Jan dan bij de acties van PSV. En het is daarnaast zo’n beetje de enige talent in 25 jaar die succesvol bij PSV wegging.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het Huntelaar scenario is ook dat je je uitgeleende talenten verwaarloost, geen contacten onderhoudt met hen en hun zaakwaarnemers en je ze geen perspectieven in het vooruitzicht geeft. Huntelaar was al steeds uitgeleend en in het jaar waarin doorbraak in de Eredivisie bleef het stil aan de kant van PSV. In die tijd was eigen jeugd inpassen een vies woord binnen PSV...
Kortom, de tijden zijn sterk veranderd, dat we hem maar mogen zien schitteren in ons shirt!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ah, joh, was maar een gebbetje! ;) Maar het probleem lag volgens mij meer bij Haas-Jan dan bij de acties van PSV. En het is daarnaast zo’n beetje de enige talent in 25 jaar die succesvol bij PSV wegging.
Oké prima(Y)
 
Lammers scoort er op los bij Heerenveen....volgend seizoen moet hij beslist een eerlijke kans krijgen bij PSV, maar dat kan alleen als Luuk er niet meer is, dus Luuk zeker verkopen en Lammers op de positie van Luuk voor volgend seizoen.

Eens. Ik bestel m'n kaartje alvast voor de afscheidswedstrijd van Luuk: 90 minuten springen!
 
Ik hoop zo dat Lammers aankomend seizoen een kans gaat krijgen. Mooi samen met romero om die plek vechten en als backup kan malen in de spits. Er zal denk ik wel een zeer creatieve nr 10 achter deze spitsen moeten komen. Het spel zal anders worden als met Luuk.
 
Ik hoop zo dat Lammers aankomend seizoen een kans gaat krijgen. Mooi samen met romero om die plek vechten en als backup kan malen in de spits. Er zal denk ik wel een zeer creatieve nr 10 achter deze spitsen moeten komen. Het spel zal anders worden als met Luuk.
Zou mooi zijn. Toch hoop ik meer op een basisplaats voor Gakpo en idd Malen in de spits.
 
Dus Luuk gaat weg? Dan heb ik iets gemist...
Ergens hoop je dat hij blijft. Maar zo lang Luuk er niet is, dan verlies je op lange termijn talenten als Malen, Lammers en Romero. Luuk heeft zijn bijdrage gehad. Maar af en toe moet een club als PSV ook durven door te selecteren. Ook de succesvolle spelers.
 
Lammers is schattig, maar meer ook niet. Als dat je #1 word die ons kampioen moet maken + Europa in schieten dan kan je beter direct kappen.
Leuk voor er bij, om in te vallen of tegen prutsclubpjes, maar de oorlog winnen met Lammers? ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan