Sam Lammers (A) (Verhuurd aan sc Heerenveen)

RAZINHO

International
Na al die jaren van onzekerheid bij Jong PSV en verhuur, vind ik dat Sam Lammers eerst een serieuze kans moet krijgen van Mark bij de hoofdmacht van PSV. Alleen dan kan je hem eerlijk beoordelen. Dus, in de zomer Lammers terughalen binnen de selectie en hem voldoende speelminuten geven om zich eindelijk te bewijzen.

https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofd...obeert-lammers-weg-te-kapen-bij-sc-heerenveen

Als dit waar is dan zijn ze bij Sampdoria echt van de pot gerukt. Lammers is van ons, van PSV en dus moeten ze bij PSV aankloppen en niet bij Heerenveen.
Dat staat ook in het oorspronkelijke Italiaanse artikel, dat hij van PSV is. Er staat ook niet in dat ze bij Heerenveen aankloppen, maar alleen dat ze vandaag wilden beginnen met de onderhandelingen. Voor wat het waard is.

Blokkie97

Terreinknecht
Na al die jaren van onzekerheid bij Jong PSV en verhuur, vind ik dat Sam Lammers eerst een serieuze kans moet krijgen van Mark bij de hoofdmacht van PSV. Alleen dan kan je hem eerlijk beoordelen. Dus, in de zomer Lammers terughalen binnen de selectie en hem voldoende speelminuten geven om zich eindelijk te bewijzen.
Als Luuk de Jong niet verkocht dan kan je Lammers afschrijven in de zomer, want die gaan dan nooit een eerlijke kans krijgen onder v. Bommel. Daarnaast is het ook wel nodig, want anders is hetzelfde verhaal met Romero.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Dat eerste zal vast meespelen. Ik zie graag een spits die zelf door middel van een passeerbeweging een goal kan maken. Vergeet niet dat ik ben opgegroeid met Romario, en Ronaldo, en later uiteraard van Nistelrooij. Ook Kezman was mijn spits niet. In Nederland meer dan oke, maar Europees op die ene wanhoopsknal tegen ManU na, waardeloos. Alles wat daarna komt is uhhh heel wat minder. Ben wel blij dat we een de Jong hebben en geen Stef Nijland :)
Eens, maar De Jong meten met 3 van de beste spitsen ter wereld ooit, is niet fair, zeker niet na de financiële aardverschuiving die de afgelopen 10-15 jaar plaats heeft gevonden.