Ryan Thomas (M)

Moet hij wel goed uit deze blessure komen.
Eens, komt hij terug op zijn oude niveau, dan is het een waardevolle speler voor PSV. Het gekke is dat we hem misschien helemaal niet nodig hebben, want er loopt op zijn beoogde positie al niks dan goede jeugd.
 
Is er iemand die weet hoe het met Thomas gaat? Is hij al bijna klaar om zijn eerste minuten te gaan maken in (jong)PSV?
 
Is er iemand die weet hoe het met Thomas gaat? Is hij al bijna klaar om zijn eerste minuten te gaan maken in (jong)PSV?

Ryan Thomas is 24 jaar en mag niet meer spelen in Jong PSV. Er geldt een leeftijdsgrens van 23 jaar. Dus als hij gaat spelen is het direct in PSV 1.
 
Ryan Thomas is 24 jaar en mag niet meer spelen in Jong PSV. Er geldt een leeftijdsgrens van 23 jaar. Dus als hij gaat spelen is het direct in PSV 1.

Het duurt wel echt enorm lang. Sowieso al een volledig seizoen en hij is volgens mij nog steeds niet aangesloten bij de groepstraining. PSV treft het wel met al die blessuregevalletjes. En dan blijft het ook nog eens een keer allemaal geld pompen in spelers die al zware blessures gehad hebben. (Y)
 
Ryan Thomas is 24 jaar en mag niet meer spelen in Jong PSV. Er geldt een leeftijdsgrens van 23 jaar. Dus als hij gaat spelen is het direct in PSV 1.

Hij mag overigens wel in oefenwedstrijden van jong PSV meespelen, maar ja, die zijn dun gezaaid.
 
Dus, Ryan Thomas zien we pas ergens in november in de basis starten in de competitie.....en n maar hopen dat Thomas wel een geweldenaar is, anders moeten we in de winterstop op zoek naar een vervanger voor hem en wordt Thomas het nieuwe gevalletje " Ramselaar" bij PSV....
 
Dus, Ryan Thomas zien we pas ergens in november in de basis starten in de competitie.....en n maar hopen dat Thomas wel een geweldenaar is, anders moeten we in de winterstop op zoek naar een vervanger voor hem en wordt Thomas het nieuwe gevalletje " Ramselaar" bij PSV....
Tja. Daar kan PSV weinig aan doen ofwel?
 
Het duurt wel echt enorm lang. Sowieso al een volledig seizoen en hij is volgens mij nog steeds niet aangesloten bij de groepstraining. PSV treft het wel met al die blessuregevalletjes. En dan blijft het ook nog eens een keer allemaal geld pompen in spelers die al zware blessures gehad hebben. (Y)

Hier kan niemand wat aan doen. Speler niet, club niet. Volgens mij is na de blessure van Thomas Guti gekomen, dus op zich heeft men wel voor vervanging gezorgd.
Ibi is een gokje, hopelijk een verantwoord.
 
Dus, Ryan Thomas zien we pas ergens in november in de basis starten in de competitie.....en n maar hopen dat Thomas wel een geweldenaar is, anders moeten we in de winterstop op zoek naar een vervanger voor hem en wordt Thomas het nieuwe gevalletje " Ramselaar" bij PSV....

Ik verwacht soweiso dat het niet meer dan een gevalletje Ramselaar wordt. Heeft denk ik gewoon het niveau niet, en zo'n blessure maakt dat alleen maar erger; zie Strootman e.d.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan