Ryan Thomas (M)

Narsingh, Reis. Het is een kloteblessure.
Letschert (Sassuolo)
Kishna (Ado)
Bottegin (Fey)
Vejinovic (AZ/Fey)
Millik (Napoli)
Strieder (Utrecht)
Strengs (AZ)
Strootman (Roma)
..kortom, als idd de band is gescheurd duurt t waarschijnlijk lang voor ie terugkeert, en bij velen daalt t niveau na terugkeer.

Echter, ook Ibrahimovic (ManU), Mendy (City) hebben t gehad en na terugkeer nog wel (weer) waargemaakt.
 
Kei jammer van die blessure ik had hoge verwachtingen van Ryan helaas nu moeten ze wel proberen een extra voetballende middenvelder te halen die de lijnen vanachteruit uitzet
 
Wat ik al aangaf in PSV o-19 kan Ihattaren prima op die positie uit de voeten. Kost PSV niets en heeft nog een contract tot/met 2021. Hij is wel pas 16 (!), maar kwaliteit kent geen leeftijd.
Vandaag heeft hij een schitterende goal gemaakt. Als ik de opname vind plaats ik hem.
 
Laatst bewerkt:
Ryan Thomas @RyanThomas_30 11 min11 minuten geleden
Surgery went well! Road to recovery starts now and hope to be back as soon as possible to help the team!


Dl3AamIW4AAWq3g.jpg


I wish you a prosperous recovery Ryan. (Y)
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Aan de ene kant is het klote (vooral voor hem), maar ik ben er aan de andere kant niet heel rouwig om dat we hierdoor nog een extra versterking op het middenveld hebben gehaald. Heb meer vertrouwen in Guti tijdens de CL dan Ryan Thomas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan