Ryan Thomas (M)

Vond Thomas in de eerste competitiehelft erg goed, 2e viel hij helemaal weg. Hebben we precies nodig naast een Pereiro.

Ik denk dat Pereiro en Thomas een sterk duo kunnen zijn. Thomas ook niet afrekenen op assists en goals vorig jaar. Hij is meer de verbindingsman dan een 10.

Nee, het is geen duo Tadic-Ziyech, maar ja...
 
Weet iemand hoeveel Thomas PSV gekost heeft? En mooie strategie van PSV: Pachuca zal nu toch wel extra water bij de wijn moeten doen en akkoord gaan met bod van PSV, aangezien Guti erg graag voor PSV wil spelen...nu geloof ik wel dat Guti voor 1 september in het shirt van PSV te bewonderen zal zijn...

Ik heb 4m voorbij zien komen, maar geen idee of dit klopt.
 
Nou verrassend is het in ieder geval.
Wel goed als Guti onhaalbaar is dat ze vroegtijdig met een alternatief bezig zijn gegaan.
Technische speler, leuk ventje maar geen wereldtopper. Maar dat is Guti ook niet. Ik denk dat Mark t ziet zitten in Rosario en die echt de kans krijgt. Dan niet investeren in een veel te dure Mexicaan die meer dan Lozano moet kosten snap ik wel. Of Thomas het beste betaalbare alternatief is weet ik niet. Met de markt van nu waar we niet in mee kunnen op dit moment is hij dat wellicht wel, afhankelijk van zn prijs.
 
Weet iemand hoeveel Thomas PSV gekost heeft? En mooie strategie van PSV: Pachuca zal nu toch wel extra water bij de wijn moeten doen en akkoord gaan met bod van PSV, aangezien Guti erg graag voor PSV wil spelen...nu geloof ik wel dat Guti voor 1 september in het shirt van PSV te bewonderen zal zijn...
Het ED noemt een bedrag van € 4.000.000,-
PSV haalt Ryan Thomas op bij PEC en heeft versterking voor middenveld binnen
https://www.ed.nl/psv/psv-haalt-rya...-versterking-voor-middenveld-binnen~a3de2f3b/
 
Dood leuk 4 miljoen ook met een eenjarige contract, toe maar jonges. Lekker de hoofdprijs blijven betalen.

Ik laat me graag verrassen, en hopelijk snoert hij mij de mond. Maar dit vind ik wel echt een grote vraagteken.
 
Zo'n speler loopt er toch ook wel in de jeugd bij jullie?
Het niveau van de jeugdopleidingen is blijkbaar niet zo hoog als we denken. Dat bewijzen ook onze talenten in het buitenland, buiten de in het buitenland gescoute talenten zoals destijds Eriksen, Vertonghen of bij ons nu Mauro enz. Al moet ik zeggen dat je soms spelers als Frenkie de Jong wel heel lang links hebt laten liggen als topclubs. Gewoon een beetje arrogant doen omdat het maar de Willem II jeugd betreft bijv.
We zullen vast wel zo een speler in potentie hebben lopen maar die mist de ervaring van Thomas die al 23 is en veel wedstrijden heeft gespeeld.
Ik ben daar zelf geen voorstander van want zo krijgt de jeugd dus nooit de kans en koop je allerlei net niet spelers die niet echt wat toevoegen.
 
Lees net dat hij nog maar een jaartje vast lag. Zal een beperkte transfersom zijn.

Edit: lees net 4 miljoen volgens het ED. Da’s belachelijk veel. Wat heeft De Jong gedaan? Moest ie een getal onder de 10 roepen, en als hij het mis had, het dubbele betalen?
 
Ik denk dat Pereiro en Thomas een sterk duo kunnen zijn. Thomas ook niet afrekenen op assists en goals vorig jaar. Hij is meer de verbindingsman dan een 10.

Nee, het is geen duo Tadic-Ziyech, maar ja...
Precies, de verbindingsspeler en box-to-box speler die PSV momenteel mist. Ik ben vooralsnog ook enthousiast.
 
Dood leuk 4 miljoen ook met een eenjarige contract, toe maar jonges. Lekker de hoofdprijs blijven betalen.

Ik laat me graag verrassen, en hopelijk snoert hij mij de mond. Maar dit vind ik wel echt een grote vraagteken.
Zeg mar dag tegen de Mexicaan, daar is nu geen geld meer voor.
 
We kunnen ook beter Thomas halen dan Gudmunddson op het middenveld zetten als controleur, hij is niet voor niks een rechtsbuiten :grin:
 
Aadje afkoopsom roept ook veel. Hij riep dat Obispo eigenlijk beter is dab De Ligt en nu vragen wij ons af waarom hij niet in de basis staat. Op basis van? Zijn ijzersterke optreden bij Jong?
Thomas heb ik een paar leuke wedstrijden zien spelen. Voor de rest volg ik PEC niet, dus heb geen idee of die jongen het gaat halen. Wel een speler met voetballend vermogen.
Welkom, zou ik zeggen.
4 miljoen betalen voor een speler met een eenjarig contract van PEC, “international” van New Zeeland...
En dan geen idee of die het gaat halen... Why not? Geld zat hier.
 
Scoorde de 1-1 en 2-1 in de bekerfinale tegen Ajax, weinig doelpunten, maar wel goals die er toe doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan