Ryan Thomas (M)

Zul je zien dat ze hier op hun gemak 5 miljoen voor hebben betaald.

Thomas was een leuke spelers geweest voor de breedte ware het niet dat we daar al Mauro, Rosario en Ramselaar voor hebben. Welke toegevoegde waarde heeft deze jongen?

Ik zit nog te wachten op de bevestiging dat Ramselaar naar PEC is en dat Thomas de nieuwe back-up wordt.
 
Slim gespeeld van PSV, druk op de ketel zetten en nu moeten die mexicanen Guti wel nar PSV laten gaan
 
Zul je zien dat ze hier op hun gemak 5 miljoen voor hebben betaald.



Ik zit nog te wachten op de bevestiging dat Ramselaar naar PEC is en dat Thomas de nieuwe back-up wordt.

De ruil Ramselaar / Thomas is inderdaad een no-brainer. Maar dat zal wel niet.
 
Iedere official van een provincieclub houdt psv tegenwoordig voor de gek. Eerst was het voorzitter Utrecht die Ramselaar vergeleek net Sneijder (misschien bedoelde hij wel Rodney achteraf). Volgens Ron Jans onbegrijpelijk dat Thomas niet is opgepikt door Nederlandse topclub. We gaan het meemaken. De geest van Marc Netto waart rond in Eindhoven. We hebben genoeg geld om ons een goede versterking te veroorloven van rond de 10 miljoen euro
 
Stuur dan gewoon nu al je brief met daarin je felicitaties richting Marc Overmars, meneer De Jong. Wij dachten lange tijd dat alleen de verdediging de achilleshiel van PSV was en is. Nu komt het middenveld er ook bij? Verkoop Lozano en Bergwijn ook gewoon. Dan dring je PEC iig van die 8e plek. Ik ben hier helemaal klaar mee. Amateurs Gerbrands &Co!
 
Iedere official van een provincieclub houdt psv tegenwoordig voor de gek. Eerst was het voorzitter Utrecht die Ramselaar vergeleek net Sneijder (misschien bedoelde hij wel Rodney achteraf). Volgens Ron Jans onbegrijpelijk dat Thomas niet is opgepikt door Nederlandse topclub. We gaan het meemaken. De geest van Marc Netto waart rond in Eindhoven. We hebben genoeg geld om ons een goede versterking te veroorloven van rond de 10 miljoen euro

Hij noemde Real Madrid zelfs :lmao:
 
Hij heeft in de afgelopen twee seizoenen twee keer gescoord
Als je bij PSV speelt kom je vaker in scoringspositie, dan wanneer je bij PEC speelt, lijkt mij.

Ik ken 'm verder niet, dus laat me graag verrassen. Laten we het positief benaderen. :cool:(Y)
 
Ron Jans, tja toen hij verder moest reizen dan pakweg Amsterdam, raakte hij in de war en werd ie door Standard op straat gezet. Nooit iemand zoveel onzin horen uitkramen over voetbal en de voetballers dan Ron Jans. Beschaafde leraar maar daar is ook alles mee gezegd.
 
Vond Thomas in de eerste competitiehelft erg goed, 2e viel hij helemaal weg. Hebben we precies nodig naast een Pereiro.
 
Neeeeee nee nee nee nee neeeeee, god asjeblieft laat dit niet waar zijn!
 
Ron Jans, tja toen hij verder moest reizen dan pakweg Amsterdam, raakte hij in de war en werd ie door Standard op straat gezet. Nooit iemand zoveel onzin horen uitkramen over voetbal en de voetballers dan Ron Jans. Beschaafde leraar maar daar is ook alles mee gezegd.

Aadje afkoopsom roept ook veel. Hij riep dat Obispo eigenlijk beter is dab De Ligt en nu vragen wij ons af waarom hij niet in de basis staat. Op basis van? Zijn ijzersterke optreden bij Jong?
Thomas heb ik een paar leuke wedstrijden zien spelen. Voor de rest volg ik PEC niet, dus heb geen idee of die jongen het gaat halen. Wel een speler met voetballend vermogen.
Welkom, zou ik zeggen.
 
Weet iemand hoeveel Thomas PSV gekost heeft? En mooie strategie van PSV: Pachuca zal nu toch wel extra water bij de wijn moeten doen en akkoord gaan met bod van PSV, aangezien Guti erg graag voor PSV wil spelen...nu geloof ik wel dat Guti voor 1 september in het shirt van PSV te bewonderen zal zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan