Ryan Thomas (M)

Gudmundsson op het middenveld als controleur is wel echt de laatste oplossing die je zou hebben, dat past totaal niet. Dan zie ik zeker wel liever Thomas, die heeft bewezen dat hij het kan. Daarnaast heeft Gutierrez zich net zo goed nog niets bewezen, ja dat hij aanvoerder is van een team dat laatste staat met 0 punten in de Mexicaanse competitie. Realistisch gezien sluit ik me bij Bacchus aan (die geweldig optimistisch is, hou dat vast :D), ben blij dat ze er geen 15 miljoen voor hebben betaald.

Ondanks de verwachtingen geef ik Thomas een kans. Als we alles gaan relativeren kunnen we ook gaan afvragen waarom Blind en Tadic vanuit United en Southampton naar de grootste bout competitie ter wereld komen. Al is Blind ook bout, dat scheelt
 
Laatst bewerkt:
Wel een bijtertje dus met veel balveroveringen en intercepties. Past wel bij het meer vooruit willen spelen. Is het alleen de vraag of hij mee kan op dit niveau.

Kan best wat worden met Jorrit en Gaston op het middenveld. Maar wie valt van deze drie af als Guti alsnog komt?
 
Wel een bijtertje dus met veel balveroveringen en intercepties. Past wel bij het meer vooruit willen spelen. Is het alleen de vraag of hij mee kan op dit niveau.

Kan best wat worden met Jorrit en Gaston op het middenveld. Maar wie valt van deze drie af als Guti alsnog komt?
Laten we hopen dat dan dat luie varken Perreiro is. Geen enkele interesse van andere clubs voor deze speler, en terecht. 3 bevliegingen per jaar , en voor de rest geen moer presteren en uitvreten.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Maar daar hebben we al Mauro voor?
Die mag het van mij nu al overnemen. Gutierez komt echt niet meer. Thomas is het geworden, anders hadden ze Thomas wel na de koop van Gutierez gehaald. Een beetje een feyenoord aankoop, maar ja.
 
Speler met altijd goede eerste balaanname, verdedigend taakbewust, slimme passing, loopvermogen... Eigenlijk een zeer complete middenvelder.
Wel minder diepgang dan Van Ginkel. Je verliest ten opzichte van hem 10 à 15 goals. Uit zijn passing moeten dus meer goals worden gecreëerd.
 
Speler met altijd goede eerste balaanname, verdedigend taakbewust, slimme passing, loopvermogen... Eigenlijk een zeer complete middenvelder.
Wel minder diepgang dan Van Ginkel. Je verliest ten opzichte van hem 10 à 15 goals. Uit zijn passing moeten dus meer goals worden gecreëerd.

9 van de veertien goals gescoord uit een penalty. Wat dat betreft verloren we qua veldspel bijvoorbeeld evenveel scorend vermogen met het vertrek van Moreno. Blijft wel staan dat er nu iemand moet opstaan die de penalty's even goed kan nemen.
 
We hebben dus eigenlijk helemaal niks aan de zogenaamde PSV-watchers bij de diverse mediakanalen...
Die mochten niks zeggen...als bekend was dat PSV interesse in Thomas had zouden ze misschien concurrentie krijgen van Twente, Excelsior en Roda ....die zoeken immers ook een type Thomas....en zou zo de prijs worden opgedreven.....
 
9 van de veertien goals gescoord uit een penalty. Wat dat betreft verloren we qua veldspel bijvoorbeeld evenveel scorend vermogen met het vertrek van Moreno. Blijft wel staan dat er nu iemand moet opstaan die de penalty's even goed kan nemen.
Ja van Perreiro weet nu iedereen wel dat dat rechtsonder is
 
Ik heb hier ook een beetje een Ramselaargevoel bij. Ramselaar vind ik geen slechte voetballer, maar ook niet echt een toegevoegde waarde. Weinig scorend vermogen. Wel gunstig is dat hij best veel duels wint en intercepties heeft, waardoor Pereiro ook beter tot zijn recht kan komen vanuit de omschakeling. Van Ginkel had veel meer scorend vermogen (alhoewel veel penalty's ook) maar was verdedigend zwakker. Het KAN de missing link zijn, maar tot nu toe geen geweldig gevoel erbij.
 
`Mag ik zeggen dat ik van Ginkel een beetje gehypt vindt vorig jaar. Ja oké hij scoorde vaak waarvan 9 x een penalty, maar daartegen staat dat hij in het spel vaak niet veel toevoegde. Ik heb elke wedstrijd expliciet op het middenveld gelet en vond hem daar echt niet opvallen, ook veel balverlies. Ik ben benieuwd naar Thomas, goedkope optie, kan alleen maar meevallen!
 
Speler met altijd goede eerste balaanname, verdedigend taakbewust, slimme passing, loopvermogen... Eigenlijk een zeer complete middenvelder.
Wel minder diepgang dan Van Ginkel. Je verliest ten opzichte van hem 10 à 15 goals. Uit zijn passing moeten dus meer goals worden gecreëerd.
Beste bondscoach, is het ook een speler die de bal in 1 keer goed kan doorspelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan