Ryan Thomas (M)

Ben heel benieuwd hoe Thomas het gaat doen. Dat was ik al overigens. Ik ben nu eerst heel benieuwd of hij weer terug kan komen op z'n oude niveau (waarvan ik twijfels had en heb of dat voldoende was voor PSV) en/of zelfs kan doorgroeien.

Ik volg de eredivisie een stuk minder nu ik in het buitenland woon. Als ik het volg is het nu voornamelijk PSV. Helaas betekend dat wel dat ik spelers van kleinere clubs vaak niet voldoende kan beoordelen. Als zulke spelers in de belangstelling staan van PSV, is het extra lastig ze te beoordelen voor mij omdat ik maar een paar wedstrijden van ze gezien heb.

Hetzelfde probleem heb ik met Ryan Thomas toen hij nog voor Zwolle speelde: Ik was niet echt onder de indruk en hij heeft het ook nog niet kunnen laten zien bij PSV. Met als gevolg dat ik eigenlijk niet goed weet wat zijn sterke en zwakke punten zijn. Is hij potentieel de missende schakel in het huidige team? Misschien dat iemand mij wijzer kan maken... ;)

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Volgens mij was het voor iedereen verrassing dat hij naar PSV kwam. Je moet zo'n jongen de kans geven, maar ik verwacht er nog minder van dan Ramselaar. Zoals ik in een ander topic al schreef, mag hij van mij ook gewoon weer vertrekken. Hoe oneerlijk het voor Thomas ook is. In mijn ogen een mindere versie van Sadilek.

Volgens mij was het voor iedereen verrassing dat hij naar PSV kwam. Je moet zo'n jongen de kans geven, maar ik verwacht er nog minder van dan Ramselaar. Zoals ik in een ander topic al schreef, mag hij van mij ook gewoon weer vertrekken. Hoe oneerlijk het voor Thomas ook is. In mijn ogen een mindere versie van Sadilek.
Ik zie Sadilek en Thomas juist als totaal andere spelers. Sadilek speelt met agressie, inzet, bijt door. Thomas is meer flegmatiek met mooie passjes maar minder duelkracht. Beetje type Propper, zeg maar.