Ryan Thomas (M)

't Schijnt er wel echt opkomend te zijn, en Ryan is het gezicht ervan. Misschien overschat ik het helemaal, maar het is toch positief.
4 miljoen inwoners zou al sowieso geen sode aan de dijk zetten vwb de merchandising. Voor dit soort dingen heb je de echte massa nodig, wil je echt spreken van merchandising of marketing.
 
Als ik alle positieve verhalen hoor hier dan laat ik me maar graag verrassen. Denk als ik het goed lees we blij mogen zijn dat die Mexicano niet komt.
 
Thanks Schoutjes...(Y)
Heb de docu gezien. Toch wel mooi dat Thomas in een niet-voetballand dankzij een begeleider/coach als Declan het zover gebracht heeft. Hij ging naar Europa had bijna geen geld en at alleen kippensoep en Pringles. o.O Ik gun hem een mooie tijd hier.
Pringles? Als je echt geen geld hebt, dan kun je ook veel goedkopere chips nemen hoor:maniac:
 
Pringles? Als je echt geen geld hebt, dan kun je ook veel goedkopere chips nemen hoor:maniac:

Of een boterham met schuifkaas.

(Voor de jongere lezers: twee boterhammen waar je al etend de kaas tussenuit trekt. Zodat je na de boterham met kaas gegeten hebt, de kaas over is om daar de volgende boterham mee te beleggen.)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Of een boterham met schuifkaas.

(Voor de jongere lezers: twee boterhammen waar je al etend de kaas tussenuit trekt. Zodat je na de boterham met kaas gegeten hebt, de kaas over is om daar de volgende boterham mee te beleggen.)
:ROFL:
Ik heb toevallig een paar weken geleden aan mijn jongste de schuifham uitgelegd!:lmao:(Y)
 
Ik heb wel veel vertrouwen in Ryan Thomas mij zegt het niet veel dat een speler 5 jaar bij dezelfde club zit .Als je je in het buitenland op je gemak voelt bij een bepaalde vereniging heb je misschien wel minder drang om weer verder te kijken zie voorbeeld van Jeroen Zoet
 
Ik heb wel veel vertrouwen in Ryan Thomas mij zegt het niet veel dat een speler 5 jaar bij dezelfde club zit .Als je je in het buitenland op je gemak voelt bij een bepaalde vereniging heb je misschien wel minder drang om weer verder te kijken zie voorbeeld van Jeroen Zoet
Als Jeroen Zoet ergens een mooie aanbieding had gekregen, waar hij ook nog als eerste keeper gehaald was, was hij gewoon weg geweest.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Alle mensen die gelinkt zijn aan PSV, PSV verleden hebben of nu door PSV betaald worden zijn enthousiast over hem dus? Iets met D'UHHH theorie.

Er is nog nooit iemand binnengehaald waar kritiek op was, dus zulke bronnen die hun mediatijd gebruiken is altijd psv-bril bullshit. We praten over een Havo scholier koppie uit Zwolle, die niet eens 3m euro kost. Als die slaagt is het een wonder, als die faalt is het dood normaal scenario. Ik verwacht er totaal niks van en laat me verassen.
 
Hoorde al dat PSV supporters niet bepaald te spreken waren over Thomas en wilde dat graag zelf even bekijken. Ongekend wat een negativiteit hier, met name van mensen die hem niet eens kennen. Als PEC supporter denk ik dat ik hem redelijk in kan schatten, en kan ik alleen maar zeggen dat dit een geweldige aankoop voor PSV is. Ik schat zelfs in dat hij binnen 3 jaar voor +10 miljoen aan een Europese (sub)topper wordt verkocht.

Ryan kwam bij PEC als een jochie, maar heeft zich in de afgelopen jaren dusdanig ontwikkeld dat ik hem als één van de beste spelers van PEC ooit beschouw. Hij begon als linksbuiten, maar is afgelopen seizoen door van T Schip op de nr6 positie gezet. Zijn instelling, duelkracht, technische vaardigheden en bovenal inzicht zijn echt van hoog niveau. Kijk vooral PEC - AZ van afgelopen seizoen eens terug om bovenstaande woorden bevestigd te krijgen.

Over dat scorend vermogen waar iedereen hem nu op beoordeeld: ja, hij kan meer scoren. Maar als nr6 is dat niet je eerste taak. Kijk maar eens naar deze stats, volgens mij zijn die belangrijker voor een controleur: Thomas vergeleken met Schone, Hendrix en El Ahmadi.

Als PEC-supporter hoop ik dat hij vanavond zijn debuut mag maken.
 
Hoorde al dat PSV supporters niet bepaald te spreken waren over Thomas en wilde dat graag zelf even bekijken. Ongekend wat een negativiteit hier, met name van mensen die hem niet eens kennen. Als PEC supporter denk ik dat ik hem redelijk in kan schatten, en kan ik alleen maar zeggen dat dit een geweldige aankoop voor PSV is. Ik schat zelfs in dat hij binnen 3 jaar voor +10 miljoen aan een Europese (sub)topper wordt verkocht.

Ryan kwam bij PEC als een jochie, maar heeft zich in de afgelopen jaren dusdanig ontwikkeld dat ik hem als één van de beste spelers van PEC ooit beschouw. Hij begon als linksbuiten, maar is afgelopen seizoen door van T Schip op de nr6 positie gezet. Zijn instelling, duelkracht, technische vaardigheden en bovenal inzicht zijn echt van hoog niveau. Kijk vooral PEC - AZ van afgelopen seizoen eens terug om bovenstaande woorden bevestigd te krijgen.

Over dat scorend vermogen waar iedereen hem nu op beoordeeld: ja, hij kan meer scoren. Maar als nr6 is dat niet je eerste taak. Kijk maar eens naar deze stats, volgens mij zijn die belangrijker voor een controleur: Thomas vergeleken met Schone, Hendrix en El Ahmadi.

Als PEC-supporter hoop ik dat hij vanavond zijn debuut mag maken.

Die negativiteit is hier heel normaal, hoor. Iemand moet voor zijn doorbraak voor een prikkie worden gekocht en dan voor tientallen miljoenen verkocht. Zo niet, dan voldoet de scouting en technische staf niet. Mocht iemand dan toch een goede speler blijken en van meerwaarde zijn, dan gaan na een potje of tien de handen vanzelf op elkaar :).

Bedankt voor je inzicht in ieder geval! Het strookt met de verhalen die ik over hem hoorde van bijvoorbeeld Jans en Van ´t Schip (lang voor deze transferperiode). Ik hoop dat hij in Eindhoven aan kan pikken!
 
Hoorde al dat PSV supporters niet bepaald te spreken waren over Thomas en wilde dat graag zelf even bekijken. Ongekend wat een negativiteit hier, met name van mensen die hem niet eens kennen. Als PEC supporter denk ik dat ik hem redelijk in kan schatten, en kan ik alleen maar zeggen dat dit een geweldige aankoop voor PSV is. Ik schat zelfs in dat hij binnen 3 jaar voor +10 miljoen aan een Europese (sub)topper wordt verkocht.

Ryan kwam bij PEC als een jochie, maar heeft zich in de afgelopen jaren dusdanig ontwikkeld dat ik hem als één van de beste spelers van PEC ooit beschouw. Hij begon als linksbuiten, maar is afgelopen seizoen door van T Schip op de nr6 positie gezet. Zijn instelling, duelkracht, technische vaardigheden en bovenal inzicht zijn echt van hoog niveau. Kijk vooral PEC - AZ van afgelopen seizoen eens terug om bovenstaande woorden bevestigd te krijgen.

Over dat scorend vermogen waar iedereen hem nu op beoordeeld: ja, hij kan meer scoren. Maar als nr6 is dat niet je eerste taak. Kijk maar eens naar deze stats, volgens mij zijn die belangrijker voor een controleur: Thomas vergeleken met Schone, Hendrix en El Ahmadi.

Als PEC-supporter hoop ik dat hij vanavond zijn debuut mag maken.
Naast misschien het gebruikelijke pessimisme spelen er twee zaken mee:
- er zijn teveel spelers uit de eredivisie bij PSV mislukt, zoals Maher, Poulsen, Ramselaar, Derijck
- er werd gerekend op de exotische, Mexicaanse international Gutierrez in plaats van de bleke Nieuw-Zeelander Thomas
 
Terug
Bovenaan Onderaan