Ryan Flamingo (V/M)

Maar hij en Yarek kwamen tegelijk in hun vormdip. Beide zijn denk ik op termijn prima verdedigers maar zijn hun zelfvertrouwen kwijt. Nu ze staan met in hun achterhoofd dat ze de fout in kunnen gaan én rekening moeten houden dat hun partner de fout in kan gaan is het vrijwel onmogelijk om hun zelfvertrouwen terug te winnen.

We hebben een Alex nodig.
Ik denk niet dat het aan het zelfvertrouwen ligt bij Flamingo. Hij kan niet beter dan dit en die 6 maanden was een verrassende ingeving. Hij is niet heel snel, niet echt technisch en ook totaal geen killer die veel dingen daarmee kan compenseren. In het eerste jaar van PSV was bijna iedereen hier een koning

Gevoelsmatig is het inmiddels meer een training/staff dingetje. Voor Bosz is het vrij duidelijk dat verdedigers zelden beter worden. Zet er dan een sterkere persoonlijkheid op die die basis waarin nu veel fouten gemaakt worden (kijken, positie, communicatie, duelkracht etc) wel scherper weet te slijten? Volgens mij beleefde Ooijer er te weinig plezier/wisselwerking? aan en is er nooit echt vervanging voor gekomen?

Ik denk niet dat het aan het zelfvertrouwen ligt bij Flamingo. Hij kan niet beter dan dit en die 6 maanden was een verrassende ingeving. Hij is niet heel snel, niet echt technisch en ook totaal geen killer die veel dingen daarmee kan compenseren. In het eerste jaar van PSV was bijna iedereen hier een koning
Nogmaals: Flamingo is geen CV maar een 6 en gaat het ook nooit worden. Hij is daar neergezet omdat de leifing geen CV's haalt.
Gasiorowski moet gewoon meer tijd krijgen. Vergeet niet dat Boscagli de eerste 2 jaar ook niet best was.

Nogmaals: Flamingo is geen CV maar een 6 en gaat het ook nooit worden. Hij is daar neergezet omdat de leifing geen CV's haalt.
Gasiorowski moet gewoon meer tijd krijgen. Vergeet niet dat Boscagli de eerste 2 jaar ook niet best was.
Heeft Boscagli in het begin ook niet veel als back gespeeld?

Nogmaals: complete onzin. Flamingo speelde altijd centraal achterin en is ook als zodanig aangetrokken. Zie ook oa de post van ELPSV

Lekker belangrijk of hij cv is of niet. Is gewoon niet goed genoeg ook niet als middenvelder
Weet hij zelf vast ook maar het is Bosz die hem opstelt. De kwaaie genius is die Amerikaan die onze club naar de klote aan het helpen is. Enkeltje Amerika zal hem goed doen. Sowieso veel te veel werknemers uit dat kut land bij PSV.

Weet hij zelf vast ook maar het is Bosz die hem opstelt. De kwaaie genius is die Amerikaan die onze club naar de klote aan het helpen is. Enkeltje Amerika zal hem goed doen. Sowieso veel te veel werknemers uit dat kut land bij PSV.

Geboren en grotendeels getogen in Veghel. Meer Brabants dan menig forummer hier.

Verder eens met dat t een kutland is.

3,5 jaar onder Stewart 3x kampioen. We hadden t slechter kunnen doen.
Er is zeker e.e.a. aan te merken op hoe het nu gaat met late aankopen, het mislukken van een aantal aankopen en het nog niet renderen van een paar dure jongens. Maar de feiten liegen niet.

Geboren en grotendeels getogen in Veghel. Meer Brabants dan menig forummer hier.

Verder eens met dat t een kutland is.

3,5 jaar onder Stewart 3x kampioen. We hadden t slechter kunnen doen.
Er is zeker e.e.a. aan te merken op hoe het nu gaat met late aankopen, het mislukken van een aantal aankopen en het nog niet renderen van een paar dure jongens. Maar de feiten liegen niet.
3 titels zeggen me niet veel. De concurrenten hadden het even helemaal niet door een Mislintat, blessures enz.
Het gaat mij er om wat staat er na die drie titels en miljoen inkomsten? Sidilia, Flamingo, Yarek, en een speler wiens positie het niet is. Daar staat een keeper die maar 1 kant op kan duiken.
Een middenveld vol ideale schoonzonen. Een backup rechtsbuiten van 8 miljoen die geen boom kan passeren. Daar kijk ik naar bij een technisch directeur die drie jaar kampioen mocht worden en er dus niks mee heeft gedaan.

• Leuk
Reactions: IPF
3 titels zeggen me niet veel. De concurrenten hadden het even helemaal niet door een Mislintat, blessures enz.
Daar doe je PSV wel echt te kort mee. Zeker het eerste en laatste seizoen waren ze gewoon overtuigend kampioen. Ook een beter Ajax had daar niks aan veranderd.
Tweede seizoen ging een beetje alle kanten op.

Dus ik vind 'mocht' kampioen worden dan doe je een PSV met 91 punten te kort mee...

Daar doe je PSV wel echt te kort mee. Zeker het eerste en laatste seizoen waren ze gewoon overtuigend kampioen. Ook een beter Ajax had daar niks aan veranderd.
Tweede seizoen ging een beetje alle kanten op.

Dus ik vind 'mocht' kampioen worden dan doe je een PSV met 91 punten te kort mee...
Dit was een kleine inleiding van mijn post. De rest wel mee eens?

Volgens mij postte ik na vorige zomer al dat ik vind dat de successen van de afgelopen jaren (na Bosz-1 om zo te zeggen) meer ondanks dan dankzij Stewart zijn. Buiten Perisic heeft hij na zijn eerste seizoen geen echte sterkhouders weten aan te trekken. Nu moet blijken of deze wel tussen Mijnans, Sano en Kostic zitten.

Ik schuif meerendeel van het succes op het bord van Bosz.

• Leuk
Dit was een kleine inleiding van mijn post. De rest wel mee eens?
Zal hem hieronder ontleden. Grotendeels wel, alleen zie je het iets extremer en heb ik denk ik nog meer hoop.

Het gaat mij er om wat staat er na die drie titels en miljoen inkomsten? Sidilia, Flamingo, Yarek, en een speler wiens positie het niet is.
Eens verdediging komen we te kort.
Daar staat een keeper die maar 1 kant op kan duiken.
Ik vind Kovar niet heel slecht eigenlijk. Ook niet top.
Een middenveld vol ideale schoonzonen.
Eens. Ik ben wel benieuwd naar het effect van Sano en Kostic (misschien Mauro, die vind ik meer pit hebben, ook vaker richting middenveld)
Een backup rechtsbuiten van 8 miljoen die geen boom kan passeren.
Ik vind hem wel oke. Prijs wel fors voor zijn kwaliteit.
Daar kijk ik naar bij een technisch directeur die drie jaar kampioen mocht worden en er dus niks mee heeft gedaan.
Vind ik een wat te snelle conclusie. Moet nog even de deadline afwachten.
Ergens was Fortuna ook wel pech en er was wel een elftal wat gewoon had moeten winnen.

Volgende wedstrijd: Dest, Veerman, Kostic en Sano erbij. Dan heb je toch al een heel ander elftal.
Moet nog wel wat gebeuren. Daar ben ik het met je eens.

Volgens mij postte ik na vorige zomer al dat ik vind dat de successen van de afgelopen jaren (na Bosz-1 om zo te zeggen) meer ondanks dan dankzij Stewart zijn. Buiten Perisic heeft hij na zijn eerste seizoen geen echte sterkhouders weten aan te trekken. Nu moet blijken of deze wel tussen Mijnans, Sano en Kostic zitten.

En door wie is die aangesteld als trainer?

Ik heb wat moeite met de 'Stewart is all evil' attitude die er een beetje in is geslopen hier.

Kritiek is deels terecht, maar beetje zwart/wit wmb.

En door wie is die aangesteld als trainer?

Ik heb wat moeite met de 'Stewart is all evil' attitude die er een beetje in is geslopen hier.

Kritiek is deels terecht, maar beetje zwart/wit wmb.

Daarom zeg ik, na zijn eerste seizoen is het erg bergafwaarts gegaan. Voor zijn eerste seizoen krijgt hij van mij een 9, seizoen 2 misschien een magere voldooende, seizoen 3 een duidelijke onvoldoende.

• Leuk

Perisic mag je niet op zijn conto schrijven. Die is door zijn zaakwaarnemer eerst aangeboden aan Ajax en toen Ajax bedankte is hij aangeboden aan PSV. Lozano (tweede termijn) heeft Lozano zich zelf aangeboden aan Brands.

Terug
Bovenaan Onderaan